Torrent-Oyun | Genel Sohbet Alanı

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
685
Beğeniler
484
Puanları
63
Şahsen ben The Division'daki eğlenceli oynanıştan dolayı iyi olacağına dair umutluyum.İnşallah hikaye kısmı için de bir alt yapıları vardır.The Division'ları oynarken hikayelerden pek keyif alamadım.Çünkü laf olsun diye koyuldukları çok belliydi.Gerçi looter shooter iddiası olan bir oyundan ne kadar hikaye beklenir orası tartışılır.Valhalla'nın hikayesinin nasıl olduğunu bilmeden söylüyorum en azından bir Assassin's Creed kadar hikayesi olsa benim için yeterli.

Bu arada son zamanlarda James Bond oyunuydu, Indiana Jones oyunuydu, Star Wars oyunuydu derken baya bi' umut vadeden proje duyduk (Splinter Cell hala duyrulmadı :/).Hevesimizi kursağımızda bırakmazlar umarım.Ek olarak bu saydığım projelerin çıkmasına en az 2 sene var bence.
Umarım Division formülünde olmaz. Şahsen ben The Mandalorian tarzında bir oyun bekliyorum. SW evrenindeki farklı gezegenlere gidebildiğimiz, bounty avladığımız, arkada da devam eden bir hikayesi olan bir oyun olsa uzun yıllar sonra alacağım ilk Ubisoft oyunu olur.

Hem Indiana Jones hem SW duyurusu LucasFilm Games'in oluşturulmasından sonra oldu ve kendileri de söylediler bu sene içerisinde ve ilerleyen senelerde daha fazla oyun duyuracağız diye. Duyuru olarak, KOTOR 1-2'nin ve Jedi Academy'nin remasteredları gelse çok iyi olur. Dediğiniz gibi en erken 2 seneye çıkarlar. SW oyunu zaten 2023'ten önce çıkamaz diye biliyorum EA hala lisanslara sahip olduğu için ki oyunun daha yapımına başlanmamış.

Ben de 7 senedir Splinter Cell oyunu bekliyorum. Splinter Cell Blacklist son zevk aldığım 3 ubisoft oyunundan biriydi. 7 sene içerisinde o kadar oyun yaptılar 1 tane Splinter Cell oyunu yapmadılar. Bir ara geliştirildiği söylenmişti ama o da VR'a özel olacak dendi sonradan. Zaten gizlilik oyunu da yok Hitman dışında, çıkarsalar güzel de satabilir.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,986
Beğeniler
5,349
Puanları
113
Umarım Division formülünde olmaz. Şahsen ben The Mandalorian tarzında bir oyun bekliyorum. SW evrenindeki farklı gezegenlere gidebildiğimiz, bounty avladığımız, arkada da devam eden bir hikayesi olan bir oyun olsa uzun yıllar sonra alacağım ilk Ubisoft oyunu olur.

Hem Indiana Jones hem SW duyurusu LucasFilm Games'in oluşturulmasından sonra oldu ve kendileri de söylediler bu sene içerisinde ve ilerleyen senelerde daha fazla oyun duyuracağız diye. Duyuru olarak, KOTOR 1-2'nin ve Jedi Academy'nin remasteredları gelse çok iyi olur. Dediğiniz gibi en erken 2 seneye çıkarlar. SW oyunu zaten 2023'ten önce çıkamaz diye biliyorum EA hala lisanslara sahip olduğu için ki oyunun daha yapımına başlanmamış.

Ben de 7 senedir Splinter Cell oyunu bekliyorum. Splinter Cell Blacklist son zevk aldığım 3 ubisoft oyunundan biriydi. 7 sene içerisinde o kadar oyun yaptılar 1 tane Splinter Cell oyunu yapmadılar. Bir ara geliştirildiği söylenmişti ama o da VR'a özel olacak dendi sonradan. Zaten gizlilik oyunu da yok Hitman dışında, çıkarsalar güzel de satabilir.
Ben de The Division gibi olmasını istemem şahsen.Yalnız o oyundan alınabilecek çok iyi yanların da olduğunu söylemeliyim.Örneğin her silahın ayrı bir zevk vermesi, hava koşullarının dolayısıyla atmosferin beklenmedik anda değişmesi, Karakterle bütünleşmeni sağlayan gerçekçi animasyonlar, vuruş hissiyatı vs. oyunun iyi olduğu taraflardı.Tıpkı Mafia Remake'in yapımında Mafia 3'ün iyi yanlarının kullanılması gibi düşünülebilir.Bu arada aynı şeyi Splinter Cell'e de uygulayabilirler.Hatta Splinter Cell buna daha çok uyuyor.The Division'larda gizlilik de olsaymış Splinter Cell'i hikaye hariç aratmazdı diye tahmin ediyorum.

Splinter Cell'i yapmamalarının sebebi ellerindeki IP'yi kaybetme korkusu olabilir diye tahmin ediyorum.Mesela Watch Dogs 2'yi güzel yaptılar ama sonrasında çıkan Legion'da batırdılar.Bir sonraki Watch Dogs oyununa herkes şüpheyle yaklaşacak muhtemelen.Düzgün ilerleyen tek oyunlarının da AC olduğunu düşünürsek daha temkinli yaklaştıklarını düşünüyorum.Sözde God and Evil 2 ve bir Avatar oyunu yapacaklardı ama bu iki oyundan hala bir ses seda yok.
 

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
685
Beğeniler
484
Puanları
63
Ben de The Division gibi olmasını istemem şahsen.Yalnız o oyundan alınabilecek çok iyi yanların da olduğunu söylemeliyim.Örneğin her silahın ayrı bir zevk vermesi, hava koşullarının dolayısıyla atmosferin beklenmedik anda değişmesi, Karakterle bütünleşmeni sağlayan gerçekçi animasyonlar, vuruş hissiyatı vs. oyunun iyi olduğu taraflardı.Tıpkı Mafia Remake'in yapımında Mafia 3'ün iyi yanlarının kullanılması gibi düşünülebilir.Bu arada aynı şeyi Splinter Cell'e de uygulayabilirler.Hatta Splinter Cell buna daha çok uyuyor.The Division'larda gizlilik de olsaymış Splinter Cell'i hikaye hariç aratmazdı diye tahmin ediyorum.

Splinter Cell'i yapmamalarının sebebi ellerindeki IP'yi kaybetme korkusu olabilir diye tahmin ediyorum.Mesela Watch Dogs 2'yi güzel yaptılar ama sonrasında çıkan Legion'da batırdılar.Bir sonraki Watch Dogs oyununa herkes şüpheyle yaklaşacak muhtemelen.Düzgün ilerleyen tek oyunlarının da AC olduğunu düşünürsek daha temkinli yaklaştıklarını düşünüyorum.Sözde God and Evil 2 ve bir Avatar oyunu yapacaklardı ama bu iki oyundan hala bir ses seda yok.
The Division açık dünya oyunu iken Splinter Cell gibi bir gizlilik oyununu aratmaması çok zor olurdu diye düşünüyorum aynı gizliliği barındırsa bile. Bence Ubisoftun yeni bir SC yapmaması sebebi, FC3'den beri kullandıkları Allah'ın belası büyük açık dünya yapalım kopyala yapıştır içerikle dolduralım formülü diye düşünüyorum. SP:Blacklist iyi olmasına rağmen niş bir kitleye hitap ettiği için düzgün satamadı. Şu an çizgisel bir oyun şeklinde yeni bir Splinter Cell oyunu yapmak isteseler, kullandıkları formülden çok daha maliyetli olur ve zaten niş bir kitleye hitap ettiği için de zarara girerler. Splinter Cell gibi bir oyuna da kullandıkları formülü uygulayamayacaklarını bildikleri için de ölü olarak bırakıyorlar seriyi.

Beyond Good and Evil 2'nin çıkacağına inanmak istiyorum ama zaman geçtikçe güvenim kalmıyor. Çok geniş çaplı bir oyun ve Ubisoft'un altından kalkacağını düşünmüyorum. Zaten yakın zamanda oyunun baş tasarımcısı da ayrıldı yıllardır da bir şey görmüyoruz.

Şöyle ilginç bir şey var ki Avatar oyununu da Massive geliştiriyor. Star Wars duyurusundan sonra kendileri açıklama yaptı oyunun geliştirilmesini etkileyen bir şey yok diye. Zaten filmlerle eş zaman çıkacağı için oyunu ertelemek zorunda kalmışlardı diye biliyorum. Ama yine de 4 yıldır hiçbir şey göstermemeli çok saçma bir şey. Bu sene içerisinde de bir şey görmezsek hayal proje diyeceğim artık.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,986
Beğeniler
5,349
Puanları
113
The Division açık dünya oyunu iken Splinter Cell gibi bir gizlilik oyununu aratmaması çok zor olurdu diye düşünüyorum aynı gizliliği barındırsa bile. Bence Ubisoftun yeni bir SC yapmaması sebebi, FC3'den beri kullandıkları Allah'ın belası büyük açık dünya yapalım kopyala yapıştır içerikle dolduralım formülü diye düşünüyorum. SP:Blacklist iyi olmasına rağmen niş bir kitleye hitap ettiği için düzgün satamadı. Şu an çizgisel bir oyun şeklinde yeni bir Splinter Cell oyunu yapmak isteseler, kullandıkları formülden çok daha maliyetli olur ve zaten niş bir kitleye hitap ettiği için de zarara girerler. Splinter Cell gibi bir oyuna da kullandıkları formülü uygulayamayacaklarını bildikleri için de ölü olarak bırakıyorlar seriyi.

Beyond Good and Evil 2'nin çıkacağına inanmak istiyorum ama zaman geçtikçe güvenim kalmıyor. Çok geniş çaplı bir oyun ve Ubisoft'un altından kalkacağını düşünmüyorum. Zaten yakın zamanda oyunun baş tasarımcısı da ayrıldı yıllardır da bir şey görmüyoruz.

Şöyle ilginç bir şey var ki Avatar oyununu da Massive geliştiriyor. Star Wars duyurusundan sonra kendileri açıklama yaptı oyunun geliştirilmesini etkileyen bir şey yok diye. Zaten filmlerle eş zaman çıkacağı için oyunu ertelemek zorunda kalmışlardı diye biliyorum. Ama yine de 4 yıldır hiçbir şey göstermemeli çok saçma bir şey. Bu sene içerisinde de bir şey görmezsek hayal proje diyeceğim artık.
The Division her ne kadar genel anlamda bir açık dünya oyunu olsa görevler genel olarak bir bina veya kısıtlı bir alanda işleniyor.Tıpkı Splinter Cell Blacklist'teki part part seçebildiğimiz lokasyonlar gibi.Splinter Cell'de haritadan seçip direkt orda göreve başlıyorduk, The Division'da ise açık dünyada sadece oraya koşuyoruz, görev dizaynı olarak aralarındaki tek fark bu (Far Cry 5'teki gibi düşün, onda da gizlilik var).Tabi ki görev dizaynı olarak aynı değiller, birinde özenerek yapılmış görevler ve taktiksellik mevcutken diğerinde görevler sadece laf olsun diye, hatta co-op çatışmalara girilsin diye yapılmış.Açık dünya ve gizliliğin yan yana gelmesi düşündüğün kadar zor bir şey değil dostum.Bunun örneğini birçok oyunda gördüm şahsen.Örneğin MGS 5'nin hem açık dünyası vardı hem gizliliği.Üstelik en çok sevilen kısmı da oynanışıydı.Yine AC oyunları ve Watch Dogs Serisi de örnek olarak gösterilebilir gizlilik+açık dünya örneğine.

Galiba sen Splinter Cell'i açık dünya olarak hayal ettiğin için sana olmaz gibi geldi ki önlerinde açık dünya yaparak içine ettikleri Ghost Recon örneği varken yapmayacaklarını düşünüyorum.Hatırlarsan GR: Future Soldier, linear bir oyundu ama GR: Wildlands'i açık dünya yaparak halt edip seriyi benim gözümde yok ettiler maalesef.Yine de Wildlands'i Ghost Recon oyunu değilmiş gibi oynayıp geçtim.Tabi bu benim için büyük bir hayal kırıklığı olduğu gerçeğini değiştirmiyor.Sonrasında çıkardıkları Breakpoint bardağı taşıran son damlaydı.O yüzden bir daha böyle bir halt yiyeceklerini sanmıyorum.Yani inşallah yapmazlar. :)
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,986
Beğeniler
5,349
Puanları
113
Site yenilendiğinden beridir süre gelen bir sorun var, bir konuyu takip etmeme rağmen bazen bildirim gelmiyor.Anca şans eseri o konuya girince fark ediyorum.Mesela bu konudan da bildirim gelmemiş.Sende de arada bir oluyor mu dostum?

https://dosya.co/gfe8ny0dbnqc/FM21_21.2_EVERY_LICENSES_SO_FAR_r8.rar.html uploadladığım şu dosyanın içinde bir sürü klasör var tek tek yazamadım indirip bakın :)
Hocam sana zahmet özelden konuyla ilgili edindiğin bilgileri ve linkleri atar mısın, bir de hangi sürümde kullandığını da söylersen sevinirim, en son Touch.v21.2.0.Steam sürümünün dosyaları paylaşılmış.Şimdiden teşekkürler.
 

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
685
Beğeniler
484
Puanları
63
The Division her ne kadar genel anlamda bir açık dünya oyunu olsa görevler genel olarak bir bina veya kısıtlı bir alanda işleniyor.Tıpkı Splinter Cell Blacklist'teki part part seçebildiğimiz lokasyonlar gibi.Splinter Cell'de haritadan seçip direkt orda göreve başlıyorduk, The Division'da ise açık dünyada sadece oraya koşuyoruz, görev dizaynı olarak aralarındaki tek fark bu (Far Cry 5'teki gibi düşün, onda da gizlilik var).Tabi ki görev dizaynı olarak aynı değiller, birinde özenerek yapılmış görevler ve taktiksellik mevcutken diğerinde görevler sadece laf olsun diye, hatta co-op çatışmalara girilsin diye yapılmış.Açık dünya ve gizliliğin yan yana gelmesi düşündüğün kadar zor bir şey değil dostum.Bunun örneğini birçok oyunda gördüm şahsen.Örneğin MGS 5'nin hem açık dünyası vardı hem gizliliği.Üstelik en çok sevilen kısmı da oynanışıydı.Yine AC oyunları ve Watch Dogs Serisi de örnek olarak gösterilebilir gizlilik+açık dünya örneğine.

Galiba sen Splinter Cell'i açık dünya olarak hayal ettiğin için sana olmaz gibi geldi ki önlerinde açık dünya yaparak içine ettikleri Ghost Recon örneği varken yapmayacaklarını düşünüyorum.Hatırlarsan GR: Future Soldier, linear bir oyundu ama GR: Wildlands'i açık dünya yaparak halt edip seriyi benim gözümde yok ettiler maalesef.Yine de Wildlands'i Ghost Recon oyunu değilmiş gibi oynayıp geçtim.Tabi bu benim için büyük bir hayal kırıklığı olduğu gerçeğini değiştirmiyor.Sonrasında çıkardıkları Breakpoint bardağı taşıran son damlaydı.O yüzden bir daha böyle bir halt yiyeceklerini sanmıyorum.Yani inşallah yapmazlar. :)
Dediğiniz gibi The Division'ın görev dizaynı laf olsun diye yapılmış. Ben gizlilik oyununda birden fazla şekilde ilerleyemeyeceksem, taktiksel düşünüp yaptığım hareketlerimin nasıl bir sonuç vereceğini tahmin etmezsem gizlilik değildir bence. FC5, WD, AC bu oyunların hepsi gizlilik ögelerini barındıran oyunlar ama gizlilik oyunu değiller ki barındıkları gizlilik ögeleri de iyi pek iyi değil. Zaten baştan gizlilik oyunlarındaki en önemli şey olan düşman yapay zekasına sahip değiller. Aralarındaki en iyi gizliliğe sahip olan bence WD. Sebebi de kullanabileceğiniz farklı araç sayısı fazla olması ama fazla olması kanser eden yapay zekayı örtemiyor. Açık dünya gizliliği kolay olsaydı şu an Ubisoft birkaç tane Splinter Cell yapmış olurdu diye düşünüyorum ne de olsa adamların tek düşündüğü şey para. MGS V ise bir istisna. Ne kadar MGS oyunu olarak sevmesem de gizlilik oyunu olarak gayet kaliteliydi. Yapay zeka üzerinde oldukça iyi çalışılmıştı, taktiksellik güzeldi.

Ghost Reconda ben de aynı durumu yaşadım. Wildlands betasını oynadıktan sonra ''aha bir oyun serisi daha gitti'' demiştim. Breakpointten sonra Ubisoft şirket çapında köklü değişiklere gittiğini söyleyip oyun tasarım ekibini elden geçirdiğini söylemişti. Umarım dedikleri doğrudur da adam akıllı oyunlar görmeye başlarız. Ghost Recon linear olsa, yeni bir Splinter Cell oyunu çıksa, kullandıkları formülden biraz da olsa vazgeçseler belki Ubisofta karşı yeniden bir sempati beslerim.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,986
Beğeniler
5,349
Puanları
113
Dediğiniz gibi The Division'ın görev dizaynı laf olsun diye yapılmış. Ben gizlilik oyununda birden fazla şekilde ilerleyemeyeceksem, taktiksel düşünüp yaptığım hareketlerimin nasıl bir sonuç vereceğini tahmin etmezsem gizlilik değildir bence. FC5, WD, AC bu oyunların hepsi gizlilik ögelerini barındıran oyunlar ama gizlilik oyunu değiller ki barındıkları gizlilik ögeleri de iyi pek iyi değil. Zaten baştan gizlilik oyunlarındaki en önemli şey olan düşman yapay zekasına sahip değiller. Aralarındaki en iyi gizliliğe sahip olan bence WD. Sebebi de kullanabileceğiniz farklı araç sayısı fazla olması ama fazla olması kanser eden yapay zekayı örtemiyor. Açık dünya gizliliği kolay olsaydı şu an Ubisoft birkaç tane Splinter Cell yapmış olurdu diye düşünüyorum ne de olsa adamların tek düşündüğü şey para. MGS V ise bir istisna. Ne kadar MGS oyunu olarak sevmesem de gizlilik oyunu olarak gayet kaliteliydi. Yapay zeka üzerinde oldukça iyi çalışılmıştı, taktiksellik güzeldi.

Ghost Reconda ben de aynı durumu yaşadım. Wildlands betasını oynadıktan sonra ''aha bir oyun serisi daha gitti'' demiştim. Breakpointten sonra Ubisoft şirket çapında köklü değişiklere gittiğini söyleyip oyun tasarım ekibini elden geçirdiğini söylemişti. Umarım dedikleri doğrudur da adam akıllı oyunlar görmeye başlarız. Ghost Recon linear olsa, yeni bir Splinter Cell oyunu çıksa, kullandıkları formülden biraz da olsa vazgeçseler belki Ubisofta karşı yeniden bir sempati beslerim.
Dostum WD ve AC oyunlarına gizlilik oyunları değiller dersen o zaman MGS 5 de sayılmaz çünkü o da istenirse sırf aksiyon ile oynanabilen bir oyun.Hatta sadece Hitman oyunu gizlilik oyunu olarak kalır.Malum onda fark edildiğin zaman hayatta kalman pek mümkün olmuyor, oyun sana 'gizlilikle oynarsan zevk alırsın'ın mesajını veriyor.Aşağıdaki videolarda saydığım oyunların profesyonelce nasıl gizlilikle oynanabildiği gösteriliyor, senin benim böyle oynayamamız oynanamayacağı anlamına gelmiyor maalesef.Tabi ki ben de isterim Splinter Cell gibi herkesin oynayabileceği taktiksellikler olsun (WD öyle bir oyun aslında) ama oyunlar bazen gizlilik bir yerden sonra sıkar diye aksiyona dönmek zorunda kalabiliyor.Şahsen bunu gayet normal karşılıyorum.Gizliliğini vs. sevdiğimiz MGS 5'te de olan bir durum bu.Dishonored da aslında bir gizlilik oyunu ama 2. oyununu değişiklik olsun diye sırf aksiyon ile de oynayabiliyordun.


Yapay zeka konusunda çok haklısın bu arada.Bir gizlilik oyununda olmazsa olmaz olan şey yapay zekanın kalitesidir.Örneğin MGS 5'i iyi yapan en temel öğelerden biri budur.Onda da zaman zaman aksaklıklar olmuştur ama minimum düzeyde olduğu için göze batmamıştır.Tabi muadillerine de bakınca bu kadar olur dedirtiyor.Şimdi AC oyunların baktığımız zaman yapay zekanın pek iç açıcı olmadığını çok rahat görebiliyoruz.Belki de bu yüzden çıkarmaya korkuyorlar, bilemeyiz.Ama bence bu sene duyurulur artık, beklet beklet nereye kadar.
 

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
685
Beğeniler
484
Puanları
63
Dostum WD ve AC oyunlarına gizlilik oyunları değiller dersen o zaman MGS 5 de sayılmaz çünkü o da istenirse sırf aksiyon ile oynanabilen bir oyun.Hatta sadece Hitman oyunu gizlilik oyunu olarak kalır.Malum onda fark edildiğin zaman hayatta kalman pek mümkün olmuyor, oyun sana 'gizlilikle oynarsan zevk alırsın'ın mesajını veriyor.Aşağıdaki videolarda saydığım oyunların profesyonelce nasıl gizlilikle oynanabildiği gösteriliyor, senin benim böyle oynayamamız oynanamayacağı anlamına gelmiyor maalesef.Tabi ki ben de isterim Splinter Cell gibi herkesin oynayabileceği taktiksellikler olsun (WD öyle bir oyun aslında) ama oyunlar bazen gizlilik bir yerden sonra sıkar diye aksiyona dönmek zorunda kalabiliyor.Şahsen bunu gayet normal karşılıyorum.Gizliliğini vs. sevdiğimiz MGS 5'te de olan bir durum bu.Dishonored da aslında bir gizlilik oyunu ama 2. oyununu değişiklik olsun diye sırf aksiyon ile de oynayabiliyordun.


Yapay zeka konusunda çok haklısın bu arada.Bir gizlilik oyununda olmazsa olmaz olan şey yapay zekanın kalitesidir.Örneğin MGS 5'i iyi yapan en temel öğelerden biri budur.Onda da zaman zaman aksaklıklar olmuştur ama minimum düzeyde olduğu için göze batmamıştır.Tabi muadillerine de bakınca bu kadar olur dedirtiyor.Şimdi AC oyunların baktığımız zaman yapay zekanın pek iç açıcı olmadığını çok rahat görebiliyoruz.Belki de bu yüzden çıkarmaya korkuyorlar, bilemeyiz.Ama bence bu sene duyurulur artık, beklet beklet nereye kadar.
Hocam AC Ezio Serisi kabul edilebilir bir gizlilik oyunu olabilir tam bir şey diyemem ama WD kesinlikle gizlilik oyunu değildir, gizlilik ögelerini kullanan aksiyon-macera oyunudur. MGS serisi ise gizlilik oyunlarına seviye atlatmış gizlilik serisidir. Seri tasarlanırken temel olarak gizlilik adına tasarlanmışlardır Hitman serisi de böyledir. Ayrıca önceki MGS oyunlarında da gizlilik olmadan oynayabiliyorduk. MGS V ile aksiyona geçiş olmadı yani. İlk 2 MGS de bu çok zor olsa da 3. ve 4. oyunda özellikle 4. oyunda bam güm direkt çatışarak bölümleri geçebiliyorduk. Kojima o dönem Gears of War'u çok seviyordu ondan ilham almıştı yani siz düşünün ne kadar aksiyon dolu olduğunu. Ama kimse gelip MGSde Run n Gun oynama şansı olduğu için aksiyon oyunu olduğunu söylemiyor. Çünkü oyunun temeli gizlilik oyunu, aksiyon ögelerini ise barındırıyor. Attığınız videoları ise biliyorum, kanalları takip ediyorum özellikle StealthGamerBR favorimdir. Sizin attığınız videolarda bu insanlar 10larca belki de 100lerce kez deniyor böyle görüntüleri yakalamak için. StealthGamerBR CoD'u da böyle oynuyor AC Valhallayı da ama sırf bu insan böyle oynadığı için oyun gizlilik oyunu olmuyor. Önceki mesajda dediğim gibi bu oyunlar gizlilik ögelerini barındırıyor, gizlilik oyunu değiller. Dishonored serisi ise hem aksiyon hem de gizliliği çok iyi harmanlayan bir seri. Her iki oyunda da aksiyon ya da gizlilik ile oynayabiliyorduk ve bu oyunun hikayesini ve dünyasını etkiliyordu.

Dediğiniz gibi yapay zeka sebebiyle korkuyor olabilirler. Herhalde düzgün bir tasarımcı yok yıllardır, bayadır böyle çünkü oyunlarındaki yapay zekaları. Her sene ben de Splinter Cell bu sene duyurulur diye bekliyorum belki VR oyunu hazır olduğunda beraber yayınlayabilirler pazarlama stratejisi olarak. Bir de aklıma geldi geçen senelerde Ubisoft çalışanlarından birisi Splinter Cell üzerinde çalıştıklarını duyurmuştu. Kısa bir süre sonra şaka olduğunu söyleyip Ubisoftta haberi yalanlamıştı. O zaman o adama güzel sövmüştüm ne yalan söyleyeyim. Ama belki de cidden çalışıyor olabilirler ama Ubisoft bu kadar erken duyurmak istemediğinden yalanlamış olabilir. Artık bu sene bekleyeceğiz yine ne olacağını.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,986
Beğeniler
5,349
Puanları
113
Hocam AC Ezio Serisi kabul edilebilir bir gizlilik oyunu olabilir tam bir şey diyemem ama WD kesinlikle gizlilik oyunu değildir, gizlilik ögelerini kullanan aksiyon-macera oyunudur. MGS serisi ise gizlilik oyunlarına seviye atlatmış gizlilik serisidir. Seri tasarlanırken temel olarak gizlilik adına tasarlanmışlardır Hitman serisi de böyledir. Ayrıca önceki MGS oyunlarında da gizlilik olmadan oynayabiliyorduk. MGS V ile aksiyona geçiş olmadı yani. İlk 2 MGS de bu çok zor olsa da 3. ve 4. oyunda özellikle 4. oyunda bam güm direkt çatışarak bölümleri geçebiliyorduk. Kojima o dönem Gears of War'u çok seviyordu ondan ilham almıştı yani siz düşünün ne kadar aksiyon dolu olduğunu. Ama kimse gelip MGSde Run n Gun oynama şansı olduğu için aksiyon oyunu olduğunu söylemiyor. Çünkü oyunun temeli gizlilik oyunu, aksiyon ögelerini ise barındırıyor. Attığınız videoları ise biliyorum, kanalları takip ediyorum özellikle StealthGamerBR favorimdir. Sizin attığınız videolarda bu insanlar 10larca belki de 100lerce kez deniyor böyle görüntüleri yakalamak için. StealthGamerBR CoD'u da böyle oynuyor AC Valhallayı da ama sırf bu insan böyle oynadığı için oyun gizlilik oyunu olmuyor. Önceki mesajda dediğim gibi bu oyunlar gizlilik ögelerini barındırıyor, gizlilik oyunu değiller. Dishonored serisi ise hem aksiyon hem de gizliliği çok iyi harmanlayan bir seri. Her iki oyunda da aksiyon ya da gizlilik ile oynayabiliyorduk ve bu oyunun hikayesini ve dünyasını etkiliyordu.

Dediğiniz gibi yapay zeka sebebiyle korkuyor olabilirler. Herhalde düzgün bir tasarımcı yok yıllardır, bayadır böyle çünkü oyunlarındaki yapay zekaları. Her sene ben de Splinter Cell bu sene duyurulur diye bekliyorum belki VR oyunu hazır olduğunda beraber yayınlayabilirler pazarlama stratejisi olarak. Bir de aklıma geldi geçen senelerde Ubisoft çalışanlarından birisi Splinter Cell üzerinde çalıştıklarını duyurmuştu. Kısa bir süre sonra şaka olduğunu söyleyip Ubisoftta haberi yalanlamıştı. O zaman o adama güzel sövmüştüm ne yalan söyleyeyim. Ama belki de cidden çalışıyor olabilirler ama Ubisoft bu kadar erken duyurmak istemediğinden yalanlamış olabilir. Artık bu sene bekleyeceğiz yine ne olacağını.
Gizlilik oyunları olmadıkları konusunda maalesef seninle aynı fikirde değilim dostum.Onların o kadar deneyip sonucunda daha iyi bir oynanış yakalıyor olması tesadüfi veya çok zor bir şey olduğu anlamına gelmez (çok denedikleri de kesin değil).Zaman zaman kendimiz de kayıt altında değilken, yalnız başımıza zor olan bir şeyi başardığımızda ''işte yapılabiliyormuş'' dediğimiz olmuştur.Bu da böyle bir şey aslında.Örneğin ben Far Cry oyunlarını genel olarak gizlilikle bitirmeye çalışan biriyim (5 bu konuda kötüydü).Aynı şekilde Watch Dogs 2'de taramalı silah vs. kullandığımı hatırlamıyorum bile.Keza AC oyunlarını da mecburi savaşmalar dışından fark edilmeden oynamayı amaçlarım hep.Özünde hacker'lık olan bir oyunu için gizlilik oyunu değil demek bana göre yanlış bir düşünce.Neyse düşüncene katılmamakla birlikte saygı duyuyorum. :)

Bu arada bu seviyeli sohbet için teşekkür ederim.


Destek olma zamanı:
https://store.steampowered.com/app/1392060/Erzurum/

 
Son düzenleme:

WARTH

Even in burning wounds, a mind strong as steel!
Katılım
Mar 4, 2016
Mesajlar
693
Beğeniler
615
Puanları
93
Taleworlds Entertainment yeni bir oyun üzerinde çalışıyor olabilir
Kaynak : https://www.merlininkazani.com/taleworlds-entertainment-yeni-bir-oyun-gelistiriyor-haber-115053


Bana kalırsa Bannerlord erken erişimden çıktıktan sonra yeni bir oyun duyuracaklar. Ki bu kadar yakın zaman dilimi içerisinde ortaçağ harmanlı fantastik bir RPG oyunu duyuracaklarını düşünmüyorum.
Ne de olsa Bannerlord henüz maksimum kapasiteye vurmadı. Ki zaman içerisinde olacak indirimler ile fiyatlar daha da düşünce Türk oyuncular tarafından rağbet görecektir. (Umarım fiyatlar düştüğü zaman Türkiye'de yaşayan kullanıcılar oyunu satın alır. Öbür türlü rezillik çünkü.)


--------------------------------


Alper Çağlar yönetmenliğinde BluTV'de yayınlanacak BÖRÜ 2039'un duyuru fragmanı yayınlandı
Kaynak :

Zengin kız-Fakir oğlan, Zengin oğlan-Fakir kız, Şirket patronu-çalışan aşkı gibi bin bir çeşit, aynı temadaki Türk dizileri arasında Alper Çağlar'ın projeleri her zaman umut vadediyor. Ama bu mini dizinin benim gözümde başarılı olması için bir takım şeylerin artık aşılması gerekiyor.
Buna örnek verirsek; yine Alper Çağlar'ın ''Göktürk Üçlemesi'' adında bir projesi bulunuyor. Umarım bu projede kuru milliyetçi soslu sahneler görmeyiz. Ve yine umarım filmdeki düşman karakterler (Çinliler) aşırı karikatürize edilmezler. Örneğin; Türkler dahil neredeyse bütün milletlerin tarihte yağma yaptığı bir gerçek. Ama dizide Türkler, ''yağma yapmayan, iyilik melekleri'' gibi resmedilirse ortaya çok tat kaçırıcı bir manzara çıkar. Ki zaten özellikle Hunlar döneminde Avrupa'nın Doğusunu baştan aşağı yağmaladığımız tarihi bir gerçek. Eğer bu şeyler aşılmayacak olsa bile bunu doğrudan resmetmek yerine, ''Mit'' adı altında sunulması daha iyi olacaktır. Benim nezdimde bu işin orta noktası yok. Ya tarihi gerçekçilik olacak ya da bizlere bir Mit anlatılacak. Öbür türlüsü Diriliş :d


Aynı şeyler BÖRÜ 2039 için de geçerli. Bildiğim kadarıyla Alper Çağlar ortaya ''Akıncı'' tadında bir eser koyacak birisi değil. Fragmanda bulunan yıkılmış Boğaziçi Köprüsünü gören bazı insanlar dizinin post-apokaliptik bir evrende geçeceğine inanmış fakat muhtemelen bu böyle olmayacaktır. Ki mümkünse olmasın da zaten. Henüz ortaya futuristic temada dahi doğru düzgün eserler dahi koyamamışken bir anda bir post apokaliptik eserin çıkması pek sağlıklı olmayabilir. Alper Çağlar daha önce Türkiye'de neredeyse denenmemiş işleri denemeye çalışıyor. Umarım başarılı olur.
 
Son düzenleme:

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
905
Beğeniler
1,124
Puanları
93
Taleworlds Entertainment yeni bir oyun üzerinde çalışıyor olabilir
Kaynak : https://www.merlininkazani.com/taleworlds-entertainment-yeni-bir-oyun-gelistiriyor-haber-115053


Bana kalırsa Bannerlord erken erişimden çıktıktan sonra yeni bir oyun duyuracaklar. Ki bu kadar yakın zaman dilimi içerisinde ortaçağ harmanlı fantastik bir RPG oyunu duyuracaklarını düşünmüyorum.
Ne de olsa Bannerlord henüz maksimum kapasiteye vurmadı. Ki zaman içerisinde olacak indirimler ile fiyatlar daha da düşünce Türk oyuncular tarafından rağbet görecektir. (Umarım fiyatlar düştüğü zaman Türkiye'de yaşayan kullanıcılar oyunu satın alır. Öbür türlü rezillik çünkü.)


--------------------------------


Alper Çağlar yönetmenliğinde BluTV'de yayınlanacak BÖRÜ 2039'un duyuru fragmanı yayınlandı
Kaynak :

Zengin kız-Fakir oğlan, Zengin oğlan-Fakir kız, Şirket patronu-çalışan aşkı gibi bin bir çeşit, aynı temadaki Türk dizileri arasında Alper Çağlar'ın projeleri her zaman umut vadediyor. Ama bu mini dizinin benim gözümde başarılı olması için bir takım şeylerin artık aşılması gerekiyor.
Buna örnek verirsek; yine Alper Çağlar'ın ''Göktürk Üçlemesi'' adında bir projesi bulunuyor. Umarım bu projede kuru milliyetçi soslu sahneler görmeyiz. Ve yine umarım filmdeki düşman karakterler (Çinliler) aşırı karikatürize edilmezler. Örneğin; Türkler dahil neredeyse bütün milletlerin tarihte yağma yaptığı bir gerçek. Ama dizide Türkler, ''yağma yapmayan, iyilik melekleri'' gibi resmedilirse ortaya çok tat kaçırıcı bir manzara çıkar. Ki zaten özellikle Hunlar döneminde Avrupa'nın Doğusunu baştan aşağı yağmaladığımız tarihi bir gerçek. Eğer bu şeyler aşılmayacak olsa bile bunu doğrudan resmetmek yerine, ''Mit'' adı altında sunulması daha iyi olacaktır. Benim nezdimde bu işin orta noktası yok. Ya tarihi gerçekçilik olacak ya da bizlere bir Mit anlatılacak. Öbür türlüsü Diriliş :d


Aynı şeyler BÖRÜ 2039 için de geçerli. Bildiğim kadarıyla Alper Çağlar ortaya ''Akıncı'' tadında bir eser koyacak birisi değil. Fragmanda bulunan yıkılmış Boğaziçi Köprüsünü gören bazı insanlar dizinin post-apokaliptik bir evrende geçeceğine inanmış fakat muhtemelen bu böyle olmayacaktır. Ki mümkünse olmasın da zaten. Henüz ortaya futuristic temada dahi doğru düzgün eserler dahi koyamamışken bir anda bir post apokaliptik eserin çıkması pek sağlıklı olmayabilir. Alper Çağlar daha önce Türkiye'de neredeyse denenmemiş işleri denemeye çalışıyor. Umarım başarılı olur.
Alper caglar yine müthiş işler planlıyor gibi geldi. İnşallah işleri yolunda gider de başarılı yapımlarına devam eder. Göktürk üçlemesinde de bir teaser falan gelse keşke.
 

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
685
Beğeniler
484
Puanları
63
Gizlilik oyunları olmadıkları konusunda maalesef seninle aynı fikirde değilim dostum.Onların o kadar deneyip sonucunda daha iyi bir oynanış yakalıyor olması tesadüfi veya çok zor bir şey olduğu anlamına gelmez (çok denedikleri de kesin değil).Zaman zaman kendimiz de kayıt altında değilken, yalnız başımıza zor olan bir şeyi başardığımızda ''işte yapılabiliyormuş'' dediğimiz olmuştur.Bu da böyle bir şey aslında.Örneğin ben Far Cry oyunlarını genel olarak gizlilikle bitirmeye çalışan biriyim (5 bu konuda kötüydü).Aynı şekilde Watch Dogs 2'de taramalı silah vs. kullandığımı hatırlamıyorum bile.Keza AC oyunlarını da mecburi savaşmalar dışından fark edilmeden oynamayı amaçlarım hep.Özünde hacker'lık olan bir oyunu için gizlilik oyunu değil demek bana göre yanlış bir düşüce.Neyse düşüncene katılmamakla birlikte saygı duyuyorum. :)

Bu arada bu seviyeli sohbet için teşekkür ederim.


Destek olma zamanı:
https://store.steampowered.com/app/1392060/Erzurum/

Ben de sizin fikrinize katılmamakla beraber saygı duyuyorum hocam. Ben de oynadığım oyunlarda eğer gizlilik ögeleri bir seçenekse hep o yönde ilerlemeyi tercih ediyorum zevki çok farklı oluyor bam güm dalıp öldürmek yerine. 2. oynayışımda ise farklı oynanış tercih edip bam güm dalıyorum tabii :D.

Rica ederim hocam ben de size teşekkür ederim bu güzel sohbet için. Şahsen uzun zaman olmuştu böyle sohbet etmeyeli .
 

WARTH

Even in burning wounds, a mind strong as steel!
Katılım
Mar 4, 2016
Mesajlar
693
Beğeniler
615
Puanları
93
S.T.A.L.K.E.R. 2, Işın İzlenme ve 4K Çözünürlük desteği ile birlikte gelecek!
Kaynak : https://www.technopat.net/2021/01/1...eliyor/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Senelerdir beklediğim oyun. Eğer daha önceden hiç STALKER oynamamış olan varsa bu oyunu kaçırmasın çıktığı zaman. Ekip oyun üzerine çaba sarf ederse (ki çok büyük ihtimalle edeceklerdir) şu ana kadar görülmüş en muhteşem atmosferi sunacaktır oyunculara. Hele bir de HUD'u kapatan, oyunu gerçekçi yapacak bir hardcore mod da eklenirse.. Çok yükseldim ben bu oyuna.

 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,739
Beğeniler
990
Puanları
113
S.T.A.L.K.E.R. 2, Işın İzlenme ve 4K Çözünürlük desteği ile birlikte gelecek!
Kaynak : https://www.technopat.net/2021/01/1...eliyor/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Senelerdir beklediğim oyun. Eğer daha önceden hiç STALKER oynamamış olan varsa bu oyunu kaçırmasın çıktığı zaman. Ekip oyun üzerine çaba sarf ederse (ki çok büyük ihtimalle edeceklerdir) şu ana kadar görülmüş en muhteşem atmosferi sunacaktır oyunculara. Hele bir de HUD'u kapatan, oyunu gerçekçi yapacak bir hardcore mod da eklenirse.. Çok yükseldim ben bu oyuna.

Bende bekliyorum bunu umarım muhteşem bir oyun olur,.
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt