Günleriniz Nasıl Geçiyor Arkadaşlar?

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Eki 1, 2019
Mesajlar
727
Beğeniler
143
Puanları
43
#24
Adım Emre soyadım Altay. İşsiz olan bu kullanıcının günü çoğu PC başında geçiyor. Geçimimi de devletin vermiş olduğu nakdi ücret desteği ile geçiniyorum.
 

Emresplly

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eki 26, 2017
Mesajlar
27
Beğeniler
6
Puanları
3
#26
Adım Emre 24 yaşındayım 1 yıldır Almanya'da yaşıyorum okul ve işi beraber yapıyordum ta ki virüs çıkana kadar şuan işsizim spor salonları ve futbol yasaklandı maalesef devlet yardımı ile geçiniyoruz yine de yetiyor :) 5 yıldır köpek dostum var çoğunlukla onunla beraber vakit geçiriyoruz gündüz oyun oynayamıyorum anca geceler :)
 

LΛWLER

Doğru olanı yap, kolay olanı değil.
Ekip Lideri
Katılım
Ocak 31, 2014
Mesajlar
1,346
Beğeniler
235
Puanları
63
#27
Adım Emre 24 yaşındayım 1 yıldır Almanya'da yaşıyorum okul ve işi beraber yapıyordum ta ki virüs çıkana kadar şuan işsizim spor salonları ve futbol yasaklandı maalesef devlet yardımı ile geçiniyoruz yine de yetiyor :) 5 yıldır köpek dostum var çoğunlukla onunla beraber vakit geçiriyoruz gündüz oyun oynayamıyorum anca geceler :)
Orada kumbara ile para biriktir de gel buradan villa al :)
 

RehberTkn

Sadece Dinlemeyi Seven
Katılım
Eyl 21, 2013
Mesajlar
701
Beğeniler
142
Puanları
43
#28
İsmim Rehber yaşım 28 ve gerçek ismim çoğunlukla kimse inanmaz. Her neyse sabah 8 de iş başı akşam 8 paydos 12 saat çalısıyoz köle gibi asgari ücret için. Konaklama tesisleri olduğundan her türlü insanlarla uğraşıyoruz. İşte her günüm böyle berbat geciyor.
 
Son düzenleme:

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
858
Beğeniler
1,018
Puanları
93
#29
İsmim Rehber yaşım 28 ve gerçek ismim çoğunlukla kimse inanmaz. Her neyse sabah 8 de iş başı akşam 8 paydos 12 saat çalısıyoz köle gibi asgari ücret için. Konaklama tesisleri olduğundan her türlü insanlarla uğraşıyoruz. İşte her günüm böyle berbat geciyor.
Allah kolaylıklar versin hocam. Para zor kazanılıyor haklısınız.

İsminiz gerçekten de ilginçmiş bu arada :)
 

RehberTkn

Sadece Dinlemeyi Seven
Katılım
Eyl 21, 2013
Mesajlar
701
Beğeniler
142
Puanları
43
#32
sen çok iyi bir insansın Rehber abi, öğretmendin diye sanıyordum ve bu kadar ağır bir yaşantın olduğunu bilmiyordum
Hayalim aslında zaten rehber öğretmenliği veya tercümanlık vardı. Ama ne yazık ki 8 yaşında geçirdiğim trafik kazası sonucu az da olsa engelli duruma düştüm. Çok şükür yürüyebiliyorum ama az da olsa topallık var. Bir çok tanıdık dedi zaten çarpan kişiden şikayetçi olsaydınız diye ama o konu biraz siyasete giriyo ne yazık ki. Aylarımın çoğunu hastanade geçirdim 8 yaşında kazadan sonra çünkü ameliyat giderleri yüzünden. Baya maliyetli oldu ameliyat o yüzden hastaneden çıktıktan sonra çalışmak zorunda kaldım. 8 yaşından beri işte benim de böyle hayatım oldu. Şükür ilk okul ve orta okulu açık öğretim den bitirdim. 28 yaşındayım liseyide açıktan okumaya devam ediyorum.
 

LΛWLER

Doğru olanı yap, kolay olanı değil.
Ekip Lideri
Katılım
Ocak 31, 2014
Mesajlar
1,346
Beğeniler
235
Puanları
63
#33
Hayalim aslında zaten rehber öğretmenliği veya tercümanlık vardı. Ama ne yazık ki 8 yaşında geçirdiğim trafik kazası sonucu az da olsa engelli duruma düştüm. Çok şükür yürüyebiliyorum ama az da olsa topallık var. Bir çok tanıdık dedi zaten çarpan kişiden şikayetçi olsaydınız diye ama o konu biraz siyasete giriyo ne yazık ki. Aylarımın çoğunu hastanade geçirdim 8 yaşında kazadan sonra çünkü ameliyat giderleri yüzünden. Baya maliyetli oldu ameliyat o yüzden hastaneden çıktıktan sonra çalışmak zorunda kaldım. 8 yaşından beri işte benim de böyle hayatım oldu. Şükür ilk okul ve orta okulu açık öğretim den bitirdim. 28 yaşındayım liseyide açıktan okumaya devam ediyorum.
hayat çok zor be abi... ben de yaşantımı döksem inan hayret edersiniz eminim :) ama hayat işte... ya nasip.
 

quty

Seviye 1
Katılım
Eki 22, 2020
Mesajlar
64
Beğeniler
37
Puanları
18
#34
Merhaba, 20 yaşındayım ve İzmir'de yaşıyorum. Aşırı nadir bir isme sahip olduğum için adımı yazmıyorum, çünkü anonim kalmak istiyorum. Sabah 11'de kalkıyorum kahvaltımı yapıyorum ve bilgisayar başına geçiyorum, annem ve babam çalıştığı için öğleden sonra 4'e kadar kardeşime ben bakıyorum (pazar hariç). İkinci öğretim üniversite öğrencisi olduğum için derslerim akşam oluyor. Bazen 6'da başlıyor 9'da bitiyor, bazen 7'de başlayıp 11.30'da bitiyor (cuma dersim yok).

Pandemi yüzünden daha çok tek takılmaya başladım ve güzel bir bisiklet aldım. Cuma veya cumartesi akşamları bisikletle İzmir turu gibi bir şey yapıyorum. (Göztepe, Fah. Altay, Alsancak arasında mekik dokuyorum; susadığımda ya Göztepe çimlerinde ya da Alsancak'ta çimlere oturup bir bira yudumluyorum).

Genelde 2 haftada bir F1 yarışları oluyor. Bazen cumartesi günleri sıralama turları izliyorum, ama pazarları hiç bir yarışı kaçırmıyorum. Hafta sonları Premier League ve F1 izlemek en büyük zevkim. Gece 3 gibi uyuyana kadar da YouTube, Netflix, Reddit, Ekşi Sözlük gibi yerlerde zaman geçiriyorum.

F1, FIFA, PES, Valorant, Haxball, RDR2 şuanda oynadığım oyunlar.
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,674
Beğeniler
878
Puanları
113
#35
Merhaba, 20 yaşındayım ve İzmir'de yaşıyorum. Aşırı nadir bir isme sahip olduğum için adımı yazmıyorum, çünkü anonim kalmak istiyorum. Sabah 11'de kalkıyorum kahvaltımı yapıyorum ve bilgisayar başına geçiyorum, annem ve babam çalıştığı için öğleden sonra 4'e kadar kardeşime ben bakıyorum (pazar hariç). İkinci öğretim üniversite öğrencisi olduğum için derslerim akşam oluyor. Bazen 6'da başlıyor 9'da bitiyor, bazen 7'de başlayıp 11.30'da bitiyor (cuma dersim yok).

Pandemi yüzünden daha çok tek takılmaya başladım ve güzel bir bisiklet aldım. Cuma veya cumartesi akşamları bisikletle İzmir turu gibi bir şey yapıyorum. (Göztepe, Fah. Altay, Alsancak arasında mekik dokuyorum; susadığımda ya Göztepe çimlerinde ya da Alsancak'ta çimlere oturup bir bira yudumluyorum).

Genelde 2 haftada bir F1 yarışları oluyor. Bazen cumartesi günleri sıralama turları izliyorum, ama pazarları hiç bir yarışı kaçırmıyorum. Hafta sonları Premier League ve F1 izlemek en büyük zevkim. Gece 3 gibi uyuyana kadar da YouTube, Netflix, Reddit, Ekşi Sözlük gibi yerlerde zaman geçiriyorum.

F1, FIFA, PES, Valorant, Haxball, RDR2 şuanda oynadığım oyunlar.
Gelde bunu İstanbul’da yap bazen keşke İzmir’de yaşasaydım diyorum ( benim oturduğum bölge için zor Üsküdar da oturan adam zaten benle eşleşemez aramızda büyük fark var )
 
Katılım
Ağu 20, 2013
Mesajlar
446
Beğeniler
61
Puanları
28
#36
Yatıyom kalkıyom oyun oynuyom kahvaltı yok öğün fark etmeksizin dolapta ne bulursam gömüyorum.
Günüm çay kahve ve sigara ile geçiyor. Kullanmayın iyi değil ha birde ANGARALIYIM.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,380
Beğeniler
4,647
Puanları
113
#37
Gelde bunu İstanbul’da yap bazen keşke İzmir’de yaşasaydım diyorum ( benim oturduğum bölge için zor Üsküdar da oturan adam zaten benle eşleşemez aramızda büyük fark var )
İstanbul'da neyi yapamıyorsun kanka?

Yatıyom kalkıyom oyun oynuyom kahvaltı yok öğün fark etmeksizin dolapta ne bulursam gömüyorum.
Ya çok şişmansın ya da çok zayıfsın.Ortası yok yani. :) Maalesef ben de zaman zaman öğün vakitlerini es geçip zamansız yemek yiyebiliyorum.Bu yüzden aşırı olmasa da zayıf biriyim.Düzenli olmakta fayda var.
 
Katılım
Ağu 20, 2013
Mesajlar
446
Beğeniler
61
Puanları
28
#38
İstanbul'da neyi yapamıyorsun kanka?



Ya çok şişmansın ya da çok zayıfsın.Ortası yok yani. :) Maalesef ben de zaman zaman öğün vakitlerini es geçip zamansız yemek yiyebiliyorum.Bu yüzden aşırı olmasa da zayıf biriyim.Düzenli olmakta fayda var.
Doğruyu söylemek gerekirse güzel göbek yaptım. :D Martta eve bi geldim geliş o geliş gün geçtikte şişiyorum. :D
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt