FIFA 20 Neden Kırılamıyor

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

meharslnv

Herkesin acısı sevgisi kadar
Katılım
Şub 11, 2020
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Puanları
3
#1
Yetkili yada bilen bir arkadaşım FIFA 20 neden hayla kırılmadı hani bir güvenlik önlemimi var yada başka bir olay kırılırsada sizce ne zaman kırılır
 

nik

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eyl 10, 2017
Mesajlar
1,524
Beğeniler
557
Puanları
113
#2
fifayı cpy kırıyordu onlar da muhtemelen para alıp çekildiler, ama yeni çıkan bir c000005 diye crack grubunun içerisinde cpy den elemanların olduğunu düşünüyorum, oyunları kırmak için yeni doğmuş bir crack grubu imajı veriyor olabilirler, tabi ki sadece benim düşüncem bunlar, izleyip görcez :)
 

meharslnv

Herkesin acısı sevgisi kadar
Katılım
Şub 11, 2020
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Puanları
3
#3
fifayı cpy kırıyordu onlar da muhtemelen para alıp çekildiler, ama yeni çıkan bir c000005 diye crack grubunun içerisinde cpy den elemanların olduğunu düşünüyorum, oyunları kırmak için yeni doğmuş bir crack grubu imajı veriyor olabilirler, tabi ki sadece benim düşüncem bunlar, izleyip görcez :)
Önceden Kolay kırılırdı ya bu fıfa 15 ten sonra birşeyler oldu zorlanmaya başladı fıfa 16 hayla kırılmadı fıfa 20 de öyle olmaz inşallah reloaded skıdrow repack cpy yada başka biri kırsada rahatlasak :)naughty:.
 

nik

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eyl 10, 2017
Mesajlar
1,524
Beğeniler
557
Puanları
113
#4
Önceden Kolay kırılırdı ya bu fıfa 15 ten sonra birşeyler oldu zorlanmaya başladı fıfa 16 hayla kırılmadı fıfa 20 de öyle olmaz inşallah reloaded skıdrow repack cpy yada başka biri kırsada rahatlasak :)naughty:.
ben o oyunlar arasında sadece fifa 20 yi oynamayı çok istiyordum, onu da hesap satışıylan aldım, oynuyom arada hevesimi giderdi,
platiru ya da gamesatıştan sizler de alın gitsin bence, ya da üç-beş kişi toplanıp bir oyun alabilirsiniz, öyle bir mevzu vardı forumda
 

nik

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eyl 10, 2017
Mesajlar
1,524
Beğeniler
557
Puanları
113
#5
nereye yazacağımı bilemedim tekrar buraya yazayım dedim:
fifa 20 konusunda bence fazla merak edilecek bir şey yok, bilemiyorum kaç gündür oynuyom ama fifa 19 kadar oynayasım yok nedense, sanki fifa 19 dan daha iyi yapmışlar gibi ama nedense fifa 19 dan aldığım zevki alamıyorum dolayısıyla bir kaç maç yaptıktan sonra kapatıyorum oyunu. fifa 19 da saatlerce oynardım.

galiba fifa 20 ye fazla bir yenilik getiremediklerinden dolayı oyunu fifa 19 muş gibi algılayıp sıkılıyorum ben öyle anladım
 

ISKA

Seviye 13
Katılım
Mar 18, 2012
Mesajlar
9,094
Beğeniler
2,357
Puanları
113
#6
nereye yazacağımı bilemedim tekrar buraya yazayım dedim:
fifa 20 konusunda bence fazla merak edilecek bir şey yok, bilemiyorum kaç gündür oynuyom ama fifa 19 kadar oynayasım yok nedense, sanki fifa 19 dan daha iyi yapmışlar gibi ama nedense fifa 19 dan aldığım zevki alamıyorum dolayısıyla bir kaç maç yaptıktan sonra kapatıyorum oyunu. fifa 19 da saatlerce oynardım.

galiba fifa 20 ye fazla bir yenilik getiremediklerinden dolayı oyunu fifa 19 muş gibi algılayıp sıkılıyorum ben öyle anladım
Aynısını ben yaşadım. Fifa 19'u da bir süre bıraktım. 20 ise bir süre oynayıp sildim. Nedense artık zevk vermiyor fifa. Doyduk sanırım fifaya. Arada nostalji olarak fifa 09 oynuyorum. Daha zevkli geliyor nedense.
 

meharslnv

Herkesin acısı sevgisi kadar
Katılım
Şub 11, 2020
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Puanları
3
#7
nereye yazacağımı bilemedim tekrar buraya yazayım dedim:
fifa 20 konusunda bence fazla merak edilecek bir şey yok, bilemiyorum kaç gündür oynuyom ama fifa 19 kadar oynayasım yok nedense, sanki fifa 19 dan daha iyi yapmışlar gibi ama nedense fifa 19 dan aldığım zevki alamıyorum dolayısıyla bir kaç maç yaptıktan sonra kapatıyorum oyunu. fifa 19 da saatlerce oynardım.

galiba fifa 20 ye fazla bir yenilik getiremediklerinden dolayı oyunu fifa 19 muş gibi algılayıp sıkılıyorum ben öyle anladım
Bende bır oynamsamda fıkrımı yazsam buraya daha göremedık :(
 
Beğeniler: nik

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
710
Beğeniler
736
Puanları
93
#8
nereye yazacağımı bilemedim tekrar buraya yazayım dedim:
fifa 20 konusunda bence fazla merak edilecek bir şey yok, bilemiyorum kaç gündür oynuyom ama fifa 19 kadar oynayasım yok nedense, sanki fifa 19 dan daha iyi yapmışlar gibi ama nedense fifa 19 dan aldığım zevki alamıyorum dolayısıyla bir kaç maç yaptıktan sonra kapatıyorum oyunu. fifa 19 da saatlerce oynardım.

galiba fifa 20 ye fazla bir yenilik getiremediklerinden dolayı oyunu fifa 19 muş gibi algılayıp sıkılıyorum ben öyle anladım
Bende hala Fifa 19 oynuyorum. 20'de dediğin gibi görsel hiç yenilik yok. Oynanışta küçük dokunuşlar var ama sanki daha kötü olmuş. 19'un betası falan derim 20'yi gizleyip oyunu oynatsan bana :) volta falan zaten sevmiyorum öyle şeyler. 21'e kadar 19'a devam. Büyük bir kesimde 19'a geri döndü zaten. Online modlarda 30-40 saniyede hala rakip buluyor. Oyuncu kaynıyor serverları.

19'da co op ya da vs oynamak istersen ekleyin originden hocam oynarız. Nick: murattamer
 
Beğeniler: nik

Rearings

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 20, 2017
Mesajlar
366
Beğeniler
74
Puanları
28
#9
ea oyunun zorluğuyla inanılmaz oynamışlar seçkin oynanamaz halde efsanevide çok basit bozdular biraz
 
Katılım
Kas 15, 2019
Mesajlar
7
Beğeniler
4
Puanları
3
#11
sadece meraktan soruyorum.bir muhasebeci olarak bilmek istiyorum.profesyonel bir şirket nasıl illegal bir örgüte para verebilir?yani olur da şirkete bağlı olduğu devlet kurumları böyle bir durumda o şirkete ağır para cezası kesmeyecek mi?hadi onu da geçtim bu resmen bir suç örgütüne yardım yataklıktır bunun sonucu para cezalarını geç hapis cezaları bile çıkabilir.

yaşınızı bilmiyorum ama hayat bu kadar basit değil.hadi her şeye tamam.cpy gibi gruplar para alıyor diyelim peki bu ea gibi şirketlere bağlı kalacakları anlamına mı geliyor?sonuçta bunlar illegal grup.parayı alır sonra gider oyunu da kırar zaten neden sadık olacaklarmış?.her türlü kazanırlar
 
Katılım
Şub 19, 2020
Mesajlar
7
Beğeniler
3
Puanları
3
#12
sadece meraktan soruyorum.bir muhasebeci olarak bilmek istiyorum.profesyonel bir şirket nasıl illegal bir örgüte para verebilir?yani olur da şirkete bağlı olduğu devlet kurumları böyle bir durumda o şirkete ağır para cezası kesmeyecek mi?hadi onu da geçtim bu resmen bir suç örgütüne yardım yataklıktır bunun sonucu para cezalarını geç hapis cezaları bile çıkabilir.

yaşınızı bilmiyorum ama hayat bu kadar basit değil.hadi her şeye tamam.cpy gibi gruplar para alıyor diyelim peki bu ea gibi şirketlere bağlı kalacakları anlamına mı geliyor?sonuçta bunlar illegal grup.parayı alır sonra gider oyunu da kırar zaten neden sadık olacaklarmış?.her türlü kazanırlar
Öncelikle şöyle bir durum var ki Crack illegal bir durum fakat yasal bir suç değil. Para vereme konusu şöyle doğru olabilir mesela sen bir oyun yapıyorsun emek veriyorsun güvenlik için her şey çok güzel fiyatı da 200-300 tl arasında. Oyunu sunuyorsun fakat crack grupları oyunu kırıp dağıtıyorlar. Alıcı olarak biz ne düşünüyoruz online kısmı var ise buraya bu para değer mi ? değmez ise herkes crack olanı kullanıyor. Sen şirket olarak bunu önüne 2 şekilde geçebilirsin. 1.si Online tarafı zengin tutacaksın ki insanlar crack olsada online oynamak için para ödeyip oyunu alacaklar. Örnek GTA V. GTA V online kısmı zengin bir yapıda. Mesela ben crack olarak indirip hikayesini bitirdim ama tekrar oynanılırlığı gitti. İlk indirimde de 80 tl ye oyunu satın aldım. Onilne tarafı zengin olduğu için insanlar para verip oyunu alıyorlar. 2. yöntem ise crack gruplarına para vermek. Bu da birebir EA gidip kapısını çalmıyor tabiki de. İçerik üretmek (online taraf için) zahmetli ve maliyetli bir iş. Ayrıca Fifa ve pes her sene çıkmak zorunda olan oyunlar. Her sene bu kadar maliyet harcayıp bir oyun yapıyorsun fakat oyun 1 sene sonra eskiyip oynanmayacak düzeyde olacak bir oyun oluyor.Bu durumda da EA gibi firmalar içerik yapmaktansa crack gruplarına maddi destek sağlamak daha uygun ve zahmetsiz geliyor. Çünkü hem vakit kaybı oluşmuyor hem de maddi anlamda çok bir kayıp olmuyor. Bu demek değil ki oyun hiç kırılmayacak elbette kırılacak ama hedef koyulan satış rakamlarına ulaşınca mesela. Ya da bu şekilde alıcıyı korkutup bu oyun kırılmayacak ben satın alayım en iyisi duygusunu geçirmek için yapılıyor. Yani bu uzun lafın kısası firmalar her sene oyun çıkartmıyorsa eğer crack gruplarıyla çok uğraşmıyor. Elbette güvenlik önlemi alınıyor ama kırılmayacak bir sistem değil. 1. seçenek her firmaya uymuyor.2. si ise mantıklı ve zahmetsiz geliyor. Yoksa düşünebiliyor musun koskoca codex,cpy,skidrow ve nicesi bu gruplar sence kıramıyor mu yoksa kırmıyor mu ?


Edit: Crack olayı suçmuş araştırdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
Kas 15, 2019
Mesajlar
7
Beğeniler
4
Puanları
3
#14
Öncelikle şöyle bir durum var ki Crack illegal bir durum fakat yasal bir suç değil. Para vereme konusu şöyle doğru olabilir mesela sen bir oyun yapıyorsun emek veriyorsun güvenlik için her şey çok güzel fiyatı da 200-300 tl arasında. Oyunu sunuyorsun fakat crack grupları oyunu kırıp dağıtıyorlar. Alıcı olarak biz ne düşünüyoruz online kısmı var ise buraya bu para değer mi ? değmez ise herkes crack olanı kullanıyor. Sen şirket olarak bunu önüne 2 şekilde geçebilirsin. 1.si Online tarafı zengin tutacaksın ki insanlar crack olsada online oynamak için para ödeyip oyunu alacaklar. Örnek GTA V. GTA V online kısmı zengin bir yapıda. Mesela ben crack olarak indirip hikayesini bitirdim ama tekrar oynanılırlığı gitti. İlk indirimde de 80 tl ye oyunu satın aldım. Onilne tarafı zengin olduğu için insanlar para verip oyunu alıyorlar. 2. yöntem ise crack gruplarına para vermek. Bu da birebir EA gidip kapısını çalmıyor tabiki de. İçerik üretmek (online taraf için) zahmetli ve maliyetli bir iş. Ayrıca Fifa ve pes her sene çıkmak zorunda olan oyunlar. Her sene bu kadar maliyet harcayıp bir oyun yapıyorsun fakat oyun 1 sene sonra eskiyip oynanmayacak düzeyde olacak bir oyun oluyor.Bu durumda da EA gibi firmalar içerik yapmaktansa crack gruplarına maddi destek sağlamak daha uygun ve zahmetsiz geliyor. Çünkü hem vakit kaybı oluşmuyor hem de maddi anlamda çok bir kayıp olmuyor. Bu demek değil ki oyun hiç kırılmayacak elbette kırılacak ama hedef koyulan satış rakamlarına ulaşınca mesela. Ya da bu şekilde alıcıyı korkutup bu oyun kırılmayacak ben satın alayım en iyisi duygusunu geçirmek için yapılıyor. Yani bu uzun lafın kısası firmalar her sene oyun çıkartmıyorsa eğer crack gruplarıyla çok uğraşmıyor. Elbette güvenlik önlemi alınıyor ama kırılmayacak bir sistem değil. 1. seçenek her firmaya uymuyor.2. si ise mantıklı ve zahmetsiz geliyor. Yoksa düşünebiliyor musun koskoca codex,cpy,skidrow ve nicesi bu gruplar sence kıramıyor mu yoksa kırmıyor mu ?


Edit: Crack olayı suçmuş araştırdım.
kıramadıklarını düşünüyorum.para aldılar diyelim X firmasına bağlı kalmalarını gerektirecek bir durum yok.oyunu para aldıktan sonra kırarlar hem firmadan hemde internetten para kazanmış olurlar.crack gruplarının amacı bu para kazanmak.bir çok firmanın bir çok oyunu kıralmadı.hepsinin aynı anda korsan gruplarına para yatırması bana çok ütopik geliyor.
 

RUBENム

war. war never changes.
Katılım
Ara 17, 2019
Mesajlar
786
Beğeniler
652
Puanları
93
#16
Kırılmaz camdan yapmışlar
Hayattan soğudum. O kadar iğrenç bir espri yapmışsın.

Yetkili yada bilen bir arkadaşım FIFA 20 neden hayla kırılmadı hani bir güvenlik önlemimi var yada başka bir olay kırılırsada sizce ne zaman kırılır
Ne FIFA'ymış arkadaş. 16'dan sonra eski tadı vermiyor zaten. FIFA 20'de aşırı saçma bir oyun zaten. Kırılırsa 1-2 ay oynayıp silersiniz.
 
Katılım
Şub 19, 2020
Mesajlar
7
Beğeniler
3
Puanları
3
#17
kıramadıklarını düşünüyorum.para aldılar diyelim X firmasına bağlı kalmalarını gerektirecek bir durum yok.oyunu para aldıktan sonra kırarlar hem firmadan hemde internetten para kazanmış olurlar.crack gruplarının amacı bu para kazanmak.bir çok firmanın bir çok oyunu kıralmadı.hepsinin aynı anda korsan gruplarına para yatırması bana çok ütopik geliyor.

Ama şöyle düşün mesela sana finans sağlandı sende kırmayacağız dedin oyunu crackleyip sundun o firmalar sana bir daha finans sağlamaz. Diyebilirsin sağlamazsa o grupların ne zararı olacak diye. Crack grupları para aldıkları yere neden böyle bir şey yapsınlar ki. İndirmelerden para alıyorlar elbette fakat firmaların sağladığı finans bence daha fazladır. Çünkü daha fazla olmasa crack grupları zararına iş yapmazlar bence. Yani onların da işine gelmese yapmazlar bence.
 
Katılım
Ocak 15, 2019
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
#18
Arkadaşlar hiç kırılmasını beklemeyin play store üzerinden game pazarı uygulamasını indirin oradan 10₺ civarı origin hesabi paylaşıyorlar ordan satın alıp oynayın ben aylarca boş yere beklemişim şimdi oynuyorum. Sizede şimdiden iyi eğlenceler
 
Katılım
Ocak 15, 2019
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
#19
Yetkili yada bilen bir arkadaşım FIFA 20 neden hayla kırılmadı hani bir güvenlik önlemimi var yada başka bir olay kırılırsada sizce ne zaman kırılır
Arkadaşlar hiç kırılmasını beklemeyin play store üzerinden game pazarı uygulamasını indirin oradan 10₺ civarı origin hesabi paylaşıyorlar ordan satın alıp oynayın ben aylarca boş yere beklemişim şimdi oynuyorum. Sizede şimdiden iyi eğlenceler
 

ZireaeL_

г๏lคภtเאє ๔єשค๓..
Katılım
Haz 12, 2019
Mesajlar
900
Beğeniler
652
Puanları
93
#20
Halen crack grupları para alıyor diyenler var..
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt