@Transient Ghost
Scripted olaylar oyunun ilk 1 saatinde var onun dışında çok da yok. Aile üyelerinin ilk başlarda ölmemesi devamlı kovalanmamızın sebebi hikaye ile bağlantılı, bu zaten diğer RE'larda da görülüyor(Nemessis, Mr.X). İlerde yaratıkların geldiği doğru ama şahsen benim oyunda tek sevmediğim kısım yaratıklardı belki siz seversiniz.
Oyunda auto save Easy ve Normal zorluklarında var. Sadece Madhouse zorluğunda oynarsanız auto save kalkıyor ve belli sayıda manuel save'e sahip oluyorsunuz. Bulmaca olarak ise güzel düşünülmüş bir bulmaca tarzı var ama çok hızlı tekrara düşüyor çeşitlilik katmamışlar.
Hikaye ve gerilim olarak şahsen en iyi RE oyunu, tekrar denemenizi tavsiye ederim. Ayrıca oyunu bitirdikten sonra oynayabileceğiniz ücretsiz bir DLC'si var Not a Hero adlı oyunun sonundan devam ediyor. Ana oyuna göre çok daha fazla aksiyon ağırlıklı bir DLC. Yaklaşık 1-2 saat sürüyor. Onu da oynayabilirsiniz.
Paralı askerin de böylesi... Bu arada Bannerlord'a ''Warband modu'' gibi söylemlerde bulunan arkadaşlarım vardı. Oyun çıkınca hepsi yanıldığının farkına vardı tabi. Karşımızda Warband'dan çok daha farklı bir oyun var. Açıkçası ben savaş ve kuşatma atmosferini çok sevdim. Eskisi gibi tek merdivenden 200 asker çıkmak yerine, kuşatma kuleleri ile surlara, merdivenler ile duvarlara çıkmak; koçbaşları ile sur kapısını paramparça etmek, mancınıklarla düşman surlarını dövmek gerçekten muhteşem hissettiriyor. Bu ve bunun gibi sürüce gelişmenin-yeniliğin yanında oyun hala çok eksik. Diplomasi mekaniği kesinlikle geliştirilmeli. Ayrıca ticaret sistemi de elden geçirilmeli. 1-2 çökme haricinde ciddi bir bug ile karşılaşmadım. Fakat hala optimizasyon sorunları devam ediyor.
Bilenler bilir, M&B Warband'ın ''Diplomacy for Litdum'' diye bir modu vardı. O modun içerisindeki birkaç özellik (krallığa ordu amiri ve ticaret bakanı atamak gibi) oyuna entegre edilirse çok güzel olur açıkçası. Tabi entegreden kastım özelliğin doğrudan oyuna aktarılması değil, benzer yapıda bir yenilik olarak eklenmesi.
Ekli dosyayı görüntüle 241186Ekli dosyayı görüntüle 241187 Ekli dosyayı görüntüle 241189Ekli dosyayı görüntüle 241188 Paralı askerin de böylesi... Bu arada Bannerlord'a ''Warband modu'' gibi söylemlerde bulunan arkadaşlarım vardı. Oyun çıkınca hepsi yanıldığının farkına vardı tabi. Karşımızda Warband'dan çok daha farklı bir oyun var. Açıkçası ben savaş ve kuşatma atmosferini çok sevdim. Eskisi gibi tek merdivenden 200 asker çıkmak yerine, kuşatma kuleleri ile surlara, merdivenler ile duvarlara çıkmak; koçbaşları ile sur kapısını paramparça etmek, mancınıklarla düşman surlarını dövmek gerçekten muhteşem hissettiriyor. Bu ve bunun gibi sürüce gelişmenin-yeniliğin yanında oyun hala çok eksik. Diplomasi mekaniği kesinlikle geliştirilmeli. Ayrıca ticaret sistemi de elden geçirilmeli. 1-2 çökme haricinde ciddi bir bug ile karşılaşmadım. Fakat hala optimizasyon sorunları devam ediyor.
Bilenler bilir, M&B Warband'ın ''Diplomacy for Litdum'' diye bir modu vardı. O modun içerisindeki birkaç özellik (krallığa ordu amiri ve ticaret bakanı atamak gibi) oyuna entegre edilirse çok güzel olur açıkçası. Tabi entegreden kastım özelliğin doğrudan oyuna aktarılması değil, benzer yapıda bir yenilik olarak eklenmesi.
Oyunu oynamak istiyorum ama hala oyun çok kötü durumda buglardan tut çökmelere çökmelerden tut eksikliklere her gün her ay updateleri takip ediyordum forumunda ama yok artık updatede çıkarmaz oldular adamlarda saldı herhalde oyunu
Oyunu oynamak istiyorum ama hala oyun çok kötü durumda buglardan tut çökmelere çökmelerden tut eksikliklere her gün her ay updateleri takip ediyordum forumunda ama yok artık updatede çıkarmaz oldular adamlarda saldı herhalde oyunu
Bu hafta yanlış hatırlamıyorsam menzilli çatışmaya dair bir güncelleme yapılmıştı. Oyun yavaş yavaş gelişecek, bundan emin olabilirsin. M&B Warband'ın ilk halini bilenler bilir, üstüne çok şey konuldu. Aynısı Bannerlord için de olacaktır. Zaten anlık olarak ortalama 15.000 civarı oyuncu kitlesine sahip bir oyunu geliştirmemek mantıksız olurdu.
Bu hafta yanlış hatırlamıyorsam menzilli çatışmaya dair bir güncelleme yapılmıştı. Oyun yavaş yavaş gelişecek, bundan emin olabilirsin. M&B Warband'ın ilk halini bilenler bilir, üstüne çok şey konuldu. Aynısı Bannerlord için de olacaktır. Zaten anlık olarak ortalama 15.000 civarı oyuncu kitlesine sahip bir oyunu geliştirmemek mantıksız olurdu.
Dostum haklısın ama kaç yıldır geliştirilen bir oyun böyle çıkıyorsa bunu toparlamak anca 3-4yıl sürer pandemi dedik iş yerinde değiller zor olur haklılar dedik lakin o zamanlar gün gün hatta hafta hafta büyük updateler geliyordu şu an bakıyoruz saçın kılıca girme bugu düzeltildi benim ümidim sıfır 1-2senede düzelmez bu oyun
@Transient Ghost
Scripted olaylar oyunun ilk 1 saatinde var onun dışında çok da yok. Aile üyelerinin ilk başlarda ölmemesi devamlı kovalanmamızın sebebi hikaye ile bağlantılı, bu zaten diğer RE'larda da görülüyor(Nemessis, Mr.X). İlerde yaratıkların geldiği doğru ama şahsen benim oyunda tek sevmediğim kısım yaratıklardı belki siz seversiniz.
Oyunda auto save Easy ve Normal zorluklarında var. Sadece Madhouse zorluğunda oynarsanız auto save kalkıyor ve belli sayıda manuel save'e sahip oluyorsunuz. Bulmaca olarak ise güzel düşünülmüş bir bulmaca tarzı var ama çok hızlı tekrara düşüyor çeşitlilik katmamışlar.
Hikaye ve gerilim olarak şahsen en iyi RE oyunu, tekrar denemenizi tavsiye ederim. Ayrıca oyunu bitirdikten sonra oynayabileceğiniz ücretsiz bir DLC'si var Not a Hero adlı oyunun sonundan devam ediyor. Ana oyuna göre çok daha fazla aksiyon ağırlıklı bir DLC. Yaklaşık 1-2 saat sürüyor. Onu da oynayabilirsiniz.
Dediğin gibi ne olacağı belli script olaylar oyunun sadece ilk 1 saatinde varsa büyük ihtimal oynamaya devam ederim.Oyunda otomatik save olmadığını falan duymuştum ama demek ki yanlış anlamışım, zorluğa göre olmayabiliyormuş.Bulmaca seven biriyim bu arada, aksiyonu da varsa benim için ekstra iyi bir durum.Şahsen RE'lerin korku tarafını seven kitlenin aksine her zaman aksiyonun da dozunda olduğu sürece olması gerektiğini düşünüyorum.Belki de fanları kadar sevmediğim içindir.Bu arada dozu demişken aklıma RE 6 geldi.
''Abi tamam aksiyon koyarsın da bu kadar uzun ve boş bir aksiyon gerilim oyunu mu olur'' dedirtmişti resmen.İnşallah bir daha böyle bir hataya düşmezler.
Cevabın çok teşekkür ederim dostum, eline sağlık.Bi' ara tekrar başlayacağım.
Script'likten kastım; eline bir silah veriyorlar ve karşındaki herhangi bir aile üyesinden kurtulmanı istiyorlar.Birincisi ben bu aile üyesini öldüremeyeceksem (ki ilk bölümlerde ölmüyorlar diye biliyorum) kurşun sayısının önemli olduğu bir oyunda neden boş yere kurşun harcıyorum? Ayrıca ne zaman peşini bırakacakları da belli olmuyor, ha bire kurşun harcamak da istemiyorum.Oyunda otomatik save de yok.Açıkçası oynarken boşuna kurşun sıkıyormuş gibi hissettim.RE 2'deki gibi bulmaca ve araştırma odaklıysa orası beni çeker.Ama sürekli kaç ve ölmeyeceğini bile bile ateş et şeklindeyse orası can sıkar işte.Bu arada RE 2'de de bir süre sonra zombileri patır patır öldürmeye başlıyorduk.
The Evil Within'ın hikayesi oyunun sonlarına doğru bir de 2. oyunla birlikte biraz anlaşılır hale geliyordu ama uzun zaman önce oynadığım için pek hatırlamadım şuan.Zaten karışık bir hikayesi vardı.
Dediğin gibi ne olacağı belli script olaylar oyunun sadece ilk 1 saatinde varsa büyük ihtimal oynamaya devam ederim.Oyunda otomatik save olmadığını falan duymuştum ama demek ki yanlış anlamışım, zorluğa göre olmayabiliyormuş.Bulmaca seven biriyim bu arada, aksiyonu da varsa benim için ekstra iyi bir durum.Şahsen RE'lerin korku tarafını seven kitlenin aksine her zaman aksiyonun da dozunda olduğu sürece olması gerektiğini düşünüyorum.Belki de fanları kadar sevmediğim içindir.Bu arada dozu demişken aklıma RE 6 geldi.
''Abi tamam aksiyon koyarsın da bu kadar uzun ve boş bir aksiyon gerilim oyunu mu olur'' dedirtmişti resmen.İnşallah bir daha böyle bir hataya düşmezler.
Cevabın çok teşekkür ederim dostum, eline sağlık.Bi' ara tekrar başlayacağım.
Ne demek, rica ederim.
Şunu da eklemek istiyorum ben oyunu normalde ilk çıktığı zaman oynayıp bitirmiştim şimdi tekrar oynadığımda bazı olayların ilk oynayış şeklimden farklı olduğu fark ettim bu da beni ayrı bir sevindirmişti.
Ben de sizin gibi düşünüyorum RE ne de olsa survival horror oyunu eğer aksiyon olmasaydı oyun outlasta dönerdi ki RE7 ilk duyurulduğunda herkes öyle olacağını sanıyordu (ben de dahil) neyse ki olmadı.
RE6 ise keşke gerçekleşmeseydi dediğim bir oyun marka adını kullanıp da nasıl saçma bir oyuna dönüştürülür adlı çalışmaya çok güzel örnek.