Torrent-Oyun | Genel Sohbet Alanı

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Bencede. Muhafizlari cok karizmaydi onun. Kiyafetleri falan.
Aynen kırmızı muhafızlar güzel detaydı.Yanılmıyorsam ilk serilerde de vardı.Zaten bu kask ve zırh tasarımlarını çok güzel yapıyorlar.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,170
Beğeniler
2,334
Puanları
113
Aynen kırmızı muhafızlar güzel detaydı.Yanılmıyorsam ilk serilerde de vardı.Zaten bu kask ve zırh tasarımlarını çok güzel yapıyorlar.
Aynen imparatorun muhafizlarida öyleydi. Ama
tabi dovustuklerini gormemistik.
hocam o kadar kalabalik seriyi bastan izlettirecen bana haa. Aksam aksam star wars krizine giriyorum :)
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Aynen imparatorun muhafizlarida öyleydi. Ama
tabi dovustuklerini gormemistik.
hocam o kadar kalabalik seriyi bastan izlettirecen bana haa. Aksam aksam star wars krizine giriyorum :)
Hocam bu Boba Fett'i neden çok az gösterdiler ya, neredyse filmde yeri yok gibi bir şey.
Neyse daha fazla uzatmayayım, canın çekmesin şimdi. ;D
|outtahere:.|

Valla hocam ben de senin gibi tekrar izleyebilen biri olsaydım kesinlikle Star Wars Serisini, Matrix Serisini, Yüzüklerin Efendisi Serisini (yeni bitirdim), Geleceğe Dönüş Serisini ve daha izlemediğim onlarca efsane seriyi tekrar izlemeye başlardım. :)

Bu star wars ne darth wader ı ne de diğer güzel elementleri ( kırmızı muhafızlar mesela ) hiç kullanmadılar yani tüm filmlerin de hadi bu sefer bir sürü sahne olacak falan diye diye izledim ama yok abi.
Gözden uzak olan daha çok özleniyor, çok göz önünde olsaydı tadı kaçabilirdi belki.Bence bu yüzden Darth Vader'ı belli sahneler haricinde göstermediler.Onun da kendine göre bir olayı var.Örneğin sürekli savaşlara katılsaydı; ya Jedi soyu tükenecekti (güçlü olduğu için) ya da o yenilecekti ve filmin anlamı çok kalmayacaktı.Yani filmdeki ağırlığı onu son boss gibi bir şey yapıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
2,041
Beğeniler
1,830
Puanları
113
Hocam bu Boba Fett'i neden çok az gösterdiler ya, neredyse filmde yeri yok gibi bir şey.
Neyse daha fazla uzatmayayım, canın çekmesin şimdi. ;D
|outtahere:.|

Valla hocam ben de senin gibi tekrar izleyebilen biri olsaydım kesinlikle Star Wars Serisini, Matrix Serisini, Yüzüklerin Efendisi Serisini (yeni bitirdim), Geleceğe Dönüş Serisini ve daha izlemediğim onlarca efsane seriyi tekrar izlemeye başlardım. :)



Gözden uzak olan daha çok özleniyor, çok göz önünde olsaydı tadı kaçabilirdi belki.Bence bu yüzden Darth Vader'ı belli sahneler haricinde göstermediler.Onun da kendine göre bir olayı var.Örneğin sürekli savaşlara katılsaydı; ya Jedi soyu tükenecekti (güçlü olduğu için) ya da o yenilecekti ve filmin anlamı çok kalmayacaktı.Yani filmdeki ağırlığı onu son boss gibi bir şey yapıyor.
Tamam da kendisi şey olmadı mı zaten?
oğlanı kesiyordu sonra aşka geldi imparatoru öldürüp oğlanı kurtardı ama kendisi bok yoluna gitti. İmparator neyse de vader bok gibi öldü. Böyle dev bir savaş sahnesi sonrası ölmesini yeğlerdim.
ortamı falan çok sevsem de hep eksik ayrıldım filmlerinden hepsinden.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,170
Beğeniler
2,334
Puanları
113
Hocam bu Boba Fett'i neden çok az gösterdiler ya, neredyse filmde yeri yok gibi bir şey.
Neyse daha fazla uzatmayayım, canın çekmesin şimdi. ;Douttahere:.


Valla hocam ben de senin gibi tekrar izleyebilen biri olsaydım kesinlikle Star Wars Serisini, Matrix Serisini, Yüzüklerin Efendisi Serisini (yeni bitirdim), Geleceğe Dönüş Serisini ve daha izlemediğim onlarca efsane seriyi tekrar izlemeye başlardım. :)



Gözden uzak olan daha çok özleniyor, çok göz önünde olsaydı tadı kaçabilirdi belki.Bence bu yüzden Darth Vader'ı belli sahneler haricinde göstermediler.Onun da kendine göre bir olayı var.Örneğin sürekli savaşlara katılsaydı; ya Jedi soyu tükenecekti (güçlü olduğu için) ya da o yenilecekti ve filmin anlamı çok kalmayacaktı.Yani filmdeki ağırlığı onu son boss gibi bir şey yapıyor.
1977'de ilk Star Wars filmi çekilirken G.Lucas ile kankası Spielberg'ün aralarında bir iddia bile geçiyor bu konuyla ilgili. G.Lucas filmin bu kadar tutacağını düşünmüyormuş. Hatta gişede tutmayacağından seri haline getirme konusunda tereddütleri varmış. Senaryonun sonunda
Darth Vader'in yenilip ölmesini istiyor. Son gibi son olsun daha devamını getirmeyelim kafasında
Spielberg ısrar ediyor öyle bir değişiklik yapmaması ve filmin sonunda
Vader'ın ölüm sahnesinin olmaması konusunda
. Ne yapıp edip ikna ediyor G.Lucas'ı ve kafasındaki seri hikayelere zemin hazirlayacak şekilde çektiriyor ilk filmin finalini. Hatta bir rivayete göre bu konuda iddiaya giriyor ikisi. O dönemde Lucas'ın Star Wars'ı Spielberg'in aynı dönemlerde yaptığı filmi gişede geçer ise Lucas Star Wars'ın gelirinin %2,5 luk kısmını Spielberg'e ödeyecektir. Ve tabi Star Wars'ın geliri Spielberg'ün filminin gelirini süpriz şekilde geçince Lucas bu ücreti Spielberg'e öder iddiayı kaybettiği için.

Velhasıl ilk film ile birlikte Darth Vader karakteri seviliyor hatta kimi kesimlere göre (bende bu kesimin içindeyim) Luke Skywalker'dan bile daha izlemesi keyifli, popülaritesi yüksek bir karakter oluyor. Lucas akıllı adam. İkonik karakterlere tadında ama vurucu süreler ayırıyor filmlerinde. Tek karaktere film boyunca yüklenmeyi tercih etmiyor. Böylelikle devam filmlerinde de bu karakterler tazeliğini sürdürüyorlar. Han Solo'da bu şekilde mesela. Yan rol ama Luke kadar popüler ve Luke kadar süre alıyor neredeyse. Star Wars'ın en iyi başardıklarından biri de bu sanırım. Her karakterin içini doldurup, suyunu çıkarmayıp, seyirciye gerektiği kadarını veriyor. Dediğin gibi hocam çok sevilen bir karakteri baştan sona aksiyona sokup, izleyiciyi o karaktere doyursa zaten bugün hala konuşulabilen bir baş yapıt olmazdı bence.
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
2,041
Beğeniler
1,830
Puanları
113
1977'de ilk Star Wars filmi çekilirken G.Lucas ile kankası Spielberg'ün aralarında bir iddia bile geçiyor bu konuyla ilgili. G.Lucas filmin bu kadar tutacağını düşünmüyormuş. Hatta gişede tutmayacağından seri haline getirme konusunda tereddütleri varmış. Senaryonun sonunda
Darth Vader'in yenilip ölmesini istiyor. Son gibi son olsun daha devamını getirmeyelim kafasında
Spielberg ısrar ediyor öyle bir değişiklik yapmaması ve filmin sonunda
Vader'ın ölüm sahnesinin olmaması konusunda
. Ne yapıp edip ikna ediyor G.Lucas'ı ve kafasındaki seri hikayelere zemin hazirlayacak şekilde çektiriyor ilk filmin finalini. Hatta bir rivayete göre bu konuda iddiaya giriyor ikisi. O dönemde Lucas'ın Star Wars'ı Spielberg'in aynı dönemlerde yaptığı filmi gişede geçer ise Lucas Star Wars'ın gelirinin %2,5 luk kısmını Spielberg'e ödeyecektir. Ve tabi Star Wars'ın geliri Spielberg'ün filminin gelirini süpriz şekilde geçince Lucas bu ücreti Spielberg'e öder iddiayı kaybettiği için.

Velhasıl ilk film ile birlikte Darth Vader karakteri seviliyor hatta kimi kesimlere göre (bende bu kesimin içindeyim) Luke Skywalker'dan bile daha izlemesi keyifli, popülaritesi yüksek bir karakter oluyor. Lucas akıllı adam. İkonik karakterlere tadında ama vurucu süreler ayırıyor filmlerinde. Tek karaktere film boyunca yüklenmeyi tercih etmiyor. Böylelikle devam filmlerinde de bu karakterler tazeliğini sürdürüyorlar. Han Solo'da bu şekilde mesela. Yan rol ama Luke kadar popüler ve Luke kadar süre alıyor neredeyse. Star Wars'ın en iyi başardıklarından biri de bu sanırım. Her karakterin içini doldurup, suyunu çıkarmayıp, seyirciye gerektiği kadarını veriyor. Dediğin gibi hocam çok sevilen bir karakteri baştan sona aksiyona sokup, izleyiciyi o karaktere doyursa zaten bugün hala konuşulabilen bir baş yapıt olmazdı bence.
Hocam çok doğru böyle baştan sona tek karakter çok haklısın ama star wars ın bence en güçlü noktalarından biri hayran olunacak çok fazla karakter var ve bunlardan çok azı uzun süre alıyor, han solo mesela bana göre çok fazla süresi var. Darth vader ın hiç gözükmediği dahi oluyor hani haşmetli manyak bir karakter eee koca filmde sadece uçağa binip manyak sürüş yetenekleriyle kaçıyor hayatını kurtarıyor bu mu cidden? Ölen karısını Hayel ediyor mükemmel bir lore akışı ,gerisi yok film bitene kadar adamı arıyorsun ama yok.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Tamam da kendisi şey olmadı mı zaten?
oğlanı kesiyordu sonra aşka geldi imparatoru öldürüp oğlanı kurtardı ama kendisi bok yoluna gitti. İmparator neyse de vader bok gibi öldü. Böyle dev bir savaş sahnesi sonrası ölmesini yeğlerdim.
ortamı falan çok sevsem de hep eksik ayrıldım filmlerinden hepsinden.
Zevk meselesi dostum, orasına bir şey diyemem.

1977'de ilk Star Wars filmi çekilirken G.Lucas ile kankası Spielberg'ün aralarında bir iddia bile geçiyor bu konuyla ilgili. G.Lucas filmin bu kadar tutacağını düşünmüyormuş. Hatta gişede tutmayacağından seri haline getirme konusunda tereddütleri varmış. Senaryonun sonunda
Darth Vader'in yenilip ölmesini istiyor. Son gibi son olsun daha devamını getirmeyelim kafasında
Spielberg ısrar ediyor öyle bir değişiklik yapmaması ve filmin sonunda
Vader'ın ölüm sahnesinin olmaması konusunda
. Ne yapıp edip ikna ediyor G.Lucas'ı ve kafasındaki seri hikayelere zemin hazirlayacak şekilde çektiriyor ilk filmin finalini. Hatta bir rivayete göre bu konuda iddiaya giriyor ikisi. O dönemde Lucas'ın Star Wars'ı Spielberg'in aynı dönemlerde yaptığı filmi gişede geçer ise Lucas Star Wars'ın gelirinin %2,5 luk kısmını Spielberg'e ödeyecektir. Ve tabi Star Wars'ın geliri Spielberg'ün filminin gelirini süpriz şekilde geçince Lucas bu ücreti Spielberg'e öder iddiayı kaybettiği için.

Velhasıl ilk film ile birlikte Darth Vader karakteri seviliyor hatta kimi kesimlere göre (bende bu kesimin içindeyim) Luke Skywalker'dan bile daha izlemesi keyifli, popülaritesi yüksek bir karakter oluyor. Lucas akıllı adam. İkonik karakterlere tadında ama vurucu süreler ayırıyor filmlerinde. Tek karaktere film boyunca yüklenmeyi tercih etmiyor. Böylelikle devam filmlerinde de bu karakterler tazeliğini sürdürüyorlar. Han Solo'da bu şekilde mesela. Yan rol ama Luke kadar popüler ve Luke kadar süre alıyor neredeyse. Star Wars'ın en iyi başardıklarından biri de bu sanırım. Her karakterin içini doldurup, suyunu çıkarmayıp, seyirciye gerektiği kadarını veriyor. Dediğin gibi hocam çok sevilen bir karakteri baştan sona aksiyona sokup, izleyiciyi o karaktere doyursa zaten bugün hala konuşulabilen bir baş yapıt olmazdı bence.
Ben de bu hikayeyi bir videodan duymuştum diye hatırlıyorum.Bu film tutmaz vs. diye.Ama gerçekten yarattığı evren ve karakterlerle bu kadar uzun süre konuşuluyor olmasını hak ediyor.Tabi birileri de çıkıp bundan ekmek yemezse olmaz.Yapsınlar ya bence sorun yok. :)

Bu arada karakter süreleri konusunda katılıyorum hocam, her karaktere ayrı ayrı önem ve süre vererek sonraki filmlere de zemin hazırlamışlar.Örneğin Anakin'in çocukluğundan başlayıp büyümesini ve devamını çok iyi kurgulamışlar.Olayı tek filmle veya tek karakterle sınırlandırmamışlar.Arada Han Solo, Luke Skywalker ve Prenses Leia gibi önemli karakterleri de devamında geliştirmişler (droid'leri saymıyorum bile, unuttuğum da vardır illa ki).Seri, karakter gelişimi açısından örnek olabilecek bir yapıda gerçekten.Bu arada ben de Luke Skywalker'ın Han Solo kadar ön planda olduğunu düşünmüyorum.Evet çok önemli bir karakter ama unutulmayacak kadar değil bence.Benim için karakter sıralamasında Obi Wan 1, Anakin 2, Qui Gon 3, Han Solo 4, Luke Skywalker 5'tir.Yine de filmdeki yerinden dolayı iyi yazılmamış diyemiyorum, filmi güzel çünkü.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,170
Beğeniler
2,334
Puanları
113
Hocam çok doğru böyle baştan sona tek karakter çok haklısın ama star wars ın bence en güçlü noktalarından biri hayran olunacak çok fazla karakter var ve bunlardan çok azı uzun süre alıyor, han solo mesela bana göre çok fazla süresi var. Darth vader ın hiç gözükmediği dahi oluyor hani haşmetli manyak bir karakter eee koca filmde sadece uçağa binip manyak sürüş yetenekleriyle kaçıyor hayatını kurtarıyor bu mu cidden? Ölen karısını Hayel ediyor mükemmel bir lore akışı ,gerisi yok film bitene kadar adamı arıyorsun ama yok.
Hocam sende içten içe gizli bir Vader hayranısın. İçindeki karanlık tarafı ortaya çıkar rahatla :):)

Şaka bir yana bunları düşündürebiliyorsa film sana yani bir izleyice amacına ulaşmış demektir zaten. Filmlerin süresi hatrı sayılır derece uzun ve birden fazla ikonik karakter mevcut hikayede. Hepsini senaryoya biraz biraz serpiştirmeye çalışıp, ne karaktere izleyiciyi uzak bırakıyor ne de karaktere doyuruyor. Hem bunu başarıp hem de bol bol favori karakterimizi izletebilseydi bize her filmin süresi 4-5 saat olurdu herhalde :)

LOTR filmide aynı olayı başarıyor mesela. Çok ikon karakter var ama hepsini izlemek keyif veriyor. Frodo ve Sam'li sahnelerde Aragorn karakterini çok seven biri sıkılmıyor. Ya da tam tersi. 3 saatlik sürede biraz o karakterden biraz bu karakterden derken filmin sonunda hem hepsini izlemiş oluyorsun hem de doymamış oluyorsun. Bence muazzam dizayn bir film için.

Neyse,
Vader başkanın kılıbık direniş askerlerinin sülalelerini laciverte boyadığı sahneyle veda edeyim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
2,041
Beğeniler
1,830
Puanları
113
Hocam sende içten içe gizli bir Vader hayranısın. İçindeki karanlık tarafı ortaya çıkar rahatla :):)

Şaka bir yana bunları düşündürebiliyorsa film sana yani bir izleyice amacına ulaşmış demektir zaten. Filmlerin süresi hatrı sayılır derece uzun ve birden fazla ikonik karakter mevcut hikayede. Hepsini senaryoya biraz biraz serpiştirmeye çalışıp, ne karaktere izleyiciyi uzak bırakıyor ne de karaktere doyuruyor. Hem bunu başarıp hem de bol bol favori karakterimizi izletebilseydi bize her filmin süresi 4-5 saat olurdu herhalde :)

LOTR filmide aynı olayı başarıyor mesela. Çok ikon karakter var ama hepsini izlemek keyif veriyor. Frodo ve Sam'li sahnelerde Aragorn karakterini çok seven biri sıkılmıyor. Ya da tam tersi. 3 saatlik sürede biraz o karakterden biraz bu karakterden derken filmin sonunda hem hepsini izlemiş oluyorsun hem de doymamış oluyorsun. Bence muazzam dizayn bir film için.
Ahahah tam olarak öyle :D vader ı salsınlar jedi ların soyunu kurutsun diye tüm filmlerde 4 gözle bekledim :D. Lotr da izledim ama frodo falan umurumda değil abi star wars karakterleri başka bam başka da işte hiç bir şey göstermiyorlar :D.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Ahahah tam olarak öyle :D vader ı salsınlar jedi ların soyunu kurutsun diye tüm filmlerde 4 gözle bekledim :D. Lotr da izledim ama frodo falan umurumda değil abi star wars karakterleri başka bam başka da işte hiç bir şey göstermiyorlar :D.
Frodo karakterini ben de beğenmedim ya, Sam karakteri ondan daha cana yakındı, daha sevilesi bir karakterdi.
Yüzüğün etkisinde değilken bile soğuk bir karakterdi bence.
Serinin sonuna kadar nefret ediyordum diyemem ama sevemedim bir türlü.ikinci üçlemedeki Bilbo karakteri bile Frodo karakterinden daha iyiydi bence.Bile diyorum çünkü nedense hem puanlama anlamında, hem yorumlama anlamında yeterince ilgiyi haketmemiş bir üçlemeydi Hobbit üçlemesi.İlk üçleme kadar iyi sayılmasa da ilk üçlemeden aman aman bir eksiği de yoktu bence.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
(2022)

Dark Souls'un en iyi 2D alternatifi. CO-OP modu eklenmesi güzel olmuş. Ama umarım souls mantığında yapmazlar. Grappling Hook da platformu güzel çeşitlendirmiş.
Blasphemous da sıradışı çizimleriyle güzel bir souls-like oyunudur, bu türü sevenler varsa tavsiye ederim.

 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Bu sene baya ilginç ve jeneriklik goller atıldı, futbola ilgisi olan arkadaşların izlemesini tavsiye ederim.
Bu arada 2. videoda Vida'nın İbrahimovic vari golünü de görebilirsiniz.Adam resmen bir stoperden fazlası.



 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Dostlar dün Death Stranding'i yükleyip yaklaşık 2 saat oynadım ama kafama takılan bazı sorular var.

Birincisi oyunu oynarken, oyunun %90'ı sanki uzun ara sahneler ve kargo taşımaktan ibaretmiş gibi hissettim.Eğer öyleyse beklentimi ona göre ayarlayıp oynayacağım.Oynadığım ilk 2 saatte 1,5 saat ara sahne izleyip 20-30 dk. bile sayılmayacak kadar sürede de bir yerden bir yere kargo taşıdım.Şuan için oyunun kötü veya iyi olduğunu söylemek mümkün değil çünkü oyunun vurucu kısmı hikayesidir diye tahmin ediyorum.Bunun için sonuna kadar oynamak gerekiyor.

İkincisi motor kullanma olayı sadece belli görevlerde mi var yoksa kullanmaya başladıktan sonra her görevde kullanılabilir olacak mı?
 
Katılım
Şub 2, 2019
Mesajlar
187
Beğeniler
590
Puanları
93
Dostlar dün Death Stranding'i yükleyip yaklaşık 2 saat oynadım ama kafama takılan bazı sorular var.

Birincisi oyunu oynarken, oyunun %90'ı sanki uzun ara sahneler ve kargo taşımaktan ibaretmiş gibi hissettim.Eğer öyleyse beklentimi ona göre ayarlayıp oynayacağım.Oynadığım ilk 2 saatte 1,5 saat ara sahne izleyip 20-30 dk. bile sayılmayacak kadar sürede de bir yerden bir yere kargo taşıdım.Şuan için oyunun kötü veya iyi olduğunu söylemek mümkün değil çünkü oyunun vurucu kısmı hikayesidir diye tahmin ediyorum.Bunun için sonuna kadar oynamak gerekiyor.

İkincisi motor kullanma olayı sadece belli görevlerde mi var yoksa kullanmaya başladıktan sonra her görevde kullanılabilir olacak mı?
Oyun kargo taşımaktan ibaret hocam buna göre kendini ayarla ama az da olsa farklı ana görevler var. İlerledikçe çeşitli çatışma ekipmanları veriyor, yer yer çatışmaya giriyorsun ama oyun esasında kargoculuk oyunu. Tabii sen daha başındasın oyunun, ileride o uzun mesafeleri aşmak için oyun sana çok fazla ekipman verecek. Motoru istediğin gibi kullanabilirsin kısıtlama yok, ileride dediğim gibi farklı araçlar ve ekipmanlarda açılıyor. Asıl olayı dediğin gibi hikayesi ve lore' u. Bence hayran olunacak kadar mükemmel bir lore inşa edilmiş, çok enteresan buldum.
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
3,053
Beğeniler
2,987
Puanları
113
Eurogamer ve VGC'ye göre Electronic Arts 22 Temmuz'daki EA Play sunumunda Dead Space'in yeni oyununu tanıtacakmış. EA Motive tarafından geliştirilen oyun seriyi yeniden diriltmeyi hedefliyormuş!

Dostlar dün Death Stranding'i yükleyip yaklaşık 2 saat oynadım ama kafama takılan bazı sorular var.

Birincisi oyunu oynarken, oyunun %90'ı sanki uzun ara sahneler ve kargo taşımaktan ibaretmiş gibi hissettim.Eğer öyleyse beklentimi ona göre ayarlayıp oynayacağım.Oynadığım ilk 2 saatte 1,5 saat ara sahne izleyip 20-30 dk. bile sayılmayacak kadar sürede de bir yerden bir yere kargo taşıdım.Şuan için oyunun kötü veya iyi olduğunu söylemek mümkün değil çünkü oyunun vurucu kısmı hikayesidir diye tahmin ediyorum.Bunun için sonuna kadar oynamak gerekiyor.

İkincisi motor kullanma olayı sadece belli görevlerde mi var yoksa kullanmaya başladıktan sonra her görevde kullanılabilir olacak mı?

Oyunun açılma süresi biraz zaman alıyor yani ilk birkaç saat sonrasında oyun baya keyifli hale geliyor yeni mekanikler yeni araçlar ekipmanlar üretiyorsun yeni yollar şu bu.. Yani başta sıkabilir fakat açılınca asıl keyfi alırısın hocam..
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
2,041
Beğeniler
1,830
Puanları
113
Dostlar dün Death Stranding'i yükleyip yaklaşık 2 saat oynadım ama kafama takılan bazı sorular var.

Birincisi oyunu oynarken, oyunun %90'ı sanki uzun ara sahneler ve kargo taşımaktan ibaretmiş gibi hissettim.Eğer öyleyse beklentimi ona göre ayarlayıp oynayacağım.Oynadığım ilk 2 saatte 1,5 saat ara sahne izleyip 20-30 dk. bile sayılmayacak kadar sürede de bir yerden bir yere kargo taşıdım.Şuan için oyunun kötü veya iyi olduğunu söylemek mümkün değil çünkü oyunun vurucu kısmı hikayesidir diye tahmin ediyorum.Bunun için sonuna kadar oynamak gerekiyor.

İkincisi motor kullanma olayı sadece belli görevlerde mi var yoksa kullanmaya başladıktan sonra her görevde kullanılabilir olacak mı?

şunu dinleyerek oynarsan sonsuzluğa kadar taşırsın o kargoyu :D
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,025
Beğeniler
9,134
Puanları
113
Oyun kargo taşımaktan ibaret hocam buna göre kendini ayarla ama az da olsa farklı ana görevler var. İlerledikçe çeşitli çatışma ekipmanları veriyor, yer yer çatışmaya giriyorsun ama oyun esasında kargoculuk oyunu. Tabii sen daha başındasın oyunun, ileride o uzun mesafeleri aşmak için oyun sana çok fazla ekipman verecek. Motoru istediğin gibi kullanabilirsin kısıtlama yok, ileride dediğim gibi farklı araçlar ve ekipmanlarda açılıyor. Asıl olayı dediğin gibi hikayesi ve lore' u. Bence hayran olunacak kadar mükemmel bir lore inşa edilmiş, çok enteresan buldum.
Bilgi için teşekkürler dostum.Bugün de biraz oynadım daha yeni motor gördüm fakat şarj ünitesi bozulmuş falan diyor, anlaşılan henüz yolun başındayım. :) Harita veya başka bir yerde şarj ünitesiyle ilgili bir bilgi göremedim, hatırlıyorsan onun hakkında da bilgi verirsen sevinirim dostum.Bir de bu yağmurlu havalarda kargolar paslanıp zarar görüyor, bunun için yapabilecek bir şey var mı? Yağmurdan korunmak gibi vs.

Eurogamer ve VGC'ye göre Electronic Arts 22 Temmuz'daki EA Play sunumunda Dead Space'in yeni oyununu tanıtacakmış. EA Motive tarafından geliştirilen oyun seriyi yeniden diriltmeyi hedefliyormuş!




Oyunun açılma süresi biraz zaman alıyor yani ilk birkaç saat sonrasında oyun baya keyifli hale geliyor yeni mekanikler yeni araçlar ekipmanlar üretiyorsun yeni yollar şu bu.. Yani başta sıkabilir fakat açılınca asıl keyfi alırısın hocam..
Uzun saatler anlamsız bir şeyler yapıyormuşum gibi hissettiriyor ama aynı zamanda sıkmayan bir tarafı da var.Belki de ben fazladan sabır gösteriyorumdur, bilemedim valla. :)

Bu arada oyunun v1.06'lı versiyonunu yükledim ama ilk kırılan CPY versiyonuyla neredeyse aynı.Maalesef bunda da çözünürlük seçememe sorunu var.Sağolsun zamanında @Xanteus ve senin bulduğun yöntem sayesinde oynanabilir hale geliyor ama yine de grafiksel olarak ayarları sona getirmeme rağmen anti-aliasing kapalıymış gibi bazı binaların kenarları titriyor, fps de ara ara düşüyor.Yine de şimdilik mekaniği yürümek olan bir oyun için bunları dert etmiyorum açıkçası.Yeşillik kısmı falan gayet iyi görünüyor.

Bu arada Dead Space haberi için de ayrıca teşekkür ederim, inşallah haber doğrudur da güzel bir Dead Space oyunu yaparlar.Her ne kadar EA'den beklenmeyecek bir adım olsa da. :rolleyes:


şunu dinleyerek oynarsan sonsuzluğa kadar taşırsın o kargoyu :D
Sağolsunlar bu müzik kadar tempolu olmasa da ara ara güzel müzikler dinletiyorlar. :)
 
Son düzenleme:

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt