Euro 2020 Milli Maçımızı 4K Nereden İzlerim?

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,547
Beğeniler
7,912
Puanları
113
#9
Hakemde bizden galiba. İtalyanların buz gibi penaltısını vermedi :)

Çok bir varlık gösteremiyoruz hücumda. Savunma da ne kadar dayanacak bilmiyorum. Ama işimiz zor..
Spiker ''önde press yapmamamız lazım diyor, onlar da bunu istiyor'' dedi. :)
Niye çok mu yaşlı bir takımız, çabuk mu yoruluruz?

Bir takım önde press yapabiliyorsa yapmalı ki topu çabuk kapıp hataya zorlayıp pozisyon bulabilelim.Böyle oyunu geride kabul ederek bir şey kazanmamız mümkün değil.Kontra bulayım derken 1 gol yedikten sonra mecbur açık oynayıp daha çok gol yeme ihtimalin daha yüksek.İşi şansa bırakıyoruz resmen.İkinci yarı daha baskılı oynarız inşallah.
 
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
1,061
Beğeniler
1,838
Puanları
113
#10
Spiker ''önde press yapmamamız lazım diyor, onlar da bunu istiyor'' dedi. :)
Niye çok mu yaşlı bir takımız, çabuk mu yoruluruz?


Bir takım önde press yapabiliyorsa yapmalı ki topu çabuk kapıp hataya zorlayıp pozisyon bulabilelim.Böyle oyunu geride kabul ederek bir şey kazanmamız mümkün değil.Kontra bulayım derken 1 gol yedikten sonra mecbur açık oynayıp daha çok gol yeme ihtimalin daha yüksek.İşi şansa bırakıyoruz resmen.İkinci yarı daha baskılı oynarız inşallah.
Aynen hocam. Tek forvetle kontra icin savunmasız yakalamaya calistigimiz takim İtalya yani. İleride top yapmamız lazım. Basabildigimiz kadar onde basmamız lazım. Dedim ve gol yedik yazarken :(

Edit: abi bu spiker nedir yaa. Amma edebiyat yaptı. Severim bu adamı normalde ama çok abartılı absürd anlatıyor bu akşam. Merih e vatanı savunurken gol yedirdin onemli degil falan diyor. Adamın ayarı kaçtı iyice. Futbol maçı mı anlatıyor şafak operasyonu mu yorumluyor anlamadım :)
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,547
Beğeniler
7,912
Puanları
113
#11
Aynen hocam. Tek forvetle kontra icin savunmasız yakalamaya calistigimiz takim İtalya yani. İleride top yapmamız lazım. Basabildigimiz kadar onde basmamız lazım. Dedim ve gol yedik yazarken :(

Edit: abi bu spiker nedir yaa. Amma edebiyat yaptı. Severim bu adamı normalde ama çok abartılı absürd anlatıyor bu akşam. Merih e vatanı savunurken gol yedirdin onemli degil falan diyor. Adamın ayarı kaçtı iyice. Futbol maçı mı anlatıyor şafak operasyonu mu yorumluyor anlamadım :)
Dediğim gibi oldu maalesef.Atak bile yapamadan moral bozukluğuyla 3. golü de yedik.Ne ilerde press var ne de ileriye top taşıma becerisi.Cengiz ve Burak'tan başka topa dokunan ofansif oyuncumuz yok.

Dediğine de katılıyorum, maalesef ülkecek milli takıma fazla romantik bakıyoruz.Olsun hata yapar dersin de ''o daha önce vatanını kurtardı'' demek fazla abartı bir teselli olur.
 
Katılım
Mar 30, 2020
Mesajlar
291
Beğeniler
181
Puanları
43
#13
Koca 90 dakika 10 kişi oynadık.
O idiot kaleciyle az bile attılar.
Ben halı sahada kalecilik yaparım inan degajla daha çok isabetli pas atıyorum.
Bunlar sözde profesyonel olucak.
........ profesyoneli.
Ya taca atar , ya rakibe atar , ya donnarumma ya kadar topu diker.
İlk yarı da daha çekicekti fişi İtalya.
Ne buluyor bu herif bunda başlayacam laz aşkına onun dellendim gene.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,547
Beğeniler
7,912
Puanları
113
#14
Koca 90 dakika 10 kişi oynadık.
O idiot kaleciyle az bile attılar.
Ben halı sahada kalecilik yaparım inan degajla daha çok isabetli pas atıyorum.
Bunlar sözde profesyonel olucak.
........ profesyoneli.
Ya taca atar , ya rakibe atar , ya donnarumma ya kadar topu diker.
İlk yarı da daha çekicekti fişi İtalya.
Ne buluyor bu herif bunda başlayacam laz aşkına onun dellendim gene.
Bence kaleciye gelene kadar önce ofansın ruhsuzluğu ve isteksizliği, daha sonra defansın zamanla yıpranıp gollere engel olamamasını eleştirmeliyiz.Cengiz haricinde bireysel sorumluluk alan oyuncu görmedim.Orta sahanın kesin olarak değişmesi gerekiyor.Daha çok pas yapan ve topa sahip olan bir takım olmak gerekiyor.
 
Katılım
Mar 30, 2020
Mesajlar
291
Beğeniler
181
Puanları
43
#16
Bence kaleciye gelene kadar önce ofansın ruhsuzluğu ve isteksizliği, daha sonra defansın zamanla yıpranıp gollere engel olamamasını eleştirmeliyiz.Cengiz haricinde bireysel sorumluluk alan oyuncu görmedim.Orta sahanın kesin olarak değişmesi gerekiyor.Daha çok pas yapan ve topa sahip olan bir takım olmak gerekiyor.
Aynı kadro ile FRANSA yı yendi bunlar belli başlı adamlar yoktu sadece kadroda.

O zamanlar takım harbi top oynuyordu.

Ama karşı tarafta Mancini rüzgarı alan İtalya var adamlar top oynatmadı bize.

Bir tarafta eski şampiyon Fransa'yı yenmişliğimiz var.

Takım bi öyle bi böyle defansif çıkmak yerine ofansıf atak üzerine çıksak 10 gol yesek gene razıydık
pozisyon çıkartırdık en azından adamlar tek kale oynadı.

İtalya gibi bir takıma da full defansif çıkılmaz defanslarda yok italyan defansı gibi adamlar.

Sürekli atak sürekli atak stp leri yordular bekleri de yordular Kendi kalemize bi gol adamlar full atak kilidi açtılar zaten.

Galler e de te böyle çıksın da onlar da bi güzel ezsin bizi.

Uğurcan zaten hollanda maçında takım formunda iken yediği goller basitti o maçı da unutmadık .

Bir insan birşey katmazsa kendine vay haline bu takımın.

En çok valla Uğurcan' ın özellikle ilk yarı da attığı taç vuruşlarını ve rakibe attığı toplarla atak
yediğimizde sövdüm çok göze battı çünkü.

Burak standart burak OFFSİDE MACHİNE.

Hakan , yusuf yazıcı gene aynı pasif kaldılar çok.

Ozan çabaladı defanslar çok çabaladı geriye kalan mevkidekilerin hepsi balondu bu maçta bakalım sonraki galler maçında ne olucak.
 

haTRed

Torrent-Oyun.com
Katılım
Tem 19, 2016
Mesajlar
250
Beğeniler
58
Puanları
28
#17
abi adamlar teknik , taktik, mental ne varsa her açıdan ezdiler geçtiler bizi resmen futbol dersi verdiler . he diyeceksiniz çok pozisyona girdilermi goller harici 1-2 pozisyon daha girdiler daha ne olsun zaten full kapanan takıma karşı . onun haricinde topu istedikleri gibi yönlendirdiler ne istiyorlarsa onu yaptılar yeri geldi tempoyu düşürdüler yeri geldi tempoyu arttırdılar çok aciz kaldık.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,547
Beğeniler
7,912
Puanları
113
#18
Aynı kadro ile FRANSA yı yendi bunlar belli başlı adamlar yoktu sadece kadroda.

O zamanlar takım harbi top oynuyordu.

Ama karşı tarafta Mancini rüzgarı alan İtalya var adamlar top oynatmadı bize.

Bir tarafta eski şampiyon Fransa'yı yenmişliğimiz var.

Takım bi öyle bi böyle defansif çıkmak yerine ofansıf atak üzerine çıksak 10 gol yesek gene razıydık
pozisyon çıkartırdık en azından adamlar tek kale oynadı.

İtalya gibi bir takıma da full defansif çıkılmaz defanslarda yok italyan defansı gibi adamlar.

Sürekli atak sürekli atak stp leri yordular bekleri de yordular Kendi kalemize bi gol adamlar full atak kilidi açtılar zaten.

Galler e de te böyle çıksın da onlar da bi güzel ezsin bizi.

Uğurcan zaten hollanda maçında takım formunda iken yediği goller basitti o maçı da unutmadık .

Bir insan birşey katmazsa kendine vay haline bu takımın.

En çok valla Uğurcan' ın özellikle ilk yarı da attığı taç vuruşlarını ve rakibe attığı toplarla atak
yediğimizde sövdüm çok göze battı çünkü.

Burak standart burak OFFSİDE MACHİNE.

Hakan , yusuf yazıcı gene aynı pasif kaldılar çok.

Ozan çabaladı defanslar çok çabaladı geriye kalan mevkidekilerin hepsi balondu bu maçta bakalım sonraki galler maçında ne olucak.
Bak işte kendin diyorsun full defansif oynadık kapandık diye.E kapanırsan devamlı baskı altında olup pozisyon vereceksin.Devamlı pozisyon verirsen de sakin kalman mümkün olmaz ki yenen hiçbir golde kaleci hatası yoktu.Daha önce bir şey başarılmış olması devamlı başarılacağı anlamına gelmiyor.İkincisi her takım birbirinin aynısı taktikle sahaya çıkmıyor.Örneğin Fransa çok press yapan ve kapanan bir takım olmadığı için rahat pozisyon bulabilirsin ama İtalya öyle değil.Hem her yerde press yapıyorlar, hem boşlukları kapatmayı iyi biliyorlar.Bizim ofans oyuncuları gibi de ruhsuz da oynamıyorlar.Bu kadar kötü şey yapılıyorken tutup da kaleci yüzünden maçı kaybettik demek bence yanlış.Merak ediyorum acaba böyle düşünen başka biri daha var mı?
 

altay00

Torrent-Oyun.com
Katılım
Haz 21, 2018
Mesajlar
42
Beğeniler
11
Puanları
8
#19
Bak işte kendin diyorsun full defansif oynadık kapandık diye.E kapanırsan devamlı baskı altında olup pozisyon vereceksin.Devamlı pozisyon verirsen de sakin kalman mümkün olmaz ki yenen hiçbir golde kaleci hatası yoktu.Daha önce bir şey başarılmış olması devamlı başarılacağı anlamına gelmiyor.İkincisi her takım birbirinin aynısı taktikle sahaya çıkmıyor.Örneğin Fransa çok press yapan ve kapanan bir takım olmadığı için rahat pozisyon bulabilirsin ama İtalya öyle değil.Hem her yerde press yapıyorlar, hem boşlukları kapatmayı iyi biliyorlar.Bizim ofans oyuncuları gibi de ruhsuz da oynamıyorlar.Bu kadar kötü şey yapılıyorken tutup da kaleci yüzünden maçı kaybettik demek bence yanlış.Merak ediyorum acaba böyle düşünen başka biri daha var mı?
son golde vardı kaleci hatası ama bence kaleciden çok sistem hatası var
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,547
Beğeniler
7,912
Puanları
113
#20
son golde vardı kaleci hatası ama bence kaleciden çok sistem hatası var
Ben de onu diyorum işte.Ortada adam gibi işleyen veya en azından kısmen işleyen bir sistem yok ki yenen gollerde kaleci hatası arayalım.Pozisyona giriyor muyuz? Hayır.Orta sahada pas yapabiliyor muyuz? Hayır.Pres yapıyor muyuz? Hayır.Duran top kullanabiliyor muyuz? O da hayır.Defans desen bir noktadan sonra o da çöktü.Ee golleri kaleci yemeyecek de ben mi yiyeceğim? :)

Son golde de adamlar ceza sahamızın içinde paslaşıyor ve Insıgne'ye de sadece topu köşeye vurmak kalıyor.Kalecinin ordaki tek hatası ayakta durması olmuş.Atlasa bile kurtarma olasılığı çok da yüksek değil.
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt