Torrent-Oyun | Genel Sohbet Alanı

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
501
Beğeniler
143
Puanları
43
Beyler RDR2 oynuyorum 2-3gündür oyunu anlıyorum ingilizce şekilde(bazı kelimeleri anlamayıp sözlüğe bakayım derken oyundan kopma durumu :() ama accık sıkılma geldi cidden kendi dilin gibisi yok be keşke ana dilim ingilizce olsaydı :(
 

Veirelis

Night Owl.
Yönetici Yardımcısı
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 12, 2011
Mesajlar
4,621
Beğeniler
844
Puanları
113
Beyler RDR2 oynuyorum 2-3gündür oyunu anlıyorum ingilizce şekilde(bazı kelimeleri anlamayıp sözlüğe bakayım derken oyundan kopma durumu :() ama accık sıkılma geldi cidden kendi dilin gibisi yok be keşke ana dilim ingilizce olsaydı :(
Oyundayken internet kopma durumu oluyorsa, oyunun ana menüsünde interneti kesip oynayabiliyorsunuz. Arkadaşlarımızla ortak oynuyorduk bu şekilde :p

Tabii son güncellemelerle vs. bu durum ortadan kalkmadıysa durum başka...
 
Katılım
Ocak 7, 2018
Mesajlar
104
Beğeniler
20
Puanları
18
Çizgi romanlarla ilgilenen arkadaşlarım varsa Marvel ve DC'den çizgi roman önerisi yapabilecek olan var mı? (DC de Flash, Marvel'de Avengers harici bir öneride bulunursanız çok memnun olurum)
 
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
501
Beğeniler
143
Puanları
43
Oyundayken internet kopma durumu oluyorsa, oyunun ana menüsünde interneti kesip oynayabiliyorsunuz. Arkadaşlarımızla ortak oynuyorduk bu şekilde :p

Tabii son güncellemelerle vs. bu durum ortadan kalkmadıysa durum başka...
Yok keşke öyle olsa oyun içinde sıkılyorum hani ufacık bir kelimeyi anlamayıp sözlüğe bakınca oyundan kopuyorum(mecaz anlamda :D )
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
1,391
Beğeniler
1,057
Puanları
113
Beyler RDR2 oynuyorum 2-3gündür oyunu anlıyorum ingilizce şekilde(bazı kelimeleri anlamayıp sözlüğe bakayım derken oyundan kopma durumu :() ama accık sıkılma geldi cidden kendi dilin gibisi yok be keşke ana dilim ingilizce olsaydı :(
Yaaa bak şimdi anladın mı Türkçe yamasız nasıl oluyormuş?! Sonra da yama gruplarının emeklerini hiç sayıp diyorsunuz ki ''niye para istiyorlar, ne gerek var, hadi hemen kırılır inş''.

Yakında ortada bir tane bile grup kalmazsa hiç şaşırmayın bence.
 
Beğeniler: nik
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
501
Beğeniler
143
Puanları
43
Yaaa bak şimdi anladın mı Türkçe yamasız nasıl oluyormuş?! Sonra da yama gruplarının emeklerini hiç sayıp diyorsunuz ki ''niye para istiyorlar, ne gerek var, hadi hemen kırılır inş''.

Yakında ortada bir tane bile grup kalmazsa hiç şaşırmayın bence.
Hala diyorum neden para istiyorlar diye para istiyorlarsa bile 10-15tl olmalıdır ben fikrimi değiştirmedim gidipte 30-50tl ye türkçe yama alacağıma platiden 4-5 tane oyun alırım kısaca hala gereksiz buluyorum ingilizce oynamaya devammm
 

FeaRimbor

Altın olan her şey parıldamaz.
Katılım
Ağu 19, 2016
Mesajlar
929
Beğeniler
431
Puanları
63
Yaaa bak şimdi anladın mı Türkçe yamasız nasıl oluyormuş?! Sonra da yama gruplarının emeklerini hiç sayıp diyorsunuz ki ''niye para istiyorlar, ne gerek var, hadi hemen kırılır inş''.

Yakında ortada bir tane bile grup kalmazsa hiç şaşırmayın bence.
Konudan biraz alakasız bir görüş olucak ama, bence bu devirde Türkçe yamayla oyun oynamak lüks. İngilizce öğrenmesi zor bir dil değil hatta öğrenilmesi gereken bir dil. Eskiden bir artı olarak öğrenilen ingilizce artık her tarafımızda. Ben emek gösterilse 1-2 sene içinde herkesin ingilizce öğrenebileceğini düşünüyorum. Kendim de bazen türkçe yamalı oyun oynuyorum ama ingilizcemi yamaya gerek duymayacak seviyeye çıkarmam yamasız oyunların da sayesindedir. Zorlanıp hemen vazgeçmeyin bence.

Türkiye'nin hali belirsiz, belki ilerde yurt dışına gitmeniz gerekecek ya da öyle bir fırsat çıkacak, keşke en azından ingilizce bilseydim diyeceksiniz. Benim de şuan ingilizceden başka bir yabancı dilim yok ama en azından 2-3 dil daha öğrenme hedefim var.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
1,391
Beğeniler
1,057
Puanları
113
Hala diyorum neden para istiyorlar diye para istiyorlarsa bile 10-15tl olmalıdır ben fikrimi değiştirmedim gidipte 30-50tl ye türkçe yama alacağıma platiden 4-5 tane oyun alırım kısaca hala gereksiz buluyorum ingilizce oynamaya devammm
Yamanın fiyatı tıpkı oyunlarınki gibi her zaman eleştirilir, bunda bir sorun yok.Yeri geliyor ''bu oyun bu kadar etmez ki'' diyebiliyoruz.Sorun; grupların bir şey keşfetmiş de sanki hiç emek harcamadan bunu satıyormuş gibi görmenizde.''Ne yaptılar ki, niye para istiyorlar'' demekten hiçbir farkı yok bu söylediğinizin.İşin zorluğunu anlayabilmeniz için bu tür gruplarda 1 hafta falan bulunmanız yeterli.O zaman dersiniz ki ''bu kadar zaman harcayıp uğraştığımıza değer inşallah''.Sonra da birileri çıkar ''buna para mı verilir'' der.Sonuç: İngilizce oynamaya devam...

Konudan biraz alakasız bir görüş olucak ama, bence bu devirde Türkçe yamayla oyun oynamak lüks. İngilizce öğrenmesi zor bir dil değil hatta öğrenilmesi gereken bir dil. Eskiden bir artı olarak öğrenilen ingilizce artık her tarafımızda. Ben emek gösterilse 1-2 sene içinde herkesin ingilizce öğrenebileceğini düşünüyorum. Kendim de bazen türkçe yamalı oyun oynuyorum ama ingilizcemi yamaya gerek duymayacak seviyeye çıkarmam yamasız oyunların da sayesindedir. Zorlanıp hemen vazgeçmeyin bence.

Türkiye'nin hali belirsiz, belki ilerde yurt dışına gitmeniz gerekecek ya da öyle bir fırsat çıkacak, keşke en azından ingilizce bilseydim diyeceksiniz. Benim de şuan ingilizceden başka bir yabancı dilim yok ama en azından 2-3 dil daha öğrenme hedefim var.
Sorun İngilizce öğrenememek değil dostum, sorun var olan İngilizcemle daha az zevk almam (ortalama bir İngilizcem var).Ana diliyle oynamak dururken hangi insan ''dur ben en iyisi İngilizce oynayayım'' der (Japonlar, Ruslar falan der mi mesela?).Ha hiç yoksa mecbur oynayıp anlamaya zorlayacaksın o ayrı.Tabi bunun için de kelime dağarcığını bolca geliştirmen gerekiyor.Yoksa bir kelimede takılıp geriye kalan diyaloğu kaçırma olasılığın çok yüksek.Zaten yazılar zaman zaman hızlı akıyor, geriye alma şansın da yok.Tutup her defasında Youtube'tan açıp bakarsan da tadı kalmayacak.Yani uzun lafın kısası hiçbir dil, ana dilin kadar akıcı ve anlaşılır gelmez insana.İlla ki bir yerde takılırsın.O yüzden mümkün oldukça Türkçe altyazılı oyunlara başlıyorum.Tabi bu biraz insanı dil öğrenme konusunda tembelliğe itiyor ama kişi isterse aynı zamanda dilini de geliştirebilir, bu biraz da kişiye bağlı bir şey.
 
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
501
Beğeniler
143
Puanları
43
Arkadaşlar 2 sorum var RDR2 ile alakalı:
- Ben yanlışlıkla 2 tane eğer aldım param bitti para nasıl kasıcam yolda milleti durdurup para tırtıklıyorum :D
- Bounty Hunters tiplemeler kovalayıp duruyor beni 10 kere öldürdüler bıkmadılar yav bunlardan nasıl kurtulucam para falan mı ödemem lazım ?
- Biraz oyunla alakalı yardım (spoilersiz) güzel olurdu teşekkürler :)
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
1,391
Beğeniler
1,057
Puanları
113
Arkadaşlar 2 sorum var RDR2 ile alakalı:
- Ben yanlışlıkla 2 tane eğer aldım param bitti para nasıl kasıcam yolda milleti durdurup para tırtıklıyorum :D
- Bounty Hunters tiplemeler kovalayıp duruyor beni 10 kere öldürdüler bıkmadılar yav bunlardan nasıl kurtulucam para falan mı ödemem lazım ?
- Biraz oyunla alakalı yardım (spoilersiz) güzel olurdu teşekkürler :)
 

Veirelis

Night Owl.
Yönetici Yardımcısı
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 12, 2011
Mesajlar
4,621
Beğeniler
844
Puanları
113
Yok keşke öyle olsa oyun içinde sıkılyorum hani ufacık bir kelimeyi anlamayıp sözlüğe bakınca oyundan kopuyorum(mecaz anlamda :D )
Maalesef, hele ki aşırı hikayeli oyunlarda bir bölümünü kaçırdığın zaman ve sonraki bölüm de orayla bağlantılıysa geçmiş olsun. Hikayeden kopmaya başlıyorsun, ya ben şimdi bu görevi neden yaptıma geliyorsun :)
 
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
501
Beğeniler
143
Puanları
43
Beyler bu RDR2 de kafamdaki ödülü nasıl sildiricem nereye gitsem aha keklik diye kovalıyorlar başta acemilikten ağzıma maskeyi takmadan millete sıkıyodum :D
 

Bolshoi Booze

MERCES LETIFER
Katılım
Ara 13, 2013
Mesajlar
7,137
Beğeniler
871
Puanları
113
Beyler bu RDR2 de kafamdaki ödülü nasıl sildiricem nereye gitsem aha keklik diye kovalıyorlar başta acemilikten ağzıma maskeyi takmadan millete sıkıyodum :D
Ödül neredeyse oranın postanesine ya da tren istasyonuna herhangi bir tren istasyonuna ya da postaneye gidip, para verip sildirebiliyorsun.
 

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
542
Beğeniler
433
Puanları
63
Bugün Epic'te Total War Troy hediye verilecek. Saat 18.00 gibi verilmeye başlanması bekleniyor arkadaşlar. Yeni çıkış yapan bir oyun. Sadece 24 saat sürecek ücretsiz kütüphaneye ekleme olayı. O yüzden kaçırmayın derim. Sonrasında ücretli satılacak.
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt