Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

SpAwN

Donanım Uzmanı
Emektar
Katılım
Nis 15, 2013
Mesajlar
21,503
Beğeniler
850
Puanları
113
#1

:pcgereklioyun:Dying Light [RELOADED] | FULL indir | HIZLI indir

:pcindirmeturu: Uploads.To - Cloud - UploadRocket - Uploaded.to - Free
Uploaded'ten Hızlıca Direk İndirebilmek için TIKLA

:pcdosyaturu: RAR

:pcplatform: PC

:pcsurum: Dying.Light.Crackfix-RELOADED

:pcboyut: 2 MB

:pcnot: Oyunun save yaptıktan sonra oyuna tekrar girince artık load yapabilmenizi sağlayan Crack Fix dosyasıdır!!! Tarafımdan denenmiştir. Kurulum ve açıklama tamamen kendime ait, bu yüzden oyun hakkında ve yama hakkında sorunlarını olursa bana danışabilirsiniz. SpAwN....

Düzeltilenler Listesi:

Now its possible to load saved game after restarting the game



:pckurulumaciklamasi:

1.Dosyayı indirdikten sonra rar'dan çıkartın ve çıkan klasörün içindeki dosyaları oyunun kurulu olan klasöre yapıştırın.
İyi ve sorunsuz oyunlar!



Yada:
Yada:
Yada:


 

Λdam Lambert

[A]dam [L]ambert
Katılım
Haz 13, 2013
Mesajlar
1,020
Beğeniler
3
Puanları
0
#2
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Eyvallah. ^-^
 

Elikmet

Ne İstersen Sorabilirsin
Katılım
Eki 2, 2013
Mesajlar
1,864
Beğeniler
0
Puanları
0
#3
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

ne ara denedin :D Teşekkürler
 

Freedom_Tavan_55

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ara 28, 2013
Mesajlar
1,012
Beğeniler
20
Puanları
38
#4
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Adamın hızı bomba ya konu için thanks:. kardeşim..
 

Mr.Coffee

Bugünün bir daha asla doğmayacağını düşün.
Katılım
Kas 13, 2011
Mesajlar
1,086
Beğeniler
94
Puanları
48
#5
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

saol paylaşım için :) oyunun zamunda sürümü geldi bu arada crack fix dahil :) :) paylaşım için saol
 

BladeTrinity

Z Nation-Spartacus-Game Of Thrones
Katılım
Kas 9, 2011
Mesajlar
2,030
Beğeniler
211
Puanları
63
#6
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Oyunu ZIMBA'dan Crack'i senden Giorgi Abi eline sağlık thanks:.
 

BERKANY

Her Türlü Sorunuza Yardımcı Olurum P.M Atın.
Kıdemli Yetkili
Katılım
Ağu 21, 2011
Mesajlar
27,862
Beğeniler
709
Puanları
113
#7
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Hemen indireyim de sonra sıkıntı çıkmasın naughty:.
 

dkalop

AreYouReady ¿
Katılım
Ağu 28, 2011
Mesajlar
88
Beğeniler
8
Puanları
8
#8
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Uhh be az yüklenin biraz :) 30 kb yi geçemedim henüz :) :D ellerine sağlık teşekkürler :)
 

ALBATRAOZ

FSociety - Eski Süperiniz..
Katılım
Kas 17, 2013
Mesajlar
6,848
Beğeniler
23
Puanları
38
#9
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Eline Sağlık Abi
 

SpAwN

Donanım Uzmanı
Emektar
Katılım
Nis 15, 2013
Mesajlar
21,503
Beğeniler
850
Puanları
113
#10
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

dkalop' Alıntı:
Uhh be az yüklenin biraz :) 30 kb yi geçemedim henüz :) :D ellerine sağlık teşekkürler :)
Bugün oynanış videomu ekleyeceğim :)
ZeUS128' Alıntı:
Teşekkür ederim ama Sanırım bu sürüm full değil. Çünkü oyun 40 gb olacaktı. Reloded Multi- diğer dilleri de riplemez. 11 GB 4/1'i orijinal boyutunun. Techland Bir kaç youtube oyun kanalına Dyinglightin pre-Play sürmünü göndermişti onlarda da dinledim 12- küsür GB bize test etmemiz için gönderdiler dediler.

https://www.youtube.com/watch?v=RLHR5smxbsc

Videoyu izlerseniz başında söylüyor zaten. Early pre build vs. vs. Az İngilizce ile olayı anlarsınız. Yani bu Full mü gerçekten 40 GB yazınca orijinal sistem gereksinimlerinde bu kadar düşük olması şaşırtıcı.
1. Oyun tam sürüm!
2. Pre-Load yani ön yükleme bu rada, pre-play değil.
3. Pre-Load sürümü 17gb, oyun 11gb ve kurulduktan sonra zate o boyuta ulaşıyor. İnsanlara yanlış bilgi vermeyin!
4. Oyunun Early acces yani erken erişimi olamam çünkü steam'e gir bak oyun çıktı diye!
Ayrıca zeki arkadaşım, videonun hangi tarihte çekilip yayınladığına bakarmısın! Geçen sene yahu o zaman çekildi o video daha deneme aşamasındayken oyun!
 

ZeUS128

i'm the best at what i do
Katılım
Kas 14, 2014
Mesajlar
88
Beğeniler
4
Puanları
8
#11
Tek Link - indir

SpAwN' Alıntı:
1. Oyun tam sürüm!
2. Pre-Load yani ön yükleme bu rada, pre-play değil.
3. Pre-Load sürümü 17gb, oyun 11gb ve kurulduktan sonra zate o boyuta ulaşıyor. İnsanlara yanlış bilgi vermeyin!
4. Oyunun Early acces yani erken erişimi olamam çünkü steam'e gir bak oyun çıktı diye!
Ayrıca zeki arkadaşım, videonun hangi tarihte çekilip yayınladığına bakarmısın! Geçen sene yahu o zaman çekildi o video daha deneme aşamasındayken oyun!
Yanıtın için teşekkür ederim abi . Oyunu uzun zamandır bekliyordum günün erken saatlerinde görünce şaşırdım. Pre ... olayları birbirine girdi de Yanlış bilgi verme amacında değildim Sadece bu kadar düşük alan istemesi şaşırttı bir de videolar o kadar da eski değil 1 ay önce yayınlanmış. Ben de emin olmak için yazdım.
Aydınlattığın için sağol. Akşama denemiş olurum sanırım oyunu.
 

Roudi

Fastest Man Alive
Katılım
Ocak 23, 2014
Mesajlar
1,501
Beğeniler
2
Puanları
0
#12
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Crack fix indirsek buna gerek olur mu? Yoksa ilk bunu sonra crack fix mi indirelim?
 

SHYΛH

El. Psy. Congroo.
Emektar
Katılım
Tem 27, 2014
Mesajlar
14,399
Beğeniler
1,403
Puanları
113
#13
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

BladeTrinity' Alıntı:
Oyunu ZIMBA'dan Crack'i senden Giorgi Abi eline sağlık thanks:.
 

Recker

Her Türlü Sorunuza Yardımcı Olurum P.M Atın.
Katılım
Ara 6, 2014
Mesajlar
830
Beğeniler
1
Puanları
0
#14
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Roudi' Alıntı:
Crack fix indirsek buna gerek olur mu? Yoksa ilk bunu sonra crack fix mi indirelim?
aynen
 

SpAwN

Donanım Uzmanı
Emektar
Katılım
Nis 15, 2013
Mesajlar
21,503
Beğeniler
850
Puanları
113
#15
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

ZeUS128' Alıntı:
Yanıtın için teşekkür ederim abi . Oyunu uzun zamandır bekliyordum günün erken saatlerinde görünce şaşırdım. Pre ... olayları birbirine girdi de Yanlış bilgi verme amacında değildim Sadece bu kadar düşük alan istemesi şaşırttı bir de videolar o kadar da eski değil 1 ay önce yayınlanmış. Ben de emin olmak için yazdım.
Aydınlattığın için sağol. Akşama denemiş olurum sanırım oyunu.
Rica ederim :) Ayrıca inceleme videosunu çektim, birazdan sitede yayınlarım...

Recker' Alıntı:
Direk bu ve sadece crack fix'i indirp yapmanız gerek
 

Zerpnos

Yoluna insanlar çıkar, insanlar yolundan çıkar.
Katılım
Ocak 9, 2015
Mesajlar
797
Beğeniler
1
Puanları
18
#16
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Senden hızlısı mezarda abi eyvallah s4:.
 
Katılım
Eyl 11, 2011
Mesajlar
605
Beğeniler
6
Puanları
18
#17
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

lütfen bekleyin kısmı hiç gitmiyor
 

MasterKing

Her Türlü Sorununuza PM atabilirsiniz.
Katılım
Kas 18, 2011
Mesajlar
8,887
Beğeniler
448
Puanları
83
#18
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Bende ilk başta save sıkıntısı olmuştu oda Patch yaptıktan sonra düzeldi şükürler olsun, eline sağlık abi.
 

SpAwN

Donanım Uzmanı
Emektar
Katılım
Nis 15, 2013
Mesajlar
21,503
Beğeniler
850
Puanları
113
#19
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

cellat211' Alıntı:
lütfen bekleyin kısmı hiç gitmiyor
Geçiyor, faklı tarayıcıyla deneyin
MasterKing' Alıntı:
Bende ilk başta save sıkıntısı olmuştu oda Patch yaptıktan sonra düzeldi şükürler olsun, eline sağlık abi.
Rica ederim :)
 

VVonderBoy

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ağu 20, 2013
Mesajlar
468
Beğeniler
4
Puanları
18
#20
Ynt: Dying Light Crack Fix 'Save/Load Sorunu Düzelten' [RELOADED] - Tek Link - indir

Spawn, bu yeni crackin ilk verdiğin dlc ile birlikte olan crack fixten farkı var mı yoksa o da save-load problemini düzeltiyor mu ?
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt