Oyun İçi Ekran Görüntüleriniz

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

WARTH

Even in burning wounds, a mind strong as steel!
Katılım
Mar 4, 2016
Mesajlar
678
Beğeniler
544
Puanları
93
O tarz müzikleri normalde dinleyen biri değilim ama oyunlarda dinlerken ben de müthiş gaza gelip keyif alıyorum.Mesela DOOM'un en ilgi çekici yanı da hızlı aksiyonunu destekleyen müzikleriydi.Son oyunu müzik konusunda ''hayal kırıklığı'' deniyor ama henüz oynamadım.
Hocam DOOM 16 ve DOOM Eternal soundtrack bakımından inanılmazdı kanımca. İki oyunun da çok güzel müzikleri vardı. Tam olarak Mick Gordon'un şaheserleri. Böylesine ağır dozda müzik yapan birisinini Wolfenstein soundtrack'lerini dinleyince şaşırmıştım biraz. Çünkü kendisi metal müzik kadar böylesine sakin müzikler konusunda da çok büyük başarı ortaya koyuyor.
DOOM Eternal da çok iyi oyundur bana kalırsa. Boş vaktiniz varsa oynamanızı tavsiye ederim.
 

GREY

[TechGuy]
Katılım
Nis 5, 2017
Mesajlar
2,823
Beğeniler
1,168
Puanları
113
Hocam DOOM 16 ve DOOM Eternal soundtrack bakımından inanılmazdı kanımca. İki oyunun da çok güzel müzikleri vardı. Tam olarak Mick Gordon'un şaheserleri. Böylesine ağır dozda müzik yapan birisinini Wolfenstein soundtrack'lerini dinleyince şaşırmıştım biraz. Çünkü kendisi metal müzik kadar böylesine sakin müzikler konusunda da çok büyük başarı ortaya koyuyor.
DOOM Eternal da çok iyi oyundur bana kalırsa. Boş vaktiniz varsa oynamanızı tavsiye ederim.
sohbetinizi balla bölüyorum hocam k.b söylemeden edemeyeceğim. Youngblood ne kadar iğrenç bir oyundu ya. Dedim ki bi ara Terror Billy gelip şurada beni deşsin ve bu oyunu hiç görmemiş olayım.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,380
Beğeniler
4,647
Puanları
113
Hocam DOOM 16 ve DOOM Eternal soundtrack bakımından inanılmazdı kanımca. İki oyunun da çok güzel müzikleri vardı. Tam olarak Mick Gordon'un şaheserleri. Böylesine ağır dozda müzik yapan birisinini Wolfenstein soundtrack'lerini dinleyince şaşırmıştım biraz. Çünkü kendisi metal müzik kadar böylesine sakin müzikler konusunda da çok büyük başarı ortaya koyuyor.
DOOM Eternal da çok iyi oyundur bana kalırsa. Boş vaktiniz varsa oynamanızı tavsiye ederim.
Wolfenstein serisini bitirdim de DOOM'un bir tek Eternal'ını henüz oynamadım.Onu da bi' ara oynarım diye listemde tutuyordum, kısmetse bir gün oynarım inşallah. :)

sohbetinizi balla bölüyorum hocam k.b söylemeden edemeyeceğim. Youngblood ne kadar iğrenç bir oyundu ya. Dedim ki bi ara Terror Billy gelip şurada beni deşsin ve bu oyunu hiç görmemiş olayım.
Ben oynayıp bitirmiştim hocam.Wolfenstein serisine yakışmayan 60-65'lik bir oyundu bence.Ama iğrenç olduğunu düşünmüyorum. :)
 

GREY

[TechGuy]
Katılım
Nis 5, 2017
Mesajlar
2,823
Beğeniler
1,168
Puanları
113
Wolfenstein serisini bitirdim de DOOM'un bir tek Eternal'ını henüz oynamadım.Onu da bi' ara oynarım diye listemde tutuyordum, kısmetse bir gün oynarım inşallah. :)



Ben oynayıp bitirmiştim hocam.Wolfenstein serisine yakışmayan 60-65'lik bir oyundu bence.Ama iğrenç olduğunu düşünmüyorum. :)
iğrenç derken hikaye açısından yoksa dinamikler falan gene çekiliyor. Ama geriye baktığında ne oyunları var. The New Colossus oynadıktan sonra ben youngbloodu nasıl beğeneyim ki. Ayrıca o dönem bi co-op furyası vardı ona aldandılar gaza gelip yaptılar. Yoksa bu da güzel olacaktı da işte bir şey oldu olmadı.
 

WARTH

Even in burning wounds, a mind strong as steel!
Katılım
Mar 4, 2016
Mesajlar
678
Beğeniler
544
Puanları
93
sohbetinizi balla bölüyorum hocam k.b söylemeden edemeyeceğim. Youngblood ne kadar iğrenç bir oyundu ya. Dedim ki bi ara Terror Billy gelip şurada beni deşsin ve bu oyunu hiç görmemiş olayım.
Hocam Youngblood benim de hoşuma gitmemişti. Hatta ben son üçlemeye bile dahil etmiyorum kendimce :d
Modern Wolfenstein'lar arasından The New Order benim en hoşuma gideniydi. Atmosferi beni çok etkilemişti ilk oynadığım zaman. Zaten sonradan The Man in the High Castle'ı okumuştum. Muhteşem bir konsepti var Wolfenstein'ın. Değeri daha çok bilinmesi gereken bir oyun serisi bence.
Ekleme yapayım; Wolfenstein ortası olmayan bir temaya sahip. Hikaye anlatımı ve atmosferi çok sağlam olmayınca ciddi anlamda vasat, fakat sağlam olunca neredeyse yılın oyunu olmaya aday bir oyun haline geliyor.
 
Son düzenleme:

GREY

[TechGuy]
Katılım
Nis 5, 2017
Mesajlar
2,823
Beğeniler
1,168
Puanları
113
Hocam Youngblood benim de hoşuma gitmemişti. Hatta ben son üçlemeye bile dahil etmiyorum kendimce :d
Modern Wolfenstein'lar arasından The New Order benim en hoşuma gideniydi. Atmosferi beni çok etkilemişti ilk oynadığım zaman. Zaten sonradan The Man in the High Castle'ı okumuştum. Muhteşem bir konsepti var Wolfenstein'ın. Değeri daha çok bilinmesi gereken bir oyun serisi bence.
Sonuna kadar haklısın Wolfenstein çocukluğumun oyunudur ve yeri bende büyüktür. Ama maalesef kült diyebileceğimiz bir yapım sen ben gibi adamlar değerini biliyor ve yüceltiyor. Ayrıca The Man in The High Castle'ın dizisi vardı 2 sezon izlemiştim gayet güzeldi.
 

WARTH

Even in burning wounds, a mind strong as steel!
Katılım
Mar 4, 2016
Mesajlar
678
Beğeniler
544
Puanları
93
Sonuna kadar haklısın Wolfenstein çocukluğumun oyunudur ve yeri bende büyüktür. Ama maalesef kült diyebileceğimiz bir yapım sen ben gibi adamlar değerini biliyor ve yüceltiyor. Ayrıca The Man in The High Castle'ın dizisi vardı 2 sezon izlemiştim gayet güzeldi.
Diziyi ben de görmüştüm hatta listeme bile almıştım fakat kaynadı gitti öyle, unutmuşum. Vakit bulduğum zaman dizisine de başlamayı düşünüyorum.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,380
Beğeniler
4,647
Puanları
113
GhostRunner
-SON-
(Çok iyiydi) [8,7/10]


Edit: Oyunda bölüm seçme olanağı da var.Bu yüzden şu bölümü geçemedim diyen varsa aşağıdaki save dosyasını rar'da belirttiğim yere atarlarsa bölüm seçerek oynayabilirler.
https://www.dosya.tc/server32/tlptjx/Ghostrunner__save_.rar.html

Ekran görüntüleri oyunun sonuyla ilgili spoiler içerir.
Not: Yorum sadece save sistemiyle alakalı.
Oyunun şuana kadar övmediğim telk bir kısmı kalmıştı, o da checkpoint sistemi.Sizi en rahatlatabilecek ama zorluk zevkinden de mahrum bırakmayacak bir checkpoint sistemi kurmuşlar.Diğer oyunlardan farklı olarak o checkpoint noktaları geçici oluyor.Yani oyuna daha sonra girip kaldığınız yerden devam edemiyorsunuz.Oyun akarken yapılan save (geçici checkpoint) sadece siz öldüğünüzde tekrar deneyebileyin diye ordan başlatıyor.Bunun da sebebi her bölümün sonunda gösterdikleri en iyi zamanla istatistiğidir.Offline'da isim gösterilmiyor fakat online yarışabileceğiniz gerçek speedrun'lar var.









 
Son düzenleme:

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt