Torrent-Oyun | Genel Sohbet Alanı

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,997
Beğeniler
5,363
Puanları
113
Dostlar artık Apex denen saçma sapan oluşumun içinde değilim bilginiz olsun.
Gruba aldıkları iş bilmezler sayesinde gruptan ayrıldım.Bu arada bilmeyen varsa söyleyeyim gruptaki bizzat tanıdığım kişiler çeviri yaparken Google translate kullanıyor.Sırf gruba kötü etki etmesin diye bir şey söylemedim bugüne kadar, hatta hep yanlış yaptığımı bilmeme rağmen arkalarında durdum ama yaptıkları vefasızlık beni bunları söylemeye zorluyor maalesef.Çevirisine katkıda bulunduğum SoW yamasından da kazandıkları paradan hakkımı vermediler.Düzgün bir dille istememe rağmen gruptan çıkardılar.Ücretli-ücretli katkıda bulunduğum yamalar üzerindeki hakkımı helal etmiyorum onlara.

Herkese de tavsiyem GPT-3 yamalarını kullanın ama kesinlikle bozuk Türkçe'li Apex yamalarını kullanmayın.Emin olun GPT-3 bile onlardan daha iyi çeviri yapıyordur.Zaten DH'de de çokça tartışıldı kanıtlar gösterildi (Mafia Remake).Tekrar tekrar söylemeye gerek yok sanırım.Grubun isminden tut, logosuna kadar karar ve fikir verdiğim bir grubun böyle vefasızlık (fazlasını söylerdim de terbiyemi bozmayayım) yapması kadar kötü bir olay yok.Bu arada SoW yamasını da ihtar yeme korkusundan dolayı ücretsiz paylaştılar bilginiz olsun.Batman Arkham Knight'ın yamasına ihtar gelmiş (kaldırılmış).
 

GREY

[TechGuy]
Katılım
Nis 5, 2017
Mesajlar
2,825
Beğeniler
1,171
Puanları
113
Dostlar artık Apex denen saçma sapan oluşumun içinde değilim bilginiz olsun.
Gruba aldıkları iş bilmezler sayesinde gruptan ayrıldım.Bu arada bilmeyen varsa söyleyeyim gruptaki bizzat tanıdığım kişiler çeviri yaparken Google translate kullanıyor.Sırf gruba kötü etki etmesin diye bir şey söylemedim bugüne kadar, hatta hep yanlış yaptığımı bilmeme rağmen arkalarında durdum ama yaptıkları vefasızlık beni bunları söylemeye zorluyor maalesef.Çevirisine katkıda bulunduğum SoW yamasından da kazandıkları paradan hakkımı vermediler.Düzgün bir dille istememe rağmen gruptan çıkardılar.Ücretli-ücretli katkıda bulunduğum yamalar üzerindeki hakkımı helal etmiyorum onlara.

Herkese de tavsiyem GPT-3 yamalarını kullanın ama kesinlikle bozuk Türkçe'li Apex yamalarını kullanmayın.Emin olun GPT-3 bile onlardan daha iyi çeviri yapıyordur.Zaten DH'de de çokça tartışıldı kanıtlar gösterildi (Mafia Remake).Tekrar tekrar söylemeye gerek yok sanırım.Grubun isminden tut, logosuna kadar karar ve fikir verdiğim bir grubun böyle vefasızlık (fazlasını söylerdim de terbiyemi bozmayayım) yapması kadar kötü bir olay yok.Bu arada SoW yamasını da ihtar yeme korkusundan dolayı ücretsiz paylaştılar bilginiz olsun.Batman Arkham Knight'ın yamasına ihtar gelmiş (kaldırılmış).
Geçmiş olsun dostum. Hayat dediğin yediğin kazıkların tümüne verilmiş bir isim değil miydi zaten. Yola devam, küçük Şehmu(S) sağ olsun. :))
 
Son düzenleme:

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,997
Beğeniler
5,363
Puanları
113
Geçmiş olsun dostum. Hayat dediğin yediğin kazıkların tümüne verilmiş bir isim değil miydi zaten. Yola devam, küçük Şehmuz sağ olsun. :))
Doğru söylüyorsun hocam, insanlarda bu zihniyet olduğu sürece bırak diğer insanlara faydalı olmayı, kendi kendine bile faydası olmaz.Bu arada ismimi yanlış yazmışsın ama olsun sorun değil. :)
 

Death

Elizabeth Olsen
Katılım
Eki 21, 2018
Mesajlar
293
Beğeniler
140
Puanları
43
Doğru söylüyorsun hocam, insanlarda bu zihniyet olduğu sürece bırak diğer insanlara faydalı olmayı, kendi kendine bile faydası olmaz.Bu arada ismimi yanlış yazmışsın ama olsun sorun değil. :)
Bu siteyi bırakma bak sırf sen varsın diye giriyorum reis gene ortalığı yıkmış mı diye bakıyorum arada :D
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
4,997
Beğeniler
5,363
Puanları
113
Bu siteyi bırakma bak sırf sen varsın diye giriyorum reis gene ortalığı yıkmış mı diye bakıyorum arada :D
Valla bu, insanların bana olan tutumuna bağlı olan bir durum dostum.İsmi lazım değil 'onların' yaptığı gibi emeklerimi hiçe sayan bir durum olursa işler değişir. :)
 

RUBENム

war. war never changes.
Katılım
Ara 17, 2019
Mesajlar
1,091
Beğeniler
1,267
Puanları
113
Elite Dangerous'ın 10 Aralık'ta Odyssey oynanış fragmanı yayınlanacakmış. Fiyatı da açıklanır umarım aynı gün.

Bakalım neler göreceğiz.
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,740
Beğeniler
993
Puanları
113
Bu Technopat cidden cahil dolu yada bir şey bilenler sineye çekilmiş. Adamın biri DMR- 20-30 FPS değiştirir diyor çıldıracağım!
 

melihbass

ASASI OLMAYAN KAHIN
Katılım
Şub 26, 2012
Mesajlar
589
Beğeniler
535
Puanları
93
ya arkadaşlar uplay de problem mi var gene hesabıma giriş yapamıorum baglantı koptu diyor sizde de varmı?
 

RUBENム

war. war never changes.
Katılım
Ara 17, 2019
Mesajlar
1,091
Beğeniler
1,267
Puanları
113
FIFA 21 indirime girmiş. 209 liralık fiyatıyla şimdiye kadar aldığı en büyük indirimi almış. Alacak olanlar alabilir şu an.


Oyunu alıp iade etmiş birisi olarak alınmasını asla önermiyorum orası ayrı bi' konu.
 

OMAR

15 Ağustos 2004∞
Katılım
Kas 18, 2016
Mesajlar
2,589
Beğeniler
507
Puanları
113
Bilemiyorum belki erzak sıkıntısı falan oluyorsa olabilir. 39 zaten ingiliz çıkartması için çok erken. Deniz araştırmaları yaparak tekrar denersin.
Cevabın için çok teşekkürler. Oyunda yavaş yavaş deneyimleniyorum naval bomberla donanmasını zayıflatıp deniyeceğim.
 

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
909
Beğeniler
1,139
Puanları
93
Sadece FUT oynamayı tercih ettiğim için pek bi' oynanır tarafı kalmadı 20'nin benim açımdan.
Doğrudur hocam, benim zaten fut ile pek aram yok. Futbol açlığımı bastırabilmek için mecburen fifa 20 ve pes21 ile dönüşümlü idare ediyorum bu seneyi. Seneye inşallah bu olmuş diyebileceğimiz bir fifa ya da pes görebiliriz..
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt