Torrent-Oyun | Kırılan Son Oyunlar, Yeni Gelişmeler ve Crack Haberleri [GÜNCEL]

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,331
Beğeniler
4,567
Puanları
113
inan kanka havadisleri almak için kaç gündür uyumuyorum trans halinde kırmızının yeşile donmesını bekliyorum :)
Karabasanlarla aran nasıl kanka? O kadar uykusuz kalıyorsan arada bir siyah da görüyorsundur.Dikkat o siyahlıktan sonra beyaz ışık görebilirsin, sakın ona doğru gideyim deme ha.Forumun senin gibi kahinlere ihtiyacı var ne de olsa. :)
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,657
Beğeniler
852
Puanları
113
Karabasanlarla aran nasıl kanka? O kadar uykusuz kalıyorsan arada bir siyah da görüyorsundur.Dikkat o siyahlıktan sonra beyaz ışık görebilirsin, sakın ona doğru gideyim deme ha.Forumun senin gibi kahinlere ihtiyacı var ne de olsa. :)
Aman gece gece karabasan falan biz erenlerden değiliz başımıza iş gelmesin.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,331
Beğeniler
4,567
Puanları
113
valla geçen ay ki rdr 2, mortal kombat gibi ayrı ayrı crack olacaksa bence ilk başta watch dogs ardından valhala gelir gelicek olursa diye düşünüyom.
''Diye düşünüyorum'' mu? ''Diye hissediyorum'' demen gerekmiyor muydu?
İşte şimdi foyan ortaya çıktı, pis şarleton. ;D
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,858
Beğeniler
2,431
Puanları
113
cp2077'yi codex kırıcak rez alın yaptıkları tek iş korumasız ve steam drm ile korunan oyunları kırmak çünkü :D
Oyunda koruma yok yani codexlik bir durum yok. Yani bir crack exe ye gerek yok direk indir oyna. Zaten gog olarak da piyasaya çıkacağından no problem :)
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,858
Beğeniler
2,431
Puanları
113
Dh den bir arkadaşın Cyberpunk hakındaki yorumu yorumu videodaki muhabbetlerin genel bir özetini not düşmüş. Yorum sizlerin..

İlgili video


Arkadaşın yorumu:
Ortalık çok fena karışacak. Previewerlar konuşmaya başlamış. GTA tadında bir şey bekleyenler oturup bir köşeye ağlayabilir.

Açık dünya yapısı LA Noir tarzında. Bir dünya var ama sen o dünyada %100 özgür değilsin. Daha çok part-part, ana görevin süreklediği, open-event dediğimiz bir sistem mevcut.

Her binaya girmek falan yok, quest bazlı genellikle binalara girme olayı, daha çok open event denilen şekilde dizayn edilmiş girip çıkabileceğiniz yerler, yani barizler. Öyle her yere gireyim çıkayım yok.

Araçların fiziği o kadar iyi değil, bir aracın hasar alması, yıkılması, yanması oldukça zor ve şehir kazalara, diğer npc'lere çarpmalara falan tepkisiz.

Yakın dövüş mekanikleri oyunun en zayıf yanlarından. (CDPR'da itiraf etmişti, yakın dövüşten memnun değiliz diye)

16 saatlik oynanışta, kendimizi dışarıdan sadece 2-3 defa görmüşüz. Bu kadar özelleştirme niye diye sorarlar adama. Esprisi dönüyor, tırnak ve el özelleştirmelerine dikkat edin gerisi boş deniyor.

Lifepath seçimleri çoğunlukla diyalogları etkiliyor, yapabileceğiniz çok fazla bir şey yok. Belirli quest ve dönemeçler elbette etkileniyor ama en belirgin fark diyaloglarda, genel oynanışı değiştiren bir şey yok.

Keanu ağabeyimizin seslendirmesi bayağı ortalama bulunmuş. Ana karakterlerin seslendirmeleri, Johny karakterinin seslendirmesini 3'e 5'e katlıyor. Reeves'in oyunculuğuna biraz laf atılmış, ki çok stoik donuk bir karakter, katılmamak elde değil. Burada intikam arayan kıpır kıpır bir ölü Rock yıldızını canlandırması istenmiş, pek olmuşa benzemiyor.

Bir birini tekrar eden, hatta aynı anda aynı yerde aynı animasyonları yapan kopya NPC'ler çokça var.

Bu nesilde çok daha iyi görseller görüldüğünden bahsedilmiş. Öyle dünyamıza takla attıracak bir görsellik yok. (belliydi)

En çok altı çizilen demeçlerden birisi: oyun kesinlikle open world, free roam, action, tam gaz fps falan değil. En temelinde hala diyalog bazlı ağır ağır ilerleyen bir RPG.

Çatışma dinamikleri oyun açılıp ilerleyene kadar çok ilgi çekici, eğlenceli değil. İleride bayağı açılıyor ama.

Özet: Yeni peygamberi müjdeleyen, kıyameti durduran, insanlığı bir ileri seviyeye götüren bir oyun yok karşımızda. En önemli faktör, beklentileri ayağa yere basan argümanlar üzerine kurmak. Oyun kusursuz değil.

Kaynak: Gamespot, IGN, Alanah söyleşisi.

Not: Özellikle olumsuz noktaları yazdım ki, beklentiler ona göre ayarlansın. Yoksa 1 saatlik söyleşide oyuna sövmüyorlar, en olgun AAA oyunlardan birisi olduğu söyleniyor, ki geneli itibari ile yine top noktalara oynayacak. Ancak bu oyun yeni Mesih gibi gören, fütüristtik GTA diyen bir kitle var, onların gözlerini açmak adına yorumları derledim.
 
Katılım
Eyl 4, 2016
Mesajlar
115
Beğeniler
83
Puanları
28
Web sitesi
www.facebook.com
Dh den bir arkadaşın Cyberpunk hakındaki yorumu yorumu videodaki muhabbetlerin genel bir özetini not düşmüş. Yorum sizlerin..

İlgili video


Arkadaşın yorumu:
Ortalık çok fena karışacak. Previewerlar konuşmaya başlamış. GTA tadında bir şey bekleyenler oturup bir köşeye ağlayabilir.

Açık dünya yapısı LA Noir tarzında. Bir dünya var ama sen o dünyada %100 özgür değilsin. Daha çok part-part, ana görevin süreklediği, open-event dediğimiz bir sistem mevcut.

Her binaya girmek falan yok, quest bazlı genellikle binalara girme olayı, daha çok open event denilen şekilde dizayn edilmiş girip çıkabileceğiniz yerler, yani barizler. Öyle her yere gireyim çıkayım yok.

Araçların fiziği o kadar iyi değil, bir aracın hasar alması, yıkılması, yanması oldukça zor ve şehir kazalara, diğer npc'lere çarpmalara falan tepkisiz.

Yakın dövüş mekanikleri oyunun en zayıf yanlarından. (CDPR'da itiraf etmişti, yakın dövüşten memnun değiliz diye)

16 saatlik oynanışta, kendimizi dışarıdan sadece 2-3 defa görmüşüz. Bu kadar özelleştirme niye diye sorarlar adama. Esprisi dönüyor, tırnak ve el özelleştirmelerine dikkat edin gerisi boş deniyor.

Lifepath seçimleri çoğunlukla diyalogları etkiliyor, yapabileceğiniz çok fazla bir şey yok. Belirli quest ve dönemeçler elbette etkileniyor ama en belirgin fark diyaloglarda, genel oynanışı değiştiren bir şey yok.

Keanu ağabeyimizin seslendirmesi bayağı ortalama bulunmuş. Ana karakterlerin seslendirmeleri, Johny karakterinin seslendirmesini 3'e 5'e katlıyor. Reeves'in oyunculuğuna biraz laf atılmış, ki çok stoik donuk bir karakter, katılmamak elde değil. Burada intikam arayan kıpır kıpır bir ölü Rock yıldızını canlandırması istenmiş, pek olmuşa benzemiyor.

Bir birini tekrar eden, hatta aynı anda aynı yerde aynı animasyonları yapan kopya NPC'ler çokça var.

Bu nesilde çok daha iyi görseller görüldüğünden bahsedilmiş. Öyle dünyamıza takla attıracak bir görsellik yok. (belliydi)

En çok altı çizilen demeçlerden birisi: oyun kesinlikle open world, free roam, action, tam gaz fps falan değil. En temelinde hala diyalog bazlı ağır ağır ilerleyen bir RPG.

Çatışma dinamikleri oyun açılıp ilerleyene kadar çok ilgi çekici, eğlenceli değil. İleride bayağı açılıyor ama.

Özet: Yeni peygamberi müjdeleyen, kıyameti durduran, insanlığı bir ileri seviyeye götüren bir oyun yok karşımızda. En önemli faktör, beklentileri ayağa yere basan argümanlar üzerine kurmak. Oyun kusursuz değil.

Kaynak: Gamespot, IGN, Alanah söyleşisi.

Not: Özellikle olumsuz noktaları yazdım ki, beklentiler ona göre ayarlansın. Yoksa 1 saatlik söyleşide oyuna sövmüyorlar, en olgun AAA oyunlardan birisi olduğu söyleniyor, ki geneli itibari ile yine top noktalara oynayacak. Ancak bu oyun yeni Mesih gibi gören, fütüristtik GTA diyen bir kitle var, onların gözlerini açmak adına yorumları derledim.
Bu videodaki kişi resmen oyuna gömmüş ben oynamadan bişe diyemem ama eğer böyleyse büyük hayal kırıklığı :'(
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,858
Beğeniler
2,431
Puanları
113
Bu videodaki kişi resmen oyuna gömmüş ben oynamadan bişe diyemem ama eğer böyleyse büyük hayal kırıklığı :'(
Yazılan özeti doğrulamak adına videoyu şimdi izleyip bitirdim. Esasında videoda ki arkadaşlar oyunu gömmiyorlar. Özet geçen arkadaş zaten bahsetmiş. Yani bilinçli olarak videodaki olumsuz görüşleri özetlemiş ve oyuna boş yere hype etmeyin hayal kırıklığına uğrarsınız demek istemiş ve bence oldukça gerçekçi ve tutarlı bir özet olmuş arkadaşın yazdıkları.

Bu arada videoda olumlu şeylerden de bahsediyorlar. ilk izlenim olarak aklımda kalan şeylerden bir kaçı şöyle;

Oyunu oynarken bir aksiyon oyunundan çok Rpg oyunu olduğunu ağırlıkla hissettik diyorlar. Seçimlerin cidden etkilediğinden bahsediyorlar. Misal oyun tarzını yaptığınız seçim doğrultusunda devam ediyor diyorlar. Örnek olarak siz oyunu kişisel tercihiniz ve seçimleriniz doğrultusunda gizlenerek ve belli durumlarda da karakterlerle savaşmak yerine uzlaşarak mı devam ediyorsunuz, o zaman çatışma elementleri sizleri baya zorlayacak hatta imkansız bir hale doğru götürecek diyorlar. Yani düşmanların, sizin bu tür bir seçim veya seçimler yaptığınızda, cidden can sıkıcı (canınızı yakacağından) olduğundan bahsediyorlar. Yani düşman baya zorluyormuş vs vs. Ve zaten oyun yapısı itibari ile de genel olarak buna itiyor sizi demişler. Yani özetle diyorlar ki; Oyunda bir sürü ekipman araç gereç teknolojik alet var. Sonuçta cyber bir evrendesiniz. Ve bunda teknik araç gereci bir yerler kullanmanız kaçınılmaz bir durum. Yani elinize shotgun alıp sıka sıka ilerlemek haliyle siz pek keyif vermeyecektir ve oyun temel olarak da bunu amaçlamıyor demişler. Ha yapabilme ihtimaliniz var ama oyun mekaniksel açıdan buna izin verse de bu kez de, yaptığınız seçimler veya karşınızdaki düşmanlar buna izin vermeyebiliyor ve çabucak sizi alt ediyorlar canınızı okuyorlar demişler. Bu arada sıklıkla kullandığınız araç gereç ve silahlarda gelişiminizi görecek ve ustalaştığınızı hissedeceksiniz diyorlar.

Ayrıca şehrin trailerlar da boş göründüğünü sordular video da. Yani bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz dediler. Ve her ikisi de şunu söyledi; evet şehrin bazı bölgeleri ıssız ve haliyle boş görünebiliyor ama özellikle şehrin bazı noktalarında o kadar fazla yoğunluk var ki, karakterimiz ile yürürken veya koşarken, milleti ite kaka yürüdük ve koştuk dediler.

Ve dikkatimi çeken olumsuz olarak gördüğüm yorumlar ise şöyle
Oyunda hala cilanlanması gereken şeyler olduğundan," Özellikle şehrin kalabalık bölgelerinde popout durumları vs oluyormuş. Yani nesneler veya objelerin birden var olup yok olması gibi durumlar söz konusuymuş" bununda zamanla gelen güncellemeler ile halledilecek şeyler olduğunu söylediler vs vs.


Oyunun genel grafik yapısından da bahsettiler. Orası biraz üzücü geldi bana. Şöyle dediler; Hatırlarsanız witcher 3 ü çıkmadan önce yayınlanan trailerlar da gördüğümüz grafikler. biz oyun severleri oldukça büyülemişti. Fakat oyun çıktığında grafiklerinin yayınlanan trailerlarla biraz alakasız olduğunu yani grafiklerin biraz düşürüldüğünü görmüştük. Haliyle insanlar tepki göstermişlerdi ama ilerleyen süreçte oyunu kaliteli yapan şeyin sadece grafik olmadığının insanlar anlamışlar ve farkına varmışlardı gibisinden bir cümle kurdular söyleşide. yani anlatılmak istenilen şeyi anladınız diye var sayıyorum dostlar..

Yani özetle oyundan bir gta beklemeyin diyorlar. Oyunun daha cok gelişmiş bir deus ex evreni olduğuna deyinmişler. Açık dünyanın var olduğunu ama açık dünyanın yaptığınız seçimlere göre tetiklendiğinden bahsetmişler...
 
Son düzenleme:
Katılım
Eyl 7, 2016
Mesajlar
1,692
Beğeniler
508
Puanları
113
Yazılan özeti doğrulamak adına videoyu şimdi izleyip bitirdim. Esasında videoda ki arkadaşlar oyunu gömmiyorlar. Özet geçen arkadaş zaten bahsetmiş. Yani bilinçli olarak videodaki olumsuz görüşleri özetlemiş ve oyuna boş yere hype etmeyin hayal kırıklığına uğrarsınız demek istemiş ve bence oldukça gerçekçi ve tutarlı bir özet olmuş arkadaşın yazdıkları.

Bu arada videoda olumlu şeylerden de bahsediyorlar. ilk izlenim olarak aklımda kalan şeylerden bir kaçı şöyle;

Oyunu oynarken bir aksiyon oyunundan çok Rpg oyunu olduğunu ağırlıkla hissettik diyorlar. Seçimlerin cidden etkilediğinden bahsediyorlar. Misal oyun tarzını yaptığınız seçim doğrultusunda devam ediyor diyorlar. Örnek olarak siz oyunu kişisel tercihiniz ve seçimleriniz doğrultusunda gizlenerek ve belli durumlarda da karakterlerle savaşmak yerine uzlaşarak mı devam ediyorsunuz, o zaman çatışma elementleri sizleri baya zorlayacak hatta imkansız bir hale doğru götürecek diyorlar. Yani düşmanların, sizin bu tür bir seçim veya seçimler yaptığınızda, cidden can sıkıcı (canınızı yakacağından) olduğundan bahsediyorlar. Yani düşman baya zorluyormuş vs vs. Ve zaten oyun yapısı itibari ile de genel olarak buna itiyor sizi demişler. Yani özetle diyorlar ki; Oyunda bir sürü ekipman araç gereç teknolojik alet var. Sonuçta cyber bir evrendesiniz. Yani elinize shotgun alıp sıka sıka ilerlemek haliyle siz keyif vermiyor ve oyun temel olarak da bunu amaçlamıyor demişler. Ha yapabilme ihtimaliniz var ama oyun mekaniksel açıdan buna izin verse de bu kez karşınızdaki düşmanlar buna izin vermeyebiliyor, çabucak sizi alt ediyorlar canınızı okuyorlar demişler. Keza şehrin trailerlar da boş göründüğünü sordular. Yani bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz dediler. Ve her iksi de şunu söyledi; evet şehrin bazı bölgeleri ıssız ve haliyle boş görünebiliyor ama özellikle şehrin bazı noktalarında o kadar fazla yoğunluk var ki, karakterimiz ile yürürken veya koşarken, milleti ite kaka yürüdük ve koştuk dediler.

Ve dikkatimi çeken olumsuz olarak gördüğüm yorumlar ise şöyle
Oyunda hala cilanlanması gereken şeyler olduğundan, bununda zamanla gelen güncellemeler ile halledilecek şeyler olduğunu söylediler vs vs. oyunun genel grafik yapısından da bahsettiler. Orası biraz üzücü geldi bana. Şöyle dediler; Hatırlarsanız witcher 3 ü çıkmadan önce yayınlanan trailerlar da gördüğümüz grafikler. biz oyun severleri oldukça büyülemişti. Fakat oyun çıktığında grafiklerinin yayınlanan trailerlarla biraz alakasız olduğunu yani grafiklerin biraz düşürüldüğünü görmüştük. Haliyle insanlar tepki göstermişlerdi ama ilerleyen süreçte oyunu kaliteli yapan şeyin sadece grafik olmadığının insanlar anlamışlar ve farkına varmışlardı gibisinden bir cümle kurdular söyleşide. yani anlatılmak istenilen şeyi anladınız diye var sayıyorum dostlar..


Yani özetle oyundan bir gta beklemeyin diyorlar. Oyunun daha cok gelişmiş bir deus ex evreni olduğuna deyinmişler. Açık dünyanın var olduğunu ama açık dünyanın yaptığınız seçimlere göre tetiklendiğinden bahsetmişler...
Zaten bu oyundan Gta bekleyen oynamasın bir zahmet. Açıkçası ben witcher 3'ün hikayesi ve seçimlerimiz beni çok etkilediği için bu oyunu oynamak istiyorum. Hikayesi güzel olsun yeter benim için grafik falan boş iş :)
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt