PS4 alma mantıklı mı

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#1
Hocam merhaba herkese 4600 TL sistem alacaktım ama vazgeçtim 2600 sistem alıp bı PS4 almak istiyorum kırma işlemi de çıkmış şöyle bı kaç sorum var İngilizcem yok diye bı yandan kararsızım spiderman için bile almak istiyorum ama ing yok bende ve PC deki gibi oyunlara Türkçe yama ekleyebiliyor muyuz bilen cvp verirse mutlu olurum
 
Katılım
May 16, 2013
Mesajlar
8,353
Beğeniler
1,613
Puanları
113
#2
O oyunun ps için yaması varsa yapılır. Mesela GTA V'in ps3'e uygun türkçe yaması var ama spiderman gibi sadece konsola özel oyunun türkçe yaması yapılır mı bilmem.
 
Son düzenleme:
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#3
Tom raider ac yeni oyunların PC de Türkçe yaması var PS4 e aktarılır mı birde ps4 Türkçe oyunlar var pcde olmayan almak istiyorum ama mesela farcry 4 5 Türkçe yaması var ps4 aktarılır mı
 
Katılım
May 16, 2013
Mesajlar
8,353
Beğeniler
1,613
Puanları
113
#4
Tom raider ac yeni oyunların PC de Türkçe yaması var PS4 e aktarılır mı birde ps4 Türkçe oyunlar var pcde olmayan almak istiyorum ama mesela farcry 4 5 Türkçe yaması var ps4 aktarılır mı
Pc yaması olduğu için aktarılmaz diye biliyorum. Birisinin yamayı ps için düzenlemesi gerekir.
 
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#5
Hocam ryzen 1300x rx570 sistem günümüz oyunları açarmi ilerde çıkacak yeni oyunları medium rahat açar mı yeni farcry metro oyunlar gibi yani birde İngilizcem yok diye spiderman alınır mı acaba baya oynamak istiyorum ya
 
Katılım
May 16, 2013
Mesajlar
8,353
Beğeniler
1,613
Puanları
113
#6
Bütçen 4600 lira ise daha iyisini bile alabilirsin. Ama dediğin sistem günümüz için iyi, yeni oyunları medium olmasa bile low açar.
Spider man oyununu bilmiyorum, o yüzden almaya değer mi değmez mi onu bilemem.
 
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#7
Hocam PS4 tüm kırık oyunları nereden bulabilirim birde bu dediğim sistem youtdan baya güzel fps değer veriyor falan
 

-BRΛVE-

Muggle'lar her yerde !
Katılım
Ağu 29, 2013
Mesajlar
1,268
Beğeniler
68
Puanları
48
#8
Sana önerim ps4 alıcaksan kırdırma garantisi varken git sistem topla
 

tunahan43

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eki 2, 2017
Mesajlar
2,157
Beğeniler
373
Puanları
83
#11
kesinlikle mantıklı daha çıkmamış efsane oyunları var çıkan oyunlarda efsanedir
 

ISKA

Seviye 13
Katılım
Mar 18, 2012
Mesajlar
9,335
Beğeniler
3,396
Puanları
113
#13
Hocam ben 2.el kırık alacaktım zaten çok kararsız kaldım ya
Kırık alırsanız garanti olmaz haberiniz olsun. 2 türde kırık konsol var. Birisi tarayıcı üzerinden kendiniz yapıyorsunuz ve her ps4ü yeniden açtğınızda tekrar yapmak zorundasınız. Diğeri ise farklı bir yöntem o yüzden tam bilmiyorum ancak şunu biliyorum. Tamamen kırık olarak kalıyor ve konsolu yeniden açtığınızda dediğim işlemleri yapmak zorunda kalmıyorsunuz. Oyunları pkg olarak yüklüyorsunuz o kadar. Çok basit yani ps3teki gibi zahmetli değil. Şahsen size kırık tavsiye etmem. İlla alacaksanız oturduğunuz yerlerden yakın bulmaya çalışın. 1 TB slim sizin işinizi çok rahat görecektir.
 
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#14
Kırık alırsanız garanti olmaz haberiniz olsun. 2 türde kırık konsol var. Birisi tarayıcı üzerinden kendiniz yapıyorsunuz ve her ps4ü yeniden açtğınızda tekrar yapmak zorundasınız. Diğeri ise farklı bir yöntem o yüzden tam bilmiyorum ancak şunu biliyorum. Tamamen kırık olarak kalıyor ve konsolu yeniden açtığınızda dediğim işlemleri yapmak zorunda kalmıyorsunuz. Oyunları pkg olarak yüklüyorsunuz o kadar. Çok basit yani ps3teki gibi zahmetli değil. Şahsen size kırık tavsiye etmem. İlla alacaksanız oturduğunuz yerlerden yakın bulmaya çalışın. 1 TB slim sizin işinizi çok rahat görecektir.
Hocam şu 5.05 sürüm yüklüymüş tam bilmiyorum ama öğrenecem zaten pcde LoL pubg oynarım alacağım sistem rahat kaldırıyor nedense PS4 almak istiyorum yaklaşık 15 Türkçe oyun var gerisini PC de Low ayar oynarım nolcak
 

ISKA

Seviye 13
Katılım
Mar 18, 2012
Mesajlar
9,335
Beğeniler
3,396
Puanları
113
#15
Hocam şu 5.05 sürüm yüklüymüş tam bilmiyorum ama öğrenecem zaten pcde LoL pubg oynarım alacağım sistem rahat kaldırıyor nedense PS4 almak istiyorum yaklaşık 15 Türkçe oyun var gerisini PC de Low ayar oynarım nolcak
5.05 ve 5.07 sürümleri var en son. İleride 6.02 kırılırsa rdr, detroit, spiderman vs hepsini oynarsınız. Yalnız kırık konsolda online oynayamazsınız haberiniz olsun. Hayırlısı olsun o zaman şimdiden.
 
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#16
5.05 ve 5.07 sürümleri var en son. İleride 6.02 kırılırsa rdr, detroit, spiderman vs hepsini oynarsınız. Yalnız kırık konsolda online oynayamazsınız haberiniz olsun. Hayırlısı olsun o zaman şimdiden.
PS4 daha sonra sıfırlayıp online oynanır mı birde kırıkken Google falan girebilir miyim acaba
 

ISKA

Seviye 13
Katılım
Mar 18, 2012
Mesajlar
9,335
Beğeniler
3,396
Puanları
113
#17
PS4 daha sonra sıfırlayıp online oynanır mı birde kırıkken Google falan girebilir miyim acaba
Sıfırlama konusunda bilgim yok ama tahminim olurdur. Yazılımsal olduğu için tahminimce sıfırlayabilirsiniz. Maalesef tarayıcıya giremezsiniz. Onuda bilmiyorum çünkü denemedim ancak forumda kırık ps4 kullanan 1-2 arkadaş vardı onlar görürse eğer yardımcı olurlar. Ben mesela güncelleme gelince hesabıma giremiyorum. Sistem benden direk güncellememi istiyor ve öyle giriyorum.
 
Katılım
Ara 28, 2018
Mesajlar
21
Beğeniler
0
Puanları
1
#18
Hocam siz hiç oyunlara Türkçe altyazı eklediniz mı ? Bulabilirir miyim Türkçe falan birde sizce ryzen1300x rx570 4 GB iş görür mü ilerde çıkan oyunları Low da 50 FPS oynatır mı
 

Son mesajlar

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt