EpicGames Platformunda Dağıtılan Bedava Oyunlar[GÜNCEL-Son yorumlara ekleniyor]

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

uguraliy

Torrent-Oyun.com
Katılım
Haz 28, 2016
Mesajlar
342
Beğeniler
161
Puanları
43
Tamam bende de 2 oyun olarak geldi ama HD paketleri ayrı olarak almak gerekiyordu yoksa bu eklentilerden yoksun olacaktı.Bunu da nerden anlayabiliriz diye soracak olursan, örneğin Epic Store Launcher'ına girip Borderlands: The Pre-Sequel'in sayfasında aşağıya doğru inerek, eklentiler kısmındaki HD paketin alınıp alınmadığını görebilirsin.Eğer aşağıdaki gibi ''zaten var'' ibaresi yoksa eklenmemiş demektir.Aldığın takdirde ise artık ''zaten var'' şeklinde gözükecektir.Aynı şey Borderlands 2 için de geçerli.


Anladım reis senin kastettiğin DLC paketi olarak eklentiymiş. Ben mağazadan Borderlands paketini alınca gelen iki oyunu ayrı ayrı alın diyorsun sandım. Eyvallah bak sen dedikten sonra farkettim aldım :) Teşekkürler
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,943
Beğeniler
2,872
Puanları
113
Anladım reis senin kastettiğin DLC paketi olarak eklentiymiş. Ben mağazadan Borderlands paketini alınca gelen iki oyunu ayrı ayrı alın diyorsun sandım. Eyvallah bak sen dedikten sonra farkettim aldım :) Teşekkürler
Rica ederim, ben de pakete dahildir diye düşündüm ama sayfasına bakıp yüklenebilir halde olduğunu görünce, alınması gerektiğini anladım.İyi oyunlar bu arada.
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,618
Beğeniler
1,919
Puanları
113

sakinkurt

...Kod Adı: Fakir Evlat...
Katılım
Şub 15, 2012
Mesajlar
402
Beğeniler
9
Puanları
18
usta bunları bedava vermesine veriyor da; aktivasyon kodu yok yanında. internetin varsa oynatıyor.yoksa oynamak için kod istiyor.yani sınırsız değiller.
 

yasinakbulutTR

Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 4, 2016
Mesajlar
3,260
Beğeniler
2,424
Puanları
113


Epic Games Store'un bu haftaki ücretsiz oyunları AER Memories of Old ve Stranger Things 3: The Game indirmeye açıldı.

Oyunları aşağıdaki bağlantılardan kütüphanenize ekleyebilirsiniz. 2 Temmuz Türkiye saati ile 17:59'a kadar ücretsiz dağıtılacak. Bu tarihten önce kütüphanenize eklerseniz sizde kalacak.

epicgames.com/store/tr/product/aer-memories-of-old/home

epicgames.com/store/tr/product/stranger-things-3-the-game/home

Önümüzdeki haftanın oyunları da belli oldu. Conan Exiles ve Hue, 2 - 9 Temmuz tarihleri arasında Epic Games Store'da ücretsiz olacak.
 

SHYΛH

El. Psy. Congroo.
Emektar
Katılım
Tem 27, 2014
Mesajlar
14,404
Beğeniler
1,410
Puanları
113

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
711
Beğeniler
728
Puanları
93
Conan'ı iptal ettiler. Geçenlerde ücretsiz verilmeyeceğini duyurdular. Muhtemelen steamde satışları falan arttı ise biraz daha satış olsun sonra bakarız kafasında olabilir Conan'ın yapımcıları. İleride tekrar gündeme gelir diye tahmin ediyorum ücretsiz verilmesi.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,943
Beğeniler
2,872
Puanları
113
lanet diye okudum başta dedim nölüyo
Aynen ben de öyle okudum.Dedim acaba oyunlar da Epic aracığıyla filmler gibi Türkçeye mi çevriliyor.Görsel de tanıdık bir birkaç oyuna benziyor ama isim hiç tanıdık değil.Altındaki ismi okuyunca jeton düştü. :)
 

FeaRimbor

Altın olan her şey parıldamaz.
Katılım
Ağu 19, 2016
Mesajlar
934
Beğeniler
433
Puanları
63
Ben de diyordum, ben bi oyun bekliyordum Epic'den bedava alcaktım; neydi o oyun diye. Meğerse Conan'mış.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,943
Beğeniler
2,872
Puanları
113

MuratTamer

Dutch always has a plan..
Katılım
Haz 2, 2017
Mesajlar
711
Beğeniler
728
Puanları
93
Bugün Epic'te Total War Troy hediye verilecek. Saat 18.00 gibi verilmeye başlanması bekleniyor arkadaşlar. Yeni çıkış yapan bir oyun. Sadece 24 saat sürecek ücretsiz kütüphaneye ekleme olayı. O yüzden kaçırmayın derim. Sonrasında ücretli satılacak.
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt