Torrent-Oyun | Genel Sohbet Alanı

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,484
Beğeniler
7,792
Puanları
113
Dostlar bu Metro Exodus'a ikinci tur başlayacağım. Var mı Tr yama güvenilir her sürümle uyumlu indirebileceğim bir link. Bu sefer Tr altyazı oynayayım dedim varsa şayet.
Qnoops'un Gold Edition ile uyumlu yaması var hocam, ben onu kullanmıştım, onu tavsiye ederim.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,057
Beğeniler
1,809
Puanları
113
Qnoops'un Gold Edition ile uyumlu yaması var hocam, ben onu kullanmıştım, onu tavsiye ederim.
Sağolasın, bu sanırım son çıkan sürümle uyumlu değilmiş kardeşim. Şimdi bende bir yanda araştırıyorum da netten, kullananlar uyumlu değil falan demişler. Anonymous sanırım kendi yamaları için uyumlu hale getireceğiz kısa süre içinde falan demiş. Olmazsa birkaç gün daha bekleyeyim çıkmazsa İngilizceden devam ederiz yine.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,484
Beğeniler
7,792
Puanları
113
Sağolasın, bu sanırım son çıkan sürümle uyumlu değilmiş kardeşim. Şimdi bende bir yanda araştırıyorum da netten, kullananlar uyumlu değil falan demişler. Anonymous sanırım kendi yamaları için uyumlu hale getireceğiz kısa süre içinde falan demiş. Olmazsa birkaç gün daha bekleyeyim çıkmazsa İngilizceden devam ederiz yine.
Hocam eğer birkaç gün önce çıkan Enhanced Edition'ı kastediyorsan o yeni çıktığı için uyumlu olmaması normal, uyarlanması gerekiyordur.Ama Gold Edition için en ideal yama dediğim gibi Qnoops'un yaması.Bu arada Enhanced Edition, Ray Tracing destekli kartlar için çıkartılmış bir sürüm, bilgin olsun hocam.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,057
Beğeniler
1,809
Puanları
113
Hocam eğer birkaç gün önce çıkan Enhanced Edition'ı kastediyorsan o yeni çıktığı için uyumlu olmaması normal, uyarlanması gerekiyordur.Ama Gold Edition için en ideal yama dediğim gibi Qnoops'un yaması.Bu arada Enhanced Edition, Ray Tracing destekli kartlar için çıkartılmış bir sürüm, bilgin olsun hocam.
Var hocam rt destekli kart sağolasın. Normal sürümünü bitirdim zaten daha önce, bu versiyonu da Tr yamayla denerim diyordum. Birkaç güne çıkar sanırım uyumlu versiyonu yamanın bakalım artık.. :))
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,936
Beğeniler
1,421
Puanları
113
Var hocam rt destekli kart sağolasın. Normal sürümünü bitirdim zaten daha önce, bu versiyonu da Tr yamayla denerim diyordum. Birkaç güne çıkar sanırım uyumlu versiyonu yamanın bakalım artık.. :))
Rtx düzenlemesi içeren son sürüm için yama yok, en az 1 ay daha olmayacak anonms mu neyse onun eline bakıyor o sürüm paralı mı bedava mı bilmiyorum. Arkadaşın önerdiği yama normal sürüm için çalışıyor ve DLC ler dahil. Rtx düzenlemesi içinse hiç bir şey denmemiş.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,057
Beğeniler
1,809
Puanları
113
Rtx düzenlemesi içeren son sürüm için yama yok, en az 1 ay daha olmayacak anonms mu neyse onun eline bakıyor o sürüm paralı mı bedava mı bilmiyorum. Arkadaşın önerdiği yama normal sürüm için çalışıyor ve DLC ler dahil. Rtx düzenlemesi içinse hiç bir şey denmemiş.
Yok kardeşim ücretsiz yapmış onlar zamanında bu yamayı ilginç bir şekilde. Sitesine baktım biraz, kısa sürde uyumlu hale getireceğiz bekleyin falan demişler. Gelecek yani bir aksilik olmazsa. Uzun sürmez zaten hazır içerik editleyecekler sadece.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,484
Beğeniler
7,792
Puanları
113
Yok kardeşim ücretsiz yapmış onlar zamanında bu yamayı ilginç bir şekilde. Sitesine baktım biraz, kısa sürde uyumlu hale getireceğiz bekleyin falan demişler. Gelecek yani bir aksilik olmazsa. Uzun sürmez zaten hazır içerik editleyecekler sadece.
İlk başta ücretsiz sundukları doğrudur hocam ama Watch Dogs 2 gibi önce ücretsiz sunup daha sonra abonelik sistemine dahil ettikleri gibi gibi Metro'yu da bu abonelik sistemine dahil ettiler diye biliyorum.

Edit: Baktığım kadarıyla 2 oyunda abonelik sistemine dahilmiş fakat bu söylediğim 2 oyunun çevirisine abonelik programı vasıtasıyla ücretsiz erişilebiliyormuş.Ücretli ücretsiz ayrımı yapmıyorlarsa güncelleyeceklerdir.Bu arada bu vesileyle What Remains of Edith Finch'in de ücretsiz olduğunu öğrendim. :)
 
Katılım
Mar 30, 2020
Mesajlar
285
Beğeniler
179
Puanları
43
Yok kardeşim ücretsiz yapmış onlar zamanında bu yamayı ilginç bir şekilde. Sitesine baktım biraz, kısa sürde uyumlu hale getireceğiz bekleyin falan demişler. Gelecek yani bir aksilik olmazsa. Uzun sürmez zaten hazır içerik editleyecekler sadece.
İlk başta ücretsiz sundukları doğrudur hocam ama Watch Dogs 2 gibi önce ücretsiz sunup daha sonra abonelik sistemine dahil ettikleri gibi gibi Metro'yu da bu abonelik sistemine dahil ettiler diye biliyorum.

Edit: Baktığım kadarıyla 2 oyunda abonelik sistemine dahilmiş fakat bu söylediğim 2 oyunun çevirisine abonelik programı vasıtasıyla ücretsiz erişilebiliyormuş.Ücretli ücretsiz ayrımı yapmıyorlarsa güncelleyeceklerdir.Bu arada bu vesileyle What Remains of Edith Finch'in de ücretsiz olduğunu öğrendim. :)
Normalde metro exodus ile watch dogs 2 yi ücretsiz sunmayacaklardı.
Watch dogs 2 nin yamasının kırılması ve metro exodus un yaması free olarak hızlı bir şekilde qnoops rumuzlu arkadaşın çıkartması gibi etkenlerden dolayı ücretsiz çıkartıldı yamalar.
Baya öyle durdu sonra abonelik sistemi getirildi oraya eklendi.
Hatta metro exodus yaması yüzünden dh de qnoops üzerine çok gidilmişti kendi gruplarına kadar davet edilmişti ama hiç oralı olmamıştı qnoops ve araları limoni olmuştu çoğu kişi ile.
Sonrasında zaten qnoops ta ortalıkta yok şuan ve zart zurt rumuzlu arkadaşta yok piyasaya da çıkmayacaklar gibi de duruyor artık.
Zart zurt kendi ayağına sıktı , qnoops a linç girişimine kalkışıldı vs vs.
 

MuratTamer

Darth Vader
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,057
Beğeniler
1,809
Puanları
113
Normalde metro exodus ile watch dogs 2 yi ücretsiz sunmayacaklardı.
Watch dogs 2 nin yamasının kırılması ve metro exodus un yaması free olarak hızlı bir şekilde qnoops rumuzlu arkadaşın çıkartması gibi etkenlerden dolayı ücretsiz çıkartıldı yamalar.
Baya öyle durdu sonra abonelik sistemi getirildi oraya eklendi.
Hatta metro exodus yaması yüzünden dh de qnoops üzerine çok gidilmişti kendi gruplarına kadar davet edilmişti ama hiç oralı olmamıştı qnoops ve araları limoni olmuştu çoğu kişi ile.
Sonrasında zaten qnoops ta ortalıkta yok şuan ve zart zurt rumuzlu arkadaşta yok piyasaya da çıkmayacaklar gibi de duruyor artık.
Zart zurt kendi ayağına sıktı , qnoops a linç girişimine kalkışıldı vs vs.
Arkadaşlar adamların kendi sitelerinde ücretsiz yamalar kısmında. Altınada yazmışlar yeni versiyona editliyoruz diye. Bizzat gördüm okudum diyorum yau :) olmasaydı da ingilizce oynarım yine sorun değil. İngilizcesi anlaşılır oyunun çok kasmıyor. Oynamışken bu kez yamalı deneyeyim diye düşündüm ondan sordum. Çıkartmazlarsa da çok önemli değil boşverin :))
 
Son düzenleme:

Agregoor

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ocak 13, 2016
Mesajlar
546
Beğeniler
52
Puanları
28
Arkadaşlar MK11'in tüm içeriklerinin olduğu bir sürümün indirme linkini atabilecek biri var mı?Sitedeki sürümde Rain,Mileena ve Rambo'nun olduğu combat pack yok.Rain çok şağlam olmuş özellikle onun için tam sürümü istiyorum.Elimde orjinal oyun var ama combat pack 1'den sonrasına sahip değilim.Sonradan çıkan içerikleri almaya kalksam da baya pahalıya denk geliyor.Yaz indirimlerinde güzel indirim alıyorsa orjinali indireyim,yoksa tam sürümün linki varsa rica ediyorum atın
 

RUBENム

war. war never changes.
Katılım
Ara 17, 2019
Mesajlar
1,295
Beğeniler
1,823
Puanları
113
Arkadaşlar MK11'in tüm içeriklerinin olduğu bir sürümün indirme linkini atabilecek biri var mı?Sitedeki sürümde Rain,Mileena ve Rambo'nun olduğu combat pack yok.Rain çok şağlam olmuş özellikle onun için tam sürümü istiyorum.Elimde orjinal oyun var ama combat pack 1'den sonrasına sahip değilim.Sonradan çıkan içerikleri almaya kalksam da baya pahalıya denk geliyor.Yaz indirimlerinde güzel indirim alıyorsa orjinali indireyim,yoksa tam sürümün linki varsa rica ediyorum atın
Söylediğin DLC'ler kırılmamıştı sanırım. İndirim dönemlerinde gayet alınabilir fiyatlara düşüyor.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,484
Beğeniler
7,792
Puanları
113
Edit 1: Şikecilerin atanan tetikçisi O.Ç (okul çocuğu anlamında) Ali Palabıyık uçan tekmeye kırmızı kartı çıkaramadı!
Edit 2: Şikecilerin tetikçisinin yanlı faul kararlarıyla ve maçı kazanması için prim alan Karagümrük'ün çirkefliğiyle maç bitti.
 
Son düzenleme:

OMAR

15 Ağustos 2004∞
Katılım
Kas 18, 2016
Mesajlar
2,588
Beğeniler
524
Puanları
113
Edit 1: Şikecilerin atanan tetikçisi O.Ç (okul çocuğu anlamında) Ali Palabıyık uçan tekmeye kırmızı kartı çıkaramadı!
Edit 2: Şikecilerin tetikçisinin yanlı faul kararlarıyla ve maçı kazanması için prim alan Karagümrük'ün çirkefliğiyle maç bitti.
Her şey son maça kaldı.
 
Katılım
Haz 12, 2019
Mesajlar
1,234
Beğeniler
1,207
Puanları
113
Arkadaşlar MK11'in tüm içeriklerinin olduğu bir sürümün indirme linkini atabilecek biri var mı?Sitedeki sürümde Rain,Mileena ve Rambo'nun olduğu combat pack yok.Rain çok şağlam olmuş özellikle onun için tam sürümü istiyorum.Elimde orjinal oyun var ama combat pack 1'den sonrasına sahip değilim.Sonradan çıkan içerikleri almaya kalksam da baya pahalıya denk geliyor.Yaz indirimlerinde güzel indirim alıyorsa orjinali indireyim,yoksa tam sürümün linki varsa rica ediyorum atın
Neyi pahalıya denk geliyor anlamadım. 25 TL verip Combat Pack 2 yi alıyorsun bu kadar. İçinde Rain de var.
 

Agregoor

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ocak 13, 2016
Mesajlar
546
Beğeniler
52
Puanları
28
Neyi pahalıya denk geliyor anlamadım. 25 TL verip Combat Pack 2 yi alıyorsun bu kadar. İçinde Rain de var.
Rain için Combat Pack 2'yi özellikle istediğimi yazdım ama Aftermath ile hikaye genişlemesi ve 3 karakteri de isterim yani.67 lira Aftermath+25 lira Combat Pack 2,pahalı değil mi?Oyunu 50 liraya civarına almıştım
 

Son mesajlar

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt