TO Haber | FIFA 20'de Gelecek Yenilikler

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Ağu 23, 2017
Mesajlar
435
Beğeniler
159
Puanları
43
#1


Selam FIFA severler,

EA PLAY’e ve yeni ürün duyurularına kısa bir süre kalmışken, FIFA’nın oyun mekaniğiyle ilgili bilgi vermek ve bir sonraki ürün döngüsünde FIFA’nın oyun mekaniğinde geliştirmeyi amaçladığımız bölümlere ışık tutmak istedik.

Yıl boyunca geri bildirimlerinizi büyük bir dikkatle değerlendirdik. Farklı kanallardan ilettiğiniz talepler üzerine düzenleyeceğimiz kısımları ve bazı kısımların neden geçmiş yamalarda düzenlenmediğini açıklayacağız.

Ayrıca gelecekle ilgili çalışmalarımız hakkında da bazı bilgiler paylaşmak istiyoruz. Bu sayede en çok sorulan soruların bazılarını yanıtlayacağımızı umuyor, son zamanlardaki geri bildirimlerinizin önceliklendirilmesini ve bu konularda yapılan çalışmaları açıklığa kavuşturmak istiyoruz. Aşağıda bahsedeceğimiz konuların hepsi FIFA 19’da yer almayacak, ancak serinin bir sonraki oyununa uygulanacak.

Bu makale temel oyun mekaniği üzerine olsa da, online oynanış tepki süresiyle ilgili düzenli çalışmalarımız hakkında da bilgi vermek istiyoruz. Bu alanda düzenli incelemeler yapılacak ve uygulamalarımızdan sonra sizi ayrıntılı olarak bilgilendireceğiz. Burada mevcut oyun mekaniğiyle ilgili geri bildirimleri ele alacak olsak da, yakın bir gelecekte yeni oyun mekaniği özellikleriyle ilgili ayrıntılarla karşınızda olacağımızı belirtelim. Öte yandan Kariyer Modu ve Pro Clubs ile ilgili alanlarda yapacağımız yenilikler konusunda da bilgi vereceğiz. Geri bildirimlerinizi aldık ve çok yakında mod geliştirmeleri ve ekstra özelliklerle ilgili ayrıntılı bilgi paylaşacağız.

Oyun Mekaniği Güncellemeleri/Yamaları
Oyun mekaniği ekibimiz her yıl oyun mekaniğini ayarlamak ve düzenlemek için elinden geleni yaparak FIFA’nın her oyununda büyük güncellemeler, yeni mekanikler, yeni modlar ve yeni oyun mekaniği özellikleri geliştiriyor. Ekibimiz, online/çok oyunculu seçeneklerin geliştirilmesiyle birlikte ve topluluktan alınan düzenli geri bildirimler sayesinde, oyunun tam olarak istendiği gibi çalışmayan kısımlarındaki sorunları “yama” yaparak çözmeye başladı. Yıllar ilerledikçe canlı içerikler her oyunda gitgide daha fazla önem kazanmaya başladı. “Küçük düzeltmeler” ve yeni kampanya içerikleri, farklı ögeler, yıldız kafası değişiklikleri ve eş zamanlı kadro güncellemelerine sahip içerik güncellemeleriyle birlikte, yamalar topluluğumuz için kalıcı ve değerli bir unsur oldu.

Oyun mekaniği düzeltmeleri ve yamaları ise bunlardan daha karmaşık konular. Geri bildirimleri farklı oyuncu gruplarına göre değerlendiriyoruz: profesyonel oyuncular, temel oyuncular ve zevkine oynayan oyuncular. FIFA’nın her versiyonunda bir yandan erişilebilirlik ve beceri temelli oyun mekaniği arasında doğru dengeyi bulmaya çalışırken, bir yandan da gerektiğinde oyun mekaniğiyle ilgili yama güncellemeleri yapmamızı sağlayacak kadar esneklik bırakıyoruz.

Her zaman en iyi oyun mekaniği sistemini sunmak için çabalıyoruz, ancak ürün döngüsünün ortalarında bazı değişikliklerin yapılması daha zor oluyor. FIFA 19’u ve önemli bir geri bildirim örneği olarak Yapay Zeka Savunmasını ele alalım. Yapay Zeka Savunması, çeşitli oyun içi mekanikler üzerinde büyük etkiye sahip. Yapay Zeka Savunmasını uygun bir şekilde düzenlemek için, ekibimizin öncelikle bu düzenlemenin sahadaki diğer işlevlere olan etkisini ayarlamak için yeterli zamana sahip olması gerekiyor. Bu durum, bağımsız bir mekanik olan ve oyun mekaniğinin diğer alanlarını etkilemeden düzenlenebilen Gelişine Şut isabeti gibi alanlara benzemiyor.

Topluluktan Geri Bildirim
Geliştirme sürecinin başlarında topluluk geri bildirimlerine öncelik vermek için bazı adımlar atmıştık. Bu yıl kendi içimizdeki geri bildirim toplantılarına her zamankinden daha erken bir dönemde başladık ve Ezber Bozanlar ile Profesyonelleri bu sürece dahil ederek topluluğumuzdaki oyuncuların bakış açılarını yakalamayı amaçladık. FIFA’nın çok büyük bir topluluğu bulunuyor ve çok sayıda kaynaktan geri bildirim alıyoruz. Bazen bu geri bildirimler arasında büyük farklılıklar olabiliyor. FIFA’nın bir sonraki oyununa doğru ilerlerken, genel kalite çıtasını bir üst seviyeye yükseltmeyi ve bizden talep ettiğiniz temel oyun mekaniği sorunlarını çözmek için çalışmayı hedefliyoruz.

Mevcut Oyun Mekaniği Öncelikleri
Çok sayıda geri bildirim toplantısının ardından ve forumlardan, anketlerden, içeriklerden ve sosyal kanallardan topladığımız oyuncu geri bildirimleriyle birlikte FIFA 19’un ilk aşamalarındaki şunlar gibi bazı sorunları çözmeyi başardık: Zıplayarak Vole Vuruşları, maç sırasında Dinamik Taktikler, Gelişine Plase Şutlar, Defansif Baskı, Yakın Direğe Şutlar, Yapay Zeka Takım Arkadaşı Şut Engellemeleri, Müdahale Hızı, Defansif Sürekli Baskıda Dayanıklılık, Şut ve Beceri Hareketleriyle ilgili ekstra düzenlemeler, Zamanlamalı Plase Şutlar, Zamanlamalı Şut Aralığı ve Kaleci Hareketi.

Topluluğumuz tarafından talep edilen özelliklerin/mekaniklerin, ekibimizin üzerinde çalıştığı düzenlemelerin ve bir sonraki ürün için önceliklerimizin listesine aşağıdan göz atabilirsiniz:

Yapay Zeka Savunması
Oyuncularımıza Yapay Zeka Savunması ve Yapay Zeka Takım Arkadaşı hareketi/pozisyon alması/reaksiyonları ile ilgili daha iyi bir deneyim sunmak için çok sayıda çalışma yapıyoruz. Bu konular oyuncularımız tarafından sıkça dile getirildi ve FIFA’nın bir sonraki versiyonu için talep edildi:

  • Yenilenen Savunma Sistemi savunma sistemleri, pozisyon alma revizyonları, sahadaki uyum ve akıcılığın düzenlenmesiyle birlikte yenilenecek. Manuel savunmaya önem verilecek ve bu şekilde savunma yapanlar daha iyi sonuçlar alacak.​
  • Planlı Müdahale, müdahalede bulunan defans oyuncusunun takımının durumuna uygun kararı vermesini sağlayan (örneğin, müdahale yaparken topu kapmak veya yakındaki bir takım arkadaşına göndermek) ve manuel müdahaleyi ödüllendiren yeni bir sistem.​
  • Markaj ve İkili Markaj Etkinliği azaltılacak, oyuncular/Yapay Zeka Takım Arkadaşları daha uzak bir mesafede tutulacak, top süren oyuncunun yön değiştirmesine daha yavaş reaksiyon gösterecek ve otomatik müdahale ya da otomatik engel oranı azaltılacak. Bu sayede manuel savunma daha etkin olmasının yanı sıra daha ödüllendirici olacak.​
  • Geliştirilmiş Yakın Markaj Sistemi daha fazla çeviklik ve hassasiyet ile düzenlenerek defans oyuncularını kontrol etmeye karar veren oyuncuları ödüllendirecek.​
Bu çeşitli sistemler ve mekaniklerle birlikte, FIFA 19’da topluluğun kaygılarını dile getirdiği Yapay Zeka Savunması konusundaki değişikliklerin fark edileceğini düşünüyoruz.

1’e 1 Şut İstikrarı
Ekibimiz, bir oyuncunun kaleciyle 1’e 1 kaldığı kolay pozisyonları geliştirmek için çok çaba harcadı:

  • 1’e 1 Şut İsabeti geliştirilecek; ceza sahası içindeki kolay pozisyonlarda daha fazla kaleyi bulan şut olacak ve isabet oranı yükselecek.​
  • Boş Kale Pozisyonları düzenlenecek; oyuncuların 1’e 1 pozisyonlardaki şansı artacak ve topluluktan gelen birçok örnekte belirtildiği üzere “basit golleri” atma olasılıkları yükselecek.​
  • Kaleci Reaksiyonları özellikle 1’e 1 pozisyonlar için düzenlenecek. Bu sayede “süper insan” reaksiyonları azalacak ve kalecilerin hareketlerinin gerçek hayattakilere daha çok benzemesiyle birlikte forvetlerin gol atma fırsatları artacak.​
  • Ayağın Dışıyla Şut durumları geliştirilecek ve yalnızca Ayak Dışı özelliğine sahip olan oyuncular tarafından gerçekleştirilebilecek.​
  • Şut Yüksekliği/Gücü Ayarlaması ile birlikte düşük güçlü şutlar, Sert Şutlara benzer şekilde sonuçlanarakdaha istikrarlı olacak ve daha iyi gol fırsatları yaratacak.​


Zamanlamalı Bitiricilik
FIFA 19’da yeni eklenen mekanizmalardan biri olan Zamanlamalı Bitiricilik ile ilgili çok sayıda geri bildirim aldık. Bu mekanik, topluluktan gelen geri bildirimler doğrultusunda tekrar düzenlenecek:

  • Zamanlamalı şutlardaki Yeşil Zamanlama Aralığıdaraltılacak (tüm şutlar için 2-4 kareden 2 kareye inecek); yapılması zorlaşacak ve daha fazla beceri gerektirecek.​
  • Zamanlamalı Şut İsabeti, şutların isabet oranı biraz daha düşük olacak şekilde ayarlanacak, ancak Yeşil Zamanlamalı Şutlar, “zamanlamalı olmayan şutlara” oranla daha isabetli olacak.​
  • Zor 180°şutlar, mükemmel zamanlamalı olsa bile şut gücü daha düşük olacak şekilde ayarlanacak.​


Vole Orta ve Şut
Topu voleyle ortalamanın (veya aşırtma orta) ve voleyle şut çekmenin etkinliği bir sonraki oyunda düşürülecek:

  • Artan Zorluk ve Hata Payı - Aşırtma toplarla/volelerle gelen ortalar daha düşük isabete sahip olacak ve daha çeşitli sonuçlara yol açacak.​
  • 2 Oyunculu Kafa Topları, oyuncuların topu almak için havaya zıpladıkları/çarpıştıkları için daha fazla çeşitliliğe sahip olacak ve bu pozisyonlarda forvet oyuncusunun gol atması zorlaşacak.​
  • Vole Şut İsabetinin Azaltılması - Voleyle çekilen şutlar daha düşük isabete sahip olacak ve daha çeşitli sonuçlara yol açacak.​

Ekibimiz, yıl boyunca FIFA 19’da topluluk ve profesyonel oyuncular tarafından gönderilen çeşitli videoları ve örnekleri derinlemesine inceleyerek bu özel mekanizmalar üzerinde çalıştı.

Zincirleme beceri hareketleri
FIFA 19’da topluluk tarafından dile getirilen en büyük sorunlardan biri de “zincirleme” beceri hareketleri yapmanın savunulması çok zor ve çok güçlü bir taktik haline gelmesiydi. Ekibimiz, arka arkaya yapılan beceri hareketlerine hata payı ekleyerek ve oyuncunun topun kontrolünü kaybetme ihtimalini artırarak bu geri bildirim karşılığında gerekeni yaptı. 2’den fazla beceri hareketi zincirlendiğinde hata payı üssel olarak artacak ve arka arkaya yapılan her beceri hareketi bir öncekinden daha zor olacak.

El Tornado veya bilek hareketleri gibi karmaşık beceri hareketlerinin hata payı genel olarak daha yüksek olacak ve oyuncunun beceri hareketi yaptığı sırada topun kontrolünü kaybetme ihtimali artacak.

Duran Toplarda pozisyon alma
Oyuncularımız birçok kez kısa boylu defans oyuncusunun uzun bir forveti markaja alması veya tehlike yaratan forvetin ceza sahasında olmaması yönünde bildirimlerde bulundu. Ekibimiz bu pozisyonların arkasındaki karar mekanizmasını geliştirmek üzerine çalıştı ve gelecekteki duran top pozisyonlarında defans veya atak yaparken daha gerçekçi markaj/pozisyon alma sonuçları alınacak.

Manuel Kaleci hareketi
Manuel kaleci hareketinin etkinliği gelecekte büyük oranda azaltılacak; kaleciler daha yavaş ve gerçekçi bir şekilde hareket edecek. Sağ çubukla kaleciyi manuel kontrol eden oyuncuların artık sabit bir yön belirlemesi gerekecek ve risk/ödül unsuru daha ciddi olacak. Son geri bildirim toplantılarımızda temel ve profesyonel oyuncularımızın geri bildirimlerini aldık ve değişikliklerin bu mekaniği düzelteceğini düşünüyoruz.

Pas
Oyuncular, FIFA 19 döngüsü boyunca pas mekanikleriyle ilgili çeşitli geri bildirimler gönderdi. Sıradaki oyunumuzda şu düzenlemeleri yapacağız:

  • Zor Pozisyonlardaki Paslarda Artan Hata Payı - 180 dereceli, gelişine ve baskı altındaki paslar artık topun daha yavaş/zayıf gönderilmesiyle sonuçlanacak, etki oranları azalacak ve rakip takımın topu kesmesi kolaylaşacak.​
  • Çok kolay pozisyonlardaki pasların İsabeti Artırılacak; baskı olmayan, vücudun pozisyon aldığı ve önünde engel olmayan pas pozisyonları daha yüksek pas isabetiyle sonuçlanacak.​
  • Kullanıcı Kontrollü 'Aşırtma’ Paslar, yerden ve ara paslar için yeni bir seçenek olacak. “Aşırtma” paslar, defans oyuncusunun hamlesinden kaçınmak için hafif yüksekten gönderilen paslardır. Bu tür paslar artık rastgele gelişmeyecek ve yalnızca bu yeni mekaniği manuel uygulayarak kullanılabilecek.​
  • Sert Verkaç mekaniği de bir başka pas seçeneği olacak; atak sırasında daha sert verkaç yaparak daha fazla hareket/pozisyon alma imkanı sunacak. Bu değişikliğin sonucunda daha önce bu düğme kombinasyonuyla (L1/LB+R1/RB+Pas) gerçekleştirilen “manuel pas” mekaniği artık kullanılamayacak.​
Oyuncuyu Değiştirme
Oyuncuların FIFA 19 boyunca gönderdiği geri bildirimlerden biri de bir oyuncunun boşta kalan topa kilitli kalması ve bu sırada başka oyuncu seçememesiyle ilgiliydi. Ekibimiz bu durumları geliştirmek üzerine çalışıyor ve destekli oyuncu değiştirme mekanizması için bir açıklama eklemeyi planlıyor. Bu sayede Hava Toplarında ve Boşta Kalan Toplarda otomatik değiştirme seçeneği gösterilecek.

Oyuncularımız, değiştirme sonrasında her zaman doğru oyuncunun seçilmemesiyle ilgili de geri bildirimler gönderdi. Ekibimiz, hava topları, uzaklaştırılan toplar ve ortalar gibi çeşitli durumlarda oyuncu değiştirme mekaniğinin doğruluğunu geliştirmek üzerine çalışıyor. Ayrıca ekibimiz sağ çubukla değiştirme mekanizmasını mümkün olduğunca istikrarlı ve duyarlı yapabilmek ve topa en yakın olan oyuncular arasında otomatik değiştirme yapmayla ilgili karar mekanizmasını geliştirmek üzerine çalışmaya devam ediyor.


SIRADAKİ ADIMLAR
Oyun mekaniğiyle ilgili en büyük kaygılarınızı açıklığa kavuşturmak ve onları gelecekte nasıl çözeceğimizi anlatmak bizim için çok önemli bir konuydu. Tutkulu oyuncu topluluğumuza olan bağlılığımızı göstermek adına, bu açıklamaları büyük oyun duyurularından önce gerçekleştiriyoruz. Yeni bir FIFA sezonuna doğru ilerlerken, FUT, Kariyer Modu ve Pro Clubs gibi özellikler hakkında ayrıntılı oyun mekaniği haberleri paylaşmaya devam edeceğiz. Geri bildirimleriniz bizim için gerçekten çok önemli ve FIFA 19’da öne çıkan topluluk taleplerini yerine getirme planlarımızı öğrenmeyi sonuna kadar hak ediyorsunuz..

Bugün paylaştığımız konularla ilgili ilk geri bildirimlerinizi dört gözle bekliyoruz. Önümüzdeki haftalarda, bu makaleye ayrılan ve öncelikleri ele almamızla ilgili sorularınızı iletebileceğiniz BURADAKİ forum gönderimizi takip edeceğiz.

8 Haziran’da EA PLAY’den yapacağımız canlı yayında bugün konuştuğumuz konulardan bazılarını göstermeyi planlıyoruz. Ayrıca konuşmayı sabırsızlıkla beklediğimiz bazı sürprizlerimiz var. Sahadan Notlar ve FIFA’ya gelen diğer değişikliklerle ilgili gelişmeler konusunda açık bir yol haritası da paylaşacağız.

Yoğun haftalar bizi bekliyor. Sürekli geri bildirim gönderen ve bizi destekleyen topluluğumuza tekrar teşekkür ederiz. FIFA serisinin geleceğini merakla bekliyoruz ve ayrıntıları sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz.

Gabriel Zaro, Corey Andress ve FIFA Oyun Mekaniği Geliştirici Ekibi

EA Resmi Sitesinden Alınmıştır.
 

ouzqan

Lütfen Teşekkürler butonuna basmayı unutmayın. Şim
Katılım
Mar 21, 2018
Mesajlar
1,223
Beğeniler
319
Puanları
83
#2
2-3 değişiklik için her sene yeni bir oyun çıkıyor yeter. Bence season pass şeklinde yapıp biraz daha uyguna verseler çok daha iyi olur. İsteyen günceller isteyen eski versiyon ile devam eder işte mis gibi.
 
Katılım
Ağu 23, 2017
Mesajlar
435
Beğeniler
159
Puanları
43
#3
Aslında ben birkaç özelliği baya beğendim. Kaleciler karşı karşıya pozisyonlarda insan ötesi varlık gibi kurtarışlar yapıyordu. Bu durum daha gerçekçi hale getirilecekmiş. Kalecilerin gerçek insan gibi hata payları olacakmış. Bomboş arkadaşına pas atmak istediğinde saçma sapan yerlere atabiliyordu, böyle durumlarda da pas isabeti artırılacakmış. Bir de, oyuncu değiştirme olayı sıkıntılıydı. Daha uygun pozisyondaki adam yerine, topa uzak olan adama geçebiliyordu kontrol. Bu da düzenlenecekmiş.
 

kanfur

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 16, 2012
Mesajlar
2,189
Beğeniler
322
Puanları
83
#4
bu geri bilidirimler nedense bende sanki fifa 19 a bir güncelleme gibi izlenim bıraktı.fifa 19 hatalarını düzelten güncelleme gibi.beni ancak şu heyecanlandırır:
yepyeni oyun motoru!
oyuncu fizikleri hem kozmetik hemde işlevsel olarak gerçeğe en yakın hale geldi!
koşu,yürüme,dripling nba 2k oyunlarından da doğal ve gerçekçi hale gelmesi gibi...
 

Xioo

Niye Serserileri Kimseler Sevemezmiş Ki....?
Emektar
Katılım
Kas 30, 2014
Mesajlar
2,703
Beğeniler
711
Puanları
113
#5
Fifa 20 nin daha güzel olacağını düşünüyorum ama kariyer moduna önem vermeleri gerek. Kaleciler 16 dan sonra çok kötüydü transfer çok kolay yapılıyor Fenerbahçe ye Messi yi aldığımı biliyorum. Oyuncu kariyerinde kulüp bize sözleşme önermeli. Football managerin transfer olayı fifa ya gelmeli. Bence serinin en güzel oyunu 16. Ptt ligi bile yapılabiliyor
 

Xioo

Niye Serserileri Kimseler Sevemezmiş Ki....?
Emektar
Katılım
Kas 30, 2014
Mesajlar
2,703
Beğeniler
711
Puanları
113
#8
Var sistemi olabilirmi böyle bir simulasyon oyununda olmalı
var sisteminin olacağını sanmam ama gol çizgisi olayını yaparlar.
ptt ligini yapmıyorlar var ı yapacaklarını sanmam ama ea süpriz yapabilir
 

Xioo

Niye Serserileri Kimseler Sevemezmiş Ki....?
Emektar
Katılım
Kas 30, 2014
Mesajlar
2,703
Beğeniler
711
Puanları
113
#12
fifa 20 de alex hunter olmayacağını söylemişlerdi ya bunu ea söyledi yada biri tam hatırlamıyorum ama sanırım alex hunter modu olmayacak. Alex hunter ın yerine bir efsanenin futbola ilk başladığı tarihten emekliliğine kadar olan süreci belki anlatabilirler bize
mesela ronaldinho- ronaldo- beckham- figo- kaka- giggs
 

nik

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eyl 10, 2017
Mesajlar
1,556
Beğeniler
592
Puanları
113
#13
adam akıllı bir futbol oyunu istiyoruz ya, ister pes ister fifa ister başka bir firma olsun adam gibi bir futbol oyunu artık şart
 

kanfur

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 16, 2012
Mesajlar
2,189
Beğeniler
322
Puanları
83
#14
Yeni motor olmalı bence çünkü uzun süredir mevcut oyun motoru kullanıldı. Frosbite dışında fifaya özel bir oyun motoru yaptık derlerse işte o zaman adam gibi bir şey çıkabilir.
 

Xioo

Niye Serserileri Kimseler Sevemezmiş Ki....?
Emektar
Katılım
Kas 30, 2014
Mesajlar
2,703
Beğeniler
711
Puanları
113
#15
Yeni motor olmalı bence çünkü uzun süredir mevcut oyun motoru kullanıldı. Frosbite dışında fifaya özel bir oyun motoru yaptık derlerse işte o zaman adam gibi bir şey çıkabilir.
pek olacağını sanmıyorum çünkü 18 ve 19 da bu oyun motoru aslında oyuna tam oturdu. birden oyun motorunu değiştirmek oyunu bozabilir. eğer fifa oyunlarını bozarsa satışı düşer. bence bu riske gireceğini sanmam. oyun motorundan önce fifa nın kalecilerine ve yapay zekaya özen göstermesi gerekiyor
fifa 16 da kalecilere gol atmak neredeyse zor hava toplarında uzaktan şutlarda çok etkililer
17 yi hatırlamıyorum
18 de kaleciler neredeyse kalede yok gibiydi
19 da biraz daha iyi oldu ama güncellemeler sayesinde
20 de kalecilerin çok daha etkili olması lazım
barça real derbisi yapıyorsak hangi takımı yönetiyorsak hep yönettiğimiz takım kazanmıştır

trasnfer politikası çok yanlış yani football manageri oynadın mı bilmiyorum ama messiyi yada ronaldoyu
yada leroy sane yi başka bir takıma almak mucize ama fifa 18-19 da takım küme dahi düşse messi sana gelebiliyor

oyuncu kariyeri ve teknik direktör kariyerini iyileştirmeleri gerekiyor
biz listeye koyulmayı istemedikçe takımlardan teklif gelmiyor oyuncu kariyerinde
teknik direktör kariyerinde takımla her kupayı kazansan dahi teklif gelmiyor ( binde bir ihtimalle gelebiliyor)
oyuncu kariyerinde yada teknik direktör kariyerinde sözleşme uzatma olmalı bize sözleşme sunulabilir
bell ibir ücret kazanıyoruz kazandığımız bu ücretlerle kariyer de bir şeyler satın alabilir
mesela kramponları kariyer de paralı yapabilirler ve bu kramponlar sana + özellik sunabilir
şut gücü
pas günü
pas hızı
dripling vs vs

yani oyun motorundan önce oyun içerisinde değişiklik yapması gerekiyor bence
 

HowNisCupe

Ashley Greene
Katılım
Ağu 17, 2018
Mesajlar
397
Beğeniler
109
Puanları
43
#16
hakem modu gelse çok iyi olmaz mı birde 2ktv gibi maç yorumlamalar vb özellikler ve sakatlanmaların gösterilmesi maça sedye gelmesi vb özellikler gelmeli artık her sene farklı oynanış grafiği update et sür piyasaya çok gereksiz nerde o pes 13 pes 16 fifa 07 fifa 08 fifa 14 daha iyi oyunlardı bence season pass mantığını söyleyen arkadaşa katılıyorum
 

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
894
Beğeniler
1,101
Puanları
93
#17
Valla son yıllardaki en iyi Fifa oyunu benim gözümde 15 idi. Hem Ignite oyun motoru vardı çok akıcı ve enfes görünüyordu kaplama ve ışıklandırmalar hem de muhteşem bir çim yıpranması vardı. Yakın çekimde ultrada hd de çimlerin havalarda uçuşması, maçta dakikalar ilerledikçe sahanın zemininin bozulması çok hoşuma gidiyordu. Frossbite motoruna bir geçtiler 4 yıldır grafik kalitesi aynı ve bahsettiğim çim olayı yalan oldu. 20'de beklediğim içerik geliştirmeleri ise; Ptt 1.ligin eklenmesi, t.direktör kariyer modunun daha çok detaylandırılması (başarıya göre takımdaki oyuncuların değerlerinin katlanması ya da azalması, listeye koymadığımız ama dikkat çeken oyunculara ve hatta t.direktör olarak bize teklif yağması, daha zevkli ve detaylı antrenman olayları, yeni animasyonlar gibi gibi), grafik kalitesi iyileştirmeleri, online da yine taktik defans dayatması olacak ise biraz daha basit defans yapılabilir olması, maç öncesi-sonrası animasyonların çeşitlendirilmesi, 15'teki çim yıpranmasının geri getirilmesi ve tabi baş belası momentumun kaldırılması (artık oyuncu iyi ise göğsünü gere gere iyi oyuncuyum diyebilmeli, maç esnasında oyun sizin oyununuza öyle nerfler veriyor ki bir anda bir maçta üç dört tane ruh hali yaşıyoruz. 50 dk tek kale oynarken bir anda oyuncular mala bağlıyor rakibin oyuncuları şaha kalkıyor. Oyun iki takımada karışmasın arkadaş, kim iyi ise tecrübeli ise kazansın. Amatör gencolar arada kazanabilsin de oyundan soğumasınlar devam etsinler diye gerçekten iyi oyuncular saç baş yolmamalı). Bunlar uygulansa benim için gelmiş geçmiş en iyi futbol oyunu olur şahsen. Yoksa alexmiş hantırmış zaten oynamıyorum o modu. Hee beklediğim gibi olmazsa satın almayacak mıyım maalesef her yıl olduğu gibi yine ön siparişle alacağım. Yıllardır online maçlara çok vakit ayırdım bu saatten sonra bırakmam zor bağımlılık yaptı. Alternatif aynı kalitede başka futbol oyunu da yok sonuçta, kötünün iyisi diyip oynayacağız.
 

Rearings

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 20, 2017
Mesajlar
367
Beğeniler
74
Puanları
28
#18
Kariyer modu gerçektende 2-3 sezon sonra dybala,messi,neymar bu tarz oyuncuların sözleşmesi bitiyor ve bedavaya alıyorum orda öyle durunca insan almak istiyor ama sonra tadı çıkmıyor bide bir oyuncu yeni klübe katılınca tekrar transfer etmek çok uzun sürüyor
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt