Oyun İçi Ekran Görüntüleriniz

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
558
Beğeniler
244
Puanları
43
Oyun iyi ama bi

Fps oyunlarını tpsye değişmem.
Oyun güzel gerçekten beğendim.
Ps3 exclsuivelere girişme niyetim vardı.
Resistance başlangıç oldu. Bu arada emulatörle oynuyorum ve gayet iyi performansı. Hatta oynarken canlı yayın yapıp letsplay de aldım. Merak edenler varsa diye bırakıyorum.
Ben de meraktan emülatörden bakmıştım güzel yapmışlar optimizasyonu, oyunu test edicem diye 2 saat oynamıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 2. oyunda oynanabilir düzeye ulaştı, ilk oyunu bitirdikten sonra hızlıca geçebilirsiniz.
 

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
714
Beğeniler
734
Puanları
93
Sonunda oyunu bitirdim. Her ne kadar seriye bakılınca pek sevilmese de ac3'ten daha iyiydi diyebilirim.






AC3'ü de bir tek ben beğenmişim sanırım :)

Baba oğul kapışması çok iyi idi senaryoda. Karakterler falan da çok iyi yazılmış çizilmişti bence. O Charles falan. Hele hele Haytham Kenway ne karizma karakterdi. Ondaki karizma Altair'de yok :)

Hep işte baş karakterimiz biraz odun olduğundan oyun tutmadı. Onu da biraz elle tutulur yapsalar idi daha çok sevilirdi sanırım.
 
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
735
Beğeniler
343
Puanları
63
CyberPunk beklerken hazırlık yapıyorum :D

Oyun sevmediğim bir tarz ya düşmanlardan tek yiyoruz dash sistemi var zaman yavaşlıyor dodgelaman gerekiyor 1tane bile yesen ölüyorsun
trainer activated :D
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,975
Beğeniler
2,917
Puanları
113
İlk yarım 30-40 dakikasını oynadığım kadarıyla olaylar sanki çok script'miş gibi duruyordu.Yani ne yaparsan yap kaçmak haricinde bir şey değiştiremiyorsun.Biraz oynadıktan sonra sıkılıp bırakmıştım.Yine de tekrar oynamayı deneyeceğim.Genelde kolay kolay oynamayı bırakan biri değilim, illa ki oynanabilir bir tarafı vardır herhalde.


Bendeki ses sorunu tank kısmından sonra başlıyor. @llMalHeroll

 

ZireaeL_

г๏lคภtเאє ๔єשค๓..
Katılım
Haz 12, 2019
Mesajlar
909
Beğeniler
640
Puanları
93
İlk yarım 30-40 dakikasını oynadığım kadarıyla olaylar sanki çok script'miş gibi duruyordu.Yani ne yaparsan yap kaçmak haricinde bir şey değiştiremiyorsun.Biraz oynadıktan sonra sıkılıp bırakmıştım.Yine de tekrar oynamayı deneyeceğim.Genelde kolay kolay oynamayı bırakan biri değilim, illa ki oynanabilir bir tarafı vardır herhalde.


Bendeki ses sorunu tank kısmından sonra başlıyor. @llMalHeroll

Oyun efsane..
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,975
Beğeniler
2,917
Puanları
113
Hikayesel olarak diyorsan olabilir ama dediğim gibi karşına çıkan her aile üyesini ölmeyeceğini bile bile öldürmeye çalışıp sonunda hazır sahneyi izleme kısmı bana pek iyi bir oynanışı olacakmış gibi gelmedi.Yalnız bildiğim kadarıyla yaratık falan da var oyunun içinde.O kısımlar belki oyunun oynanış anlamında güçlü tarafları olabilir.Oyunu tam olarak anlayabilmem için biraz daha oynamam gerekiyor.Beklentim The Evil Within 1 kadar bol mermili olmasa aksiyonu yerinde bir oynanış.Umarım oynanış konusunda tahmin ettiğim gibi değildir.
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,137
Beğeniler
379
Puanları
83
İlk yarım 30-40 dakikasını oynadığım kadarıyla olaylar sanki çok script'miş gibi duruyordu.Yani ne yaparsan yap kaçmak haricinde bir şey değiştiremiyorsun.Biraz oynadıktan sonra sıkılıp bırakmıştım.Yine de tekrar oynamayı deneyeceğim.Genelde kolay kolay oynamayı bırakan biri değilim, illa ki oynanabilir bir tarafı vardır herhalde.


Bendeki ses sorunu tank kısmından sonra başlıyor. @llMalHeroll

Bende ki tank bölümünde başladı hem donuyordu küçük küçük hem de ses sorunu çıkınca sildim oyunu bi sinirle ama pişman oldum büyük ihtimal interneti bağlatmayı başarabilirsem tekrar indiririm :)


Hikayesel olarak diyorsan olabilir ama dediğim gibi karşına çıkan her aile üyesini ölmeyeceğini bile bile öldürmeye çalışıp sonunda hazır sahneyi izleme kısmı bana pek iyi bir oynanışı olacakmış gibi gelmedi.Yalnız bildiğim kadarıyla yaratık falan da var oyunun içinde.O kısımlar belki oyunun oynanış anlamında güçlü tarafları olabilir.Oyunu tam olarak anlayabilmem için biraz daha oynamam gerekiyor.Beklentim The Evil Within 1 kadar bol mermili olmasa aksiyonu yerinde bir oynanış.Umarım oynanış konusunda tahmin ettiğim gibi değildir.
Çıktığı zaman bitirmiştim , outlast in özgür bırakmayan ama süper animasyon ve grafiklerle cilalanmışı demek tam doğru olmaz ama şuan böyle anlatabildim ve tabi bunda öldürüyorsun daha çok. Paranoyak bir korku senaryosu :D
 
Son düzenleme:

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,975
Beğeniler
2,917
Puanları
113
Bende ki tank bölümünde başladı hem donuyordu küçük küçük hem de ses sorunu çıkınca sildim oyunu bi sinirle ama pişman oldum büyük ihtimal interneti bağlatmayı başarabilirsem tekrar indiririm :)

Çıktığı zaman bitirmiştim , outlast in özgür bırakmayan ama süper animasyon ve grafiklerle cilalanmışı demek tam doğru olmaz ama şuan böyle anlatabildim ve tabi bunda öldürüyorsun daha çok. Paranoyak bir korku senaryosu :D

Belirtmeyi unutmuşum, tank bölümünden sonraki uzaylıların olduğu yerde ses sorunu yoktu.Muhtemelen devamında da olmayacaktır.Tank bölümünün sonlarına doğru, düşman askerlerinin sesini sanki ana karaterimiz konuşuyor gibi duymaya başladım.
 

ZireaeL_

г๏lคภtเאє ๔єשค๓..
Katılım
Haz 12, 2019
Mesajlar
909
Beğeniler
640
Puanları
93
Hikayesel olarak diyorsan olabilir ama dediğim gibi karşına çıkan her aile üyesini ölmeyeceğini bile bile öldürmeye çalışıp sonunda hazır sahneyi izleme kısmı bana pek iyi bir oynanışı olacakmış gibi gelmedi.Yalnız bildiğim kadarıyla yaratık falan da var oyunun içinde.O kısımlar belki oyunun oynanış anlamında güçlü tarafları olabilir.Oyunu tam olarak anlayabilmem için biraz daha oynamam gerekiyor.Beklentim The Evil Within 1 kadar bol mermili olmasa aksiyonu yerinde bir oynanış.Umarım oynanış konusunda tahmin ettiğim gibi değildir.
Hazır sahneyi izlemek ile ne demek istediğini anlamadım. Her oyunda var hazır sahneler. Aile üyeleri ölüyor bu arada. Sadece biraz inatçılar..Oyun çok başarılı. Sadece bir yerden sonra eline silah alıp taraya taraya gidiyorsun ki zaten oyunun biraz cıvıttığı yerler de buralar. Yok bu adamlar aksiyon yapmasınlar abi. Beceremiyorlar çünkü. Ağır ağır, etrafı araştıra araştıra gittiğimiz bir oyun r7. Sürekli gerilimi sağlayan şey de o aile üyelerinin hep peşinde olması. Tıpkı Re2 remake gibi..
Evil Within e gelince, o oyunun gizli gizli, saklana saklana gittiğimiz aksiyonu az olan ilk bölümlerine hastayım. Ancak sonra karşına Re serisinden artık illallah ettiğimiz elinde testereli düşmanlar geliyor. Ya da mitralyözün başına geçip önüne geçeni tarıyorsun. Garip bir aksiyona dönüyor oyun, nişan alma mekaniği desen garip bir kamera açısı var. Yani oyunda silah kullanmak zevkli değil. Hikaye desen tam olarak belli değil ne olduğu. Karakterler desen zaten bir olayı yok. Bana göre harcanmış bir oyun birazcık.. Genel atmosfer falan gayet iyi ama.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,975
Beğeniler
2,917
Puanları
113
Hazır sahneyi izlemek ile ne demek istediğini anlamadım. Her oyunda var hazır sahneler. Aile üyeleri ölüyor bu arada. Sadece biraz inatçılar..Oyun çok başarılı. Sadece bir yerden sonra eline silah alıp taraya taraya gidiyorsun ki zaten oyunun biraz cıvıttığı yerler de buralar. Yok bu adamlar aksiyon yapmasınlar abi. Beceremiyorlar çünkü. Ağır ağır, etrafı araştıra araştıra gittiğimiz bir oyun r7. Sürekli gerilimi sağlayan şey de o aile üyelerinin hep peşinde olması. Tıpkı Re2 remake gibi..
Evil Within e gelince, o oyunun gizli gizli, saklana saklana gittiğimiz aksiyonu az olan ilk bölümlerine hastayım. Ancak sonra karşına Re serisinden artık illallah ettiğimiz elinde testereli düşmanlar geliyor. Ya da mitralyözün başına geçip önüne geçeni tarıyorsun. Garip bir aksiyona dönüyor oyun, nişan alma mekaniği desen garip bir kamera açısı var. Yani oyunda silah kullanmak zevkli değil. Hikaye desen tam olarak belli değil ne olduğu. Karakterler desen zaten bir olayı yok. Bana göre harcanmış bir oyun birazcık.. Genel atmosfer falan gayet iyi ama.
Script'likten kastım; eline bir silah veriyorlar ve karşındaki herhangi bir aile üyesinden kurtulmanı istiyorlar.Birincisi ben bu aile üyesini öldüremeyeceksem (ki ilk bölümlerde ölmüyorlar diye biliyorum) kurşun sayısının önemli olduğu bir oyunda neden boş yere kurşun harcıyorum? Ayrıca ne zaman peşini bırakacakları da belli olmuyor, ha bire kurşun harcamak da istemiyorum.Oyunda otomatik save de yok.Açıkçası oynarken boşuna kurşun sıkıyormuş gibi hissettim.RE 2'deki gibi bulmaca ve araştırma odaklıysa orası beni çeker.Ama sürekli kaç ve ölmeyeceğini bile bile ateş et şeklindeyse orası can sıkar işte.Bu arada RE 2'de de bir süre sonra zombileri patır patır öldürmeye başlıyorduk.

The Evil Within'ın hikayesi oyunun sonlarına doğru bir de 2. oyunla birlikte biraz anlaşılır hale geliyordu ama uzun zaman önce oynadığım için pek hatırlamadım şuan.Zaten karışık bir hikayesi vardı.
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt