God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Kas 30, 2011
Mesajlar
6,411
Beğeniler
1,362
Puanları
113
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Link düzeltildi.
 

Hüseyin Talan

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 18, 2014
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Sa bunun Türkçe yamasını nereden bulabilirim bi yardımcı olurmusun
 

portagas

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 22, 2014
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Arkadaşlar bu oyun "usa" versiyonumu bende europe pal olan var usa versiyonu ise indirecem konuyu açan arkadaş veya indirenlerden biri bana oyunun kodunu söyleye bilirmi
 

portagas

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 22, 2014
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

OYUNU PAYLAŞAN ARKADAŞ CEVAP VERİRİRMİSİN LÜTFEN
 

Drunken

Pridestalker v2
Katılım
Kas 3, 2014
Mesajlar
109
Beğeniler
9
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

deneyeceğim saol s4:.
 

Kroldor

Torrent-Oyun.com
Katılım
Tem 20, 2012
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

benim 4.55 cfw bu oyunu indirirsem çalışırmı acaba
 

Mert Akpınar

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ara 26, 2014
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

İyi günler öncelikle.Oyunu indirdim fat32 formatlı hard disk yoluyla ps3üme attım.Dahili ve bd yansısı falan hepsini yaptım fakat siyah ekran veriyo_Oyun başta açılıo gow1 yada gow2yi seçince siyah ekranda kalıyo.Yardım ederseniz sevinirim thanks:.
 

spartacus1990

Torrent-Oyun.com
Katılım
Şub 4, 2012
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

suu siyah elkran hatasının cozumu yokmu yoksa oyunu sılecemde
 

Mert Akpınar

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ara 26, 2014
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Arkadaşlar siyah ekran hatasının çözümü yok mu ne yaptıysam olmadı.Bi yardım edin 18 gb boşa mı ındırdık yani?
 

pekerahmt

Neye baktığın önemli değil, ne gördüğün önemli.
Katılım
May 23, 2014
Mesajlar
49
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Üstad kolay gelsin öncelikle arkadaşlarımızın yaşadığı sorunlar var onları dikkate alır mısınız? Benim sorunum ise gow collection oyuna girerken böyle bir ekran alıyorum başka bir yolu varsa paylaşır mısınız? Ayrıca siyah ekran sorununu çok sayıda arkadaşımız yaşamış görüyorum çözümünü de paylaşırsanız teşekkürler.


 

mehmetali.bekci

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ocak 18, 2014
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Benim E3 ode ps3 harıci hdd me attım oyunu iki oyunada giriyo GOW 1 desert of lost souls yerınde kalıyo GOW 2 de Bi kapıyı açıyo ve oyun siyah ekran oluyor lütfen yardım edin benim makineme pkg fix filan yapılmıyor ps2 de nasıp olmadı GOW 1 i bitirmek bari ps3 te bitireyim
 

Mert Akpınar

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ara 26, 2014
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Şuraya bi cevap atsanız çok güzel olucak.Siyah ekranda kalıyo oyun boşuna mı ındırdık yani ?
 

SaDeCe_SeN

SaDeCe_SeN
Katılım
Nis 22, 2012
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Oyunu İndirdim. PS3'e FTP Aracılığı İle HDD0'a( Dahili Oluyo Galiba Çünkü Bütün Oyunlar Burada ) Attım. Belirtmek İsterim ki CD Okuyucusunda Orijinal Bir Oyun Yok. Daha Doğrusu CD Yok. Hemen Belirtmek İsterim ki Amacım Oyun Yüklemeyi Öğrenmek. Ancak Oyun Dosyalarını Attığım Halde Oyun Listesinde God Of War I Veya II Gözükmedi. Ne Yapmalıyım ?

Arkadaşlar Oyunu Açmayı Başardım;

Nasıl Yaptığıma Gelince Oyunu HDD0'da GAMES Klasöründe Kendi Oluşturduğum God Of War I-II Klasörüne Attım. Oyunun İki Serisi de Çalıştı.
 

pekerahmt

Neye baktığın önemli değil, ne gördüğün önemli.
Katılım
May 23, 2014
Mesajlar
49
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Arkadaşlar oyuna girerken siyah ekran hatası alıyorum ve ps3 tekrar kapatıp açmak zorunda kalıyorum. oyun ayarları bölümünden hepsini denedim fakat olmadı çözümünü bulan arkadaşlar yardımcı olabilir mi to
2.fotoğrafta ki god of war'ın altında ki kırımızı renkli split yazısı nedir ?

 

tulubas07

Torrent-Oyun.com
Katılım
May 28, 2013
Mesajlar
15
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

Oyunu kurdum bu girmeye çalışırken bu hatayı aldım yardımcı olabilirmisiniz?
Bu Başlık harici USB HDD'den yüklenemiyor. Dahili HDD'ye aktarın veya başlık seçeneklerini değiştirin.
 

portagas

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 22, 2014
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

OYUN PAL SÜRÜM US DEYİL OYNUYANLAR BİLİR US OLAN DAHA FARKLIDIR OYNANIŞ OLARAK BİRAZDAHA KALİTELİ BİRDE ARKADAŞIM SPİLİT YAZANLAR DAHİLİ HDD YE ATMAN LAZIM
 

Yusuf Semih Aksoy

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 22, 2015
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

arkadaslar kacıncı serısı oyunun yardımcı olurmusunuz
 

nogitsuneexd

Torrent-Oyun.com
Katılım
Şub 16, 2016
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
0
Ynt: God Of War Collection [PS3] 3.55 CFW-Torrent - Hızlı - İndir

beyler indiren birileri lutfen kaldirmadiysa seed etsin sag tiklayip baslata basmaniz yeterli lutfen gencler yuzde 65de kaldi
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt