WWE 2K19 [CODEX] | Full indir | Torrent İndir | Hızlı İndir | Tek link | PC

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

cihan7444

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eyl 14, 2012
Mesajlar
28
Beğeniler
0
Puanları
8
Merhabalar hocalarım, Jeff Hardy var mı acaba bu oyunda 3 senedir adam için indiriyorum yok :D bu sene olabilir deniyordu
 

VΣNOM

ωє αяє νєησм
Katılım
Ağu 19, 2018
Mesajlar
1,215
Beğeniler
512
Puanları
113
Merhabalar hocalarım, Jeff Hardy var mı acaba bu oyunda 3 senedir adam için indiriyorum yok :D bu sene olabilir deniyordu
Jeff ve Matt Hardy 2K18'de ek paket olarak zaten vardı. Görmemiş olabilirsiniz. Bu oyunda ek paket olarak değil, normal olarak geliyor.
bro denedim yok slow motion sorunu devam ediyor bu oyunu bu yıl oynamak yasak heralde 2k bu sorunla ilgili patch çıkarana kadar wwe 2k18 oynucam
Arena'dan arenaya fark ediyormuş bu slow motion sorununda. Farklı arenada denedin mi ?
 
Katılım
Eki 6, 2018
Mesajlar
40
Beğeniler
5
Puanları
8
Ekran kartı sürücünüzü güncellemeniz gerekiyor sanırsam.
güncelledim adamın yaptığı her şeyi birebir yaptım . Oyuna girdim yine yavaş yine 8 fps çıldırıcam artık . Bir sonraki güncelleme ne zaman gelecek acaba ve bu sorunu çözebilecek mi :/
 
Son düzenleme:

VΣNOM

ωє αяє νєησм
Katılım
Ağu 19, 2018
Mesajlar
1,215
Beğeniler
512
Puanları
113
4 gb ram
i5
64 bit
ekran kartı 2800 mb (amd radeon hd 7500M/7600M series)
geçerli görüntü modu 1366x768 (32bit) (60hz) -----> bu sorunun sebebi olabilir mi
güncelledim adamın yaptığı her şeyi birebir yaptım . Oyuna girdim yine yavaş yine 8 fps çıldırıcam artık . Bir sonraki güncelleme ne zaman gelecek acaba ve bu sorunu çözebilecek mi :/
Sizin ekran kartınıza yakın [arada çok az performans farkı var] GTX 820m ekran kartıyla 2K18'de bu değerler alınmış. (8 GB Ram ve i5 4210U CPU kullanıldığı hâlde.)
2K18'de kaç fps alıyordunuz ? Mobil ekran kartınız olduğu için şuanlık değerleriniz normal gibi geliyor.
 
Katılım
Eki 6, 2018
Mesajlar
40
Beğeniler
5
Puanları
8
Sizin ekran kartınıza yakın [arada çok az performans farkı var] GTX 820m ekran kartıyla 2K18'de bu değerler alınmış. (8 GB Ram ve i5 4210U CPU kullanıldığı hâlde.)
2K18'de kaç fps alıyordunuz ? Mobil ekran kartınız olduğu için şuanlık değerleriniz normal gibi geliyor.
2k18 de 12 fps alıyorum ama oyun çok hızlı 2k19 gibi değil
 

VΣNOM

ωє αяє νєησм
Katılım
Ağu 19, 2018
Mesajlar
1,215
Beğeniler
512
Puanları
113
2k18 de 12 fps alıyorum ama oyun çok hızlı 2k19 gibi değil
Cheat Engine ile speed hack yapabilirsin. Ama sistemi yormaktan başka bir işe yaramaz. Açıkçası 12 fps'de nasıl hızlı oynaya biliyordun? Onu da bilemiyorum. Yeni sistem toplamaktan başka çaren yok gibi. Bunun için.
 

çipes

Nothing is true, everything is permitted
Katılım
Eyl 12, 2012
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
2k18 de 12 fps alıyorum ama oyun çok hızlı 2k19 gibi değil
Kardeşim oyundan 12 FPS alıp, neden güncellemenin fayda edeceğini düşünüyorsun? Tek çözüm Sistemini yenilemen. Ancak dersen ki ''Ben güncellemeyi bekleyeceğim'' o zaman umut fakirin ekmeğidir kardeşim beklemeye devam.
 
Katılım
Eki 6, 2018
Mesajlar
40
Beğeniler
5
Puanları
8
Kardeşim oyundan 12 FPS alıp, neden güncellemenin fayda edeceğini düşünüyorsun? Tek çözüm Sistemini yenilemen. Ancak dersen ki ''Ben güncellemeyi bekleyeceğim'' o zaman umut fakirin ekmeğidir kardeşim beklemeye devam.
Masaüstü alamam . Laptoplar da şuan çok pahalı düşmesini bekliyorum monster abra alıcam inş :/
 
Katılım
Kas 5, 2018
Mesajlar
242
Beğeniler
45
Puanları
28
Oyunda sorun yok yağ gibi akıyor bende sistem imzada yazıyor sorun yaşamadım hiç. Bende bütün DLC'ler karakterler var fakat millet Ronda Rousey için mi indiriyor sadece ? O kadını çok abartıyorlar bence her yerde görüyorum WWE'nin resmi youtube kanalında bile mutlaka her gün paylaşıyorlar görmekten sıkıldım artık kadını :)
 

VΣNOM

ωє αяє νєησм
Katılım
Ağu 19, 2018
Mesajlar
1,215
Beğeniler
512
Puanları
113
Oyunda sorun yok yağ gibi akıyor bende sistem imzada yazıyor sorun yaşamadım hiç. Bende bütün DLC'ler karakterler var fakat millet Ronda Rousey için mi indiriyor sadece ? O kadını çok abartıyorlar bence her yerde görüyorum WWE'nin resmi youtube kanalında bile mutlaka her gün paylaşıyorlar görmekten sıkıldım artık kadını :)
Brock Lesnar gibi o da UFC'de başarısız olup gelmiş. Dediğin gibi The Rock ile birlikte birkaç filmde oynadığı için fazla abartılıyor. Sırf reklam yapmak için.
 
Katılım
Kas 5, 2018
Mesajlar
242
Beğeniler
45
Puanları
28
Brock Lesnar gibi o da UFC'de başarısız olup gelmiş. Dediğin gibi The Rock ile birlikte birkaç filmde oynadığı için fazla abartılıyor. Sırf reklam yapmak için.
UFC falan inan bilmiyorum ne olduğunu ama cidden hep bu kadını görüyorum sıktılar ya reklamını yapsa ne olacak ki :) AJ Styles mı ne oda çok abartılı. Oyunun kapak resmin de bu adam var oyunu her açtığım da her karakter seçme ekranında hep bu abimiz çıkıyor :D
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt