Death.Stranding [CPY] FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,600
Beğeniler
1,891
Puanları
113
islemci=i7 8700
ram=ddr4 3600 mhz cl 19
ekran karti=rtx 2060 6gb
ssd=samsung evo
anakart ve hdd yi hatirlamadim kardesim bakar yazarim
Allah Allah o sistemde kaplama sorunu olamaması lazım mümkünse bir görsel atma şansın var mı hocam görmemiz açısından? Yani çimler bulanık falan mı görünüyor ?
 

tommyvereceti

clay_was_here
Katılım
Ara 22, 2012
Mesajlar
169
Beğeniler
78
Puanları
28
Allah Allah o sistemde kaplama sorunu olamaması lazım mümkünse bir görsel atma şansın var mı hocam görmemiz açısından? Yani çimler bulanık falan mı görünüyor ?
kardeşim sorunu çözdüm ayarları once düşüğe aldım oyuna girdim çıktım sonra en yükseğe aldım sorun çözüldü
 
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
729
Beğeniler
338
Puanları
63
Eveet 6-7saatlik hikayesi olan oyun için 100gb indirmiş bulunmaktayım ne CPY'da ne DODI'de nede xatabda(@Transient Ghost onu ben indirmedim :D ) hiçbir türlü 1280x720 ve 1680x720 çözünürlükten başka seçenek çıkmıyor
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,854
Beğeniler
2,785
Puanları
113
Alın biraz da siz şaşırın.Sadece en boy oranı ayarlanabiliyor.Ben hayatım böyle saçma bir sorun görmedim.

Death Stranding Screenshot 2020.10.24 - 22.17.02.03.png
Death Stranding Screenshot 2020.10.24 - 22.17.09.10.png
 

kanfur

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 16, 2012
Mesajlar
2,144
Beğeniler
298
Puanları
83
sanırım oyun hatalı.full hd dışında değişitremiyorum dlss de yüksekte değişmiyor.rtx 2080 var
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,600
Beğeniler
1,891
Puanları
113
Transient Ghost

Oyundaki kamera açıları ve çözünürlük olayı için şöyle bir dosya paylaşıldı. Artık nedir ne değildir tam bir bilgim yok dostlar. Rar içerisindeki txt dosyasında verilen bilgileri buraya bırakıyorum okursunuz ve sorun olan arkadaşlar denerler. Umarım işe yarar bir şeydir. Deneyen arkadaşlar olumlu olumsuz not düşerlerse sevinirim.

Injectable camera for Death Stranding
============================
Camera version: 1.0.1
----------------------------------------------------------------


For updates and support: https://www.patreon.com/Otis_Inf

----------------------------------------------------------------
Changes
===========
v1.0.1:
- ADDED: Hotsampling support
- ADDED: DoF disable in cutscenes
- ADDED: Tilt Reset functionality (default Numpad 2)
- ADDED: Tilt 90 degrees left/right functionality (alt + tilt key)
- FIXED: When camera is enabled, all parts of Sam now move when the character is moved.


Features
===========
- Camera control: (Also in cut scenes and photomode)
- FoV control
- Free unlimited camera movement and rotation
- Game pause / unpause, also in cut scenes.
- Configurable keybindings
- Hotsampling
- DoF disable in cutscenes


How to use
===========
Run the game and then the IGCSClient.exe. If the game runs as administrator, you have to run the
IGCSClient.exe also as administrator. In the IGCSClient, simply click 'Inject DLL'. If it hasn't found the
ds.exe process, please click on the 'Select...' button to select it and then click 'Inject DLL'.


Don't close the client, it's your tool to the camera for configuration

There's a Help tab in the GUI. Please read it.

Camera control device
========================
In the configuration tab of the IGCS Client, you can specify what to use for controlling the camera:
controller, keyboard+mouse, or both. The device you pick is blocked from giving input to the game,
if you press 'Numpad .' (On by default).


"When taking a shot with MSI Afterburner I get a second 1x1 pixel shot. What gives?"
========================
Msi afterburner will take 2 shots: one of the game, and one of some random 1x1 pixel.
It's unclear where this is from, likely from the WPF pipeline. there's not really a way around this.


About hotsampling support
==========================
To take screenshots at higher resolutions than your regular gaming resolution, run the game in windowed mode.
To get rid of the window border, on the Hotsampling tab, click 'Fake fullscreen'. You have to click it twice
sometimes to fully get rid of it. To switch to a high resolution, select the resolution and aspect ratio you
want from the tree on the Hotsampling tab and click 'Set'. You can also select one from the list of previous
used resolutions if you switch between a given set of resolutions frequently. If the resolution fits your
monitor, the game will add a border, you have to click 'Set' again to get rid of it.


The IGCS client will resize the game window to the requested resolution and the game will resize the game
framebuffer accordingly, allowing you to take a shot at a high resolution. To go back to your regular gaming
resolution, simply click the 'Fake fullscreen' button again.


About frame skip and game pause/unpause
========================
The pause / unpause function of this game doesn't really lent itself for frame skipping: when you skip
frames several times during a cutscene, it might be the system syncs up the camera with a key frame.
It also might be it looks like the game hangs when you unpause or that you have to press Numpad 0 multiple
times. This is something that the game does too when you press ESC / F8 (photomode) several times and
unpause the game: it will then sync up the cutscene with the current camera position.
Additionally, you can unpause the game in the photomode, but it will require pressing Numpad 0 twice.
The same problem happens *after* you've then leave the photomode and press Numpad 0 again, it says 'game paused'
but the game isn't pausing. Pressing Numpad 0 again will pause the game.


So rule of thumb: use frameskipping as less as possible. When possible, try to use the photomode (F8) also in
cutscenes to pause the game. You can then press Insert to enable the camera and move it to whereever you want.


About a HUD Toggle
=================
There's currently no HUD toggle, I hope to add that later on.


About Anisotropic Filtering
============================
It's wise to enforce anisotropic filtering x16 at the Nvidia configuration panel, as by default the game uses x4.


Have fun and create beautiful shots, m'kay?

Cheers!

Otis_Inf
Death Stranding için enjekte edilebilir kamera
============================
Kamera sürümü: 1.0.1
-------------------------------------------------- --------------


Güncellemeler ve destek için: https://www.patreon.com/Otis_Inf

-------------------------------------------------- --------------
Değişiklikler
===========
sürüm 1.0.1:
- EKLENDİ: Hotsampling desteği
- EKLENDİ: Ara sahnelerde DoF devre dışı bırakıldı
- EKLENDİ: Eğim Sıfırlama işlevi (varsayılan Numpad 2)
- EKLENDİ: 90 derece sola / sağa eğme işlevi (alt + eğme tuşu)
- DÜZELTİLDİ: Kamera etkinleştirildiğinde, karakter hareket ettirildiğinde artık Sam'in tüm parçaları hareket ediyor.


Özellikleri
===========
- Kamera kontrolü: (Ayrıca kesilmiş sahnelerde ve foto modda)
- FoV kontrolü
- Ücretsiz sınırsız kamera hareketi ve dönüşü
- Kesik sahnelerde de oyunu duraklatma / devam ettirme.
- Yapılandırılabilir tuş atamaları
- Hotsampling
- Ara sahnelerde DoF devre dışı


Nasıl kullanılır
===========
Oyunu ve ardından IGCSClient.exe'yi çalıştırın. Oyun yönetici olarak çalışıyorsa,
IGCSClient.exe ayrıca yönetici olarak. IGCSClient'te, 'DLL Enjekte Et'i tıklamanız yeterlidir. Bulamadıysa
ds.exe işlemi, seçmek için 'Seç ...' düğmesine tıklayın ve ardından 'DLL Enjekte Et'e tıklayın.


İstemciyi kapatmayın, konfigürasyon için kamera sizin aracınızdır

GUI'de bir Yardım sekmesi vardır. Lütfen onu oku.

Kamera kontrol cihazı
========================
IGCS İstemcisinin konfigürasyon sekmesinde, kamerayı kontrol etmek için neyin kullanılacağını belirtebilirsiniz:
denetleyici, klavye + fare veya her ikisi. Seçtiğiniz cihazın oyuna girdi vermesi engellendi,
'Numpad'a basarsanız. (Varsayılan olarak açıktır).


"MSI Afterburner ile çekim yaparken ikinci bir 1x1 piksel çekim yapıyorum. Ne veriyor?"
========================
Msi afterburner 2 çekim yapacaktır: oyunlardan biri ve rastgele 1x1 pikselden biri.
Bunun, muhtemelen WPF ardışık düzeninden nereden geldiği belli değil. gerçekten bunun etrafında bir yol yok.


Hotsampling desteği hakkında
==========================
Normal oyun çözünürlüğünüzden daha yüksek çözünürlüklerde ekran görüntüsü almak için oyunu pencereli modda çalıştırın.
Pencere kenarlığından kurtulmak için, Hotsampling sekmesinde 'Sahte tam ekran'ı tıklayın. İki kez tıklamalısın
bazen ondan tamamen kurtulmak için. Yüksek bir çözünürlüğe geçmek için, kullandığınız çözünürlüğü ve en boy oranını seçin.
Hotsampling sekmesindeki ağaçtan isteyip 'Ayarla'yı tıklayın. Ayrıca önceki listeden birini de seçebilirsiniz.
belirli bir dizi çözünürlük arasında sık sık geçiş yaparsanız kullanılan çözünürlükler. Çözünürlük size uyuyorsa
monitör, oyun bir sınır ekleyecektir, ondan kurtulmak için tekrar 'Ayarla' düğmesine tıklamanız gerekir.


IGCS istemcisi, oyun penceresini istenen çözünürlüğe yeniden boyutlandıracak ve oyun, oyunu yeniden boyutlandıracaktır.
buna göre, yüksek çözünürlükte çekim yapmanıza olanak tanıyan kare tampon belleği. Normal oyununuza geri dönmek için
çözünürlük, tekrar 'Sahte tam ekran' düğmesine tıklayın.


Çerçeve atlama ve oyun duraklatma / duraklatma hakkında
========================
Bu oyunun duraklatma / devam ettirme işlevi, kare atlama için gerçekten ödünç vermiyor: atladığınızda
bir ara sahnede birkaç kez kareler oluşturuyorsanız, sistem kamerayı bir ana çerçeveyle senkronize ediyor olabilir.
Ayrıca, yeniden duraklattığınızda oyun takılıyor gibi görünebilir veya Numpad 0'a birden çok basmanız gerekebilir.
zamanlar. Bu, ESC / F8'e (fotomod) birkaç kez bastığınızda oyunun da yaptığı bir şeydir ve
oyunu duraklatmaktan vazgeçin: daha sonra ara sahneyi mevcut kamera konumu ile senkronize eder.
Ek olarak, fotomodunda oyunu devam ettirebilirsiniz, ancak Numpad 0'a iki kez basmanız gerekecektir.
Aynı sorun, fotomodundan çıkıp tekrar Numpad 0 tuşuna bastıktan * sonra * meydana gelir, 'oyun duraklatıldı' yazıyor
ama oyun durmuyor. Numpad 0'a tekrar basmak oyunu duraklatacaktır.


Bu nedenle, genel kural: Çerçeve atlama işlemini olabildiğince az kullanın. Mümkün olduğunda, fotomodu (F8) aynı zamanda
oyunu duraklatmak için ara sahneler. Ardından, kamerayı etkinleştirmek ve istediğiniz yere taşımak için Ekle'ye basabilirsiniz.


HUD Toggle hakkında
=================
Şu anda HUD geçişi yok, bunu daha sonra eklemeyi umuyorum.


Anisotropik Filtreleme Hakkında
============================
Oyun varsayılan olarak x4 kullandığından, Nvidia yapılandırma panelinde x16 anizotropik filtrelemeyi uygulamak akıllıca olacaktır.


Eğlen ve güzel çekimler yap, tamam mı?

Şerefe!

Otis_Inf
 
Son düzenleme:

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,854
Beğeniler
2,785
Puanları
113
Transient Ghost

Oyundaki kamera açıları ve çözünürlük olayı için şöyle bir dosya paylaşıldı. Artık nedir ne değildir tam bir bilgim yok dostlar. Rar içerisindeki txt dosyasında verilen bilgileri buraya bırakıyorum okursunuz ve sorun olan arkadaşlar denerler. Umarım işe yarar bir şeydir. Deneyen arkadaşlar olumlu olumsuz not düşerlerse sevinirim.

Injectable camera for Death Stranding
============================
Camera version: 1.0.1
----------------------------------------------------------------


For updates and support: https://www.patreon.com/Otis_Inf

----------------------------------------------------------------
Changes
===========
v1.0.1:
- ADDED: Hotsampling support
- ADDED: DoF disable in cutscenes
- ADDED: Tilt Reset functionality (default Numpad 2)
- ADDED: Tilt 90 degrees left/right functionality (alt + tilt key)
- FIXED: When camera is enabled, all parts of Sam now move when the character is moved.


Features
===========
- Camera control: (Also in cut scenes and photomode)
- FoV control
- Free unlimited camera movement and rotation
- Game pause / unpause, also in cut scenes.
- Configurable keybindings
- Hotsampling
- DoF disable in cutscenes


How to use
===========
Run the game and then the IGCSClient.exe. If the game runs as administrator, you have to run the
IGCSClient.exe also as administrator. In the IGCSClient, simply click 'Inject DLL'. If it hasn't found the
ds.exe process, please click on the 'Select...' button to select it and then click 'Inject DLL'.


Don't close the client, it's your tool to the camera for configuration

There's a Help tab in the GUI. Please read it.

Camera control device
========================
In the configuration tab of the IGCS Client, you can specify what to use for controlling the camera:
controller, keyboard+mouse, or both. The device you pick is blocked from giving input to the game,
if you press 'Numpad .' (On by default).


"When taking a shot with MSI Afterburner I get a second 1x1 pixel shot. What gives?"
========================
Msi afterburner will take 2 shots: one of the game, and one of some random 1x1 pixel.
It's unclear where this is from, likely from the WPF pipeline. there's not really a way around this.


About hotsampling support
==========================
To take screenshots at higher resolutions than your regular gaming resolution, run the game in windowed mode.
To get rid of the window border, on the Hotsampling tab, click 'Fake fullscreen'. You have to click it twice
sometimes to fully get rid of it. To switch to a high resolution, select the resolution and aspect ratio you
want from the tree on the Hotsampling tab and click 'Set'. You can also select one from the list of previous
used resolutions if you switch between a given set of resolutions frequently. If the resolution fits your
monitor, the game will add a border, you have to click 'Set' again to get rid of it.


The IGCS client will resize the game window to the requested resolution and the game will resize the game
framebuffer accordingly, allowing you to take a shot at a high resolution. To go back to your regular gaming
resolution, simply click the 'Fake fullscreen' button again.


About frame skip and game pause/unpause
========================
The pause / unpause function of this game doesn't really lent itself for frame skipping: when you skip
frames several times during a cutscene, it might be the system syncs up the camera with a key frame.
It also might be it looks like the game hangs when you unpause or that you have to press Numpad 0 multiple
times. This is something that the game does too when you press ESC / F8 (photomode) several times and
unpause the game: it will then sync up the cutscene with the current camera position.
Additionally, you can unpause the game in the photomode, but it will require pressing Numpad 0 twice.
The same problem happens *after* you've then leave the photomode and press Numpad 0 again, it says 'game paused'
but the game isn't pausing. Pressing Numpad 0 again will pause the game.


So rule of thumb: use frameskipping as less as possible. When possible, try to use the photomode (F8) also in
cutscenes to pause the game. You can then press Insert to enable the camera and move it to whereever you want.


About a HUD Toggle
=================
There's currently no HUD toggle, I hope to add that later on.


About Anisotropic Filtering
============================
It's wise to enforce anisotropic filtering x16 at the Nvidia configuration panel, as by default the game uses x4.


Have fun and create beautiful shots, m'kay?

Cheers!

Otis_Inf
Death Stranding için enjekte edilebilir kamera
============================
Kamera sürümü: 1.0.1
-------------------------------------------------- --------------


Güncellemeler ve destek için: https://www.patreon.com/Otis_Inf

-------------------------------------------------- --------------
Değişiklikler
===========
sürüm 1.0.1:
- EKLENDİ: Hotsampling desteği
- EKLENDİ: Ara sahnelerde DoF devre dışı bırakıldı
- EKLENDİ: Eğim Sıfırlama işlevi (varsayılan Numpad 2)
- EKLENDİ: 90 derece sola / sağa eğme işlevi (alt + eğme tuşu)
- DÜZELTİLDİ: Kamera etkinleştirildiğinde, karakter hareket ettirildiğinde artık Sam'in tüm parçaları hareket ediyor.


Özellikleri
===========
- Kamera kontrolü: (Ayrıca kesilmiş sahnelerde ve foto modda)
- FoV kontrolü
- Ücretsiz sınırsız kamera hareketi ve dönüşü
- Kesik sahnelerde de oyunu duraklatma / devam ettirme.
- Yapılandırılabilir tuş atamaları
- Hotsampling
- Ara sahnelerde DoF devre dışı


Nasıl kullanılır
===========
Oyunu ve ardından IGCSClient.exe'yi çalıştırın. Oyun yönetici olarak çalışıyorsa,
IGCSClient.exe ayrıca yönetici olarak. IGCSClient'te, 'DLL Enjekte Et'i tıklamanız yeterlidir. Bulamadıysa
ds.exe işlemi, seçmek için 'Seç ...' düğmesine tıklayın ve ardından 'DLL Enjekte Et'e tıklayın.


İstemciyi kapatmayın, konfigürasyon için kamera sizin aracınızdır

GUI'de bir Yardım sekmesi vardır. Lütfen onu oku.

Kamera kontrol cihazı
========================
IGCS İstemcisinin konfigürasyon sekmesinde, kamerayı kontrol etmek için neyin kullanılacağını belirtebilirsiniz:
denetleyici, klavye + fare veya her ikisi. Seçtiğiniz cihazın oyuna girdi vermesi engellendi,
'Numpad'a basarsanız. (Varsayılan olarak açıktır).


"MSI Afterburner ile çekim yaparken ikinci bir 1x1 piksel çekim yapıyorum. Ne veriyor?"
========================
Msi afterburner 2 çekim yapacaktır: oyunlardan biri ve rastgele 1x1 pikselden biri.
Bunun, muhtemelen WPF ardışık düzeninden nereden geldiği belli değil. gerçekten bunun etrafında bir yol yok.


Hotsampling desteği hakkında
==========================
Normal oyun çözünürlüğünüzden daha yüksek çözünürlüklerde ekran görüntüsü almak için oyunu pencereli modda çalıştırın.
Pencere kenarlığından kurtulmak için, Hotsampling sekmesinde 'Sahte tam ekran'ı tıklayın. İki kez tıklamalısın
bazen ondan tamamen kurtulmak için. Yüksek bir çözünürlüğe geçmek için, kullandığınız çözünürlüğü ve en boy oranını seçin.
Hotsampling sekmesindeki ağaçtan isteyip 'Ayarla'yı tıklayın. Ayrıca önceki listeden birini de seçebilirsiniz.
belirli bir dizi çözünürlük arasında sık sık geçiş yaparsanız kullanılan çözünürlükler. Çözünürlük size uyuyorsa
monitör, oyun bir sınır ekleyecektir, ondan kurtulmak için tekrar 'Ayarla' düğmesine tıklamanız gerekir.


IGCS istemcisi, oyun penceresini istenen çözünürlüğe yeniden boyutlandıracak ve oyun, oyunu yeniden boyutlandıracaktır.
buna göre, yüksek çözünürlükte çekim yapmanıza olanak tanıyan kare tampon belleği. Normal oyununuza geri dönmek için
çözünürlük, tekrar 'Sahte tam ekran' düğmesine tıklayın.


Çerçeve atlama ve oyun duraklatma / duraklatma hakkında
========================
Bu oyunun duraklatma / devam ettirme işlevi, kare atlama için gerçekten ödünç vermiyor: atladığınızda
bir ara sahnede birkaç kez kareler oluşturuyorsanız, sistem kamerayı bir ana çerçeveyle senkronize ediyor olabilir.
Ayrıca, yeniden duraklattığınızda oyun takılıyor gibi görünebilir veya Numpad 0'a birden çok basmanız gerekebilir.
zamanlar. Bu, ESC / F8'e (fotomod) birkaç kez bastığınızda oyunun da yaptığı bir şeydir ve
oyunu duraklatmaktan vazgeçin: daha sonra ara sahneyi mevcut kamera konumu ile senkronize eder.
Ek olarak, fotomodunda oyunu devam ettirebilirsiniz, ancak Numpad 0'a iki kez basmanız gerekecektir.
Aynı sorun, fotomodundan çıkıp tekrar Numpad 0 tuşuna bastıktan * sonra * meydana gelir, 'oyun duraklatıldı' yazıyor
ama oyun durmuyor. Numpad 0'a tekrar basmak oyunu duraklatacaktır.


Bu nedenle, genel kural: Çerçeve atlama işlemini olabildiğince az kullanın. Mümkün olduğunda, fotomodu (F8) aynı zamanda
oyunu duraklatmak için ara sahneler. Ardından, kamerayı etkinleştirmek ve istediğiniz yere taşımak için Ekle'ye basabilirsiniz.


HUD Toggle hakkında
=================
Şu anda HUD geçişi yok, bunu daha sonra eklemeyi umuyorum.


Anisotropik Filtreleme Hakkında
============================
Oyun varsayılan olarak x4 kullandığından, Nvidia yapılandırma panelinde x16 anizotropik filtrelemeyi uygulamak akıllıca olacaktır.


Eğlen ve güzel çekimler yap, tamam mı?

Şerefe!

Otis_Inf
Çok teşekkür ederim hocam, bugün hiç vakit bulamadım maalesef.O sitedeki programı da deneyemedim daha.Büyük ihtimal yarın çözümleri deneyip sonucunu yazarım.Diğer arkadaşlar da sonuçları burdan paylaşırsa sevinirim. @gslieren3338
 
Katılım
Tem 3, 2016
Mesajlar
729
Beğeniler
338
Puanları
63
Transient Ghost

Oyundaki kamera açıları ve çözünürlük olayı için şöyle bir dosya paylaşıldı. Artık nedir ne değildir tam bir bilgim yok dostlar. Rar içerisindeki txt dosyasında verilen bilgileri buraya bırakıyorum okursunuz ve sorun olan arkadaşlar denerler. Umarım işe yarar bir şeydir. Deneyen arkadaşlar olumlu olumsuz not düşerlerse sevinirim.

Injectable camera for Death Stranding
============================
Camera version: 1.0.1
----------------------------------------------------------------


For updates and support: https://www.patreon.com/Otis_Inf

----------------------------------------------------------------
Changes
===========
v1.0.1:
- ADDED: Hotsampling support
- ADDED: DoF disable in cutscenes
- ADDED: Tilt Reset functionality (default Numpad 2)
- ADDED: Tilt 90 degrees left/right functionality (alt + tilt key)
- FIXED: When camera is enabled, all parts of Sam now move when the character is moved.


Features
===========
- Camera control: (Also in cut scenes and photomode)
- FoV control
- Free unlimited camera movement and rotation
- Game pause / unpause, also in cut scenes.
- Configurable keybindings
- Hotsampling
- DoF disable in cutscenes


How to use
===========
Run the game and then the IGCSClient.exe. If the game runs as administrator, you have to run the
IGCSClient.exe also as administrator. In the IGCSClient, simply click 'Inject DLL'. If it hasn't found the
ds.exe process, please click on the 'Select...' button to select it and then click 'Inject DLL'.


Don't close the client, it's your tool to the camera for configuration

There's a Help tab in the GUI. Please read it.

Camera control device
========================
In the configuration tab of the IGCS Client, you can specify what to use for controlling the camera:
controller, keyboard+mouse, or both. The device you pick is blocked from giving input to the game,
if you press 'Numpad .' (On by default).


"When taking a shot with MSI Afterburner I get a second 1x1 pixel shot. What gives?"
========================
Msi afterburner will take 2 shots: one of the game, and one of some random 1x1 pixel.
It's unclear where this is from, likely from the WPF pipeline. there's not really a way around this.


About hotsampling support
==========================
To take screenshots at higher resolutions than your regular gaming resolution, run the game in windowed mode.
To get rid of the window border, on the Hotsampling tab, click 'Fake fullscreen'. You have to click it twice
sometimes to fully get rid of it. To switch to a high resolution, select the resolution and aspect ratio you
want from the tree on the Hotsampling tab and click 'Set'. You can also select one from the list of previous
used resolutions if you switch between a given set of resolutions frequently. If the resolution fits your
monitor, the game will add a border, you have to click 'Set' again to get rid of it.


The IGCS client will resize the game window to the requested resolution and the game will resize the game
framebuffer accordingly, allowing you to take a shot at a high resolution. To go back to your regular gaming
resolution, simply click the 'Fake fullscreen' button again.


About frame skip and game pause/unpause
========================
The pause / unpause function of this game doesn't really lent itself for frame skipping: when you skip
frames several times during a cutscene, it might be the system syncs up the camera with a key frame.
It also might be it looks like the game hangs when you unpause or that you have to press Numpad 0 multiple
times. This is something that the game does too when you press ESC / F8 (photomode) several times and
unpause the game: it will then sync up the cutscene with the current camera position.
Additionally, you can unpause the game in the photomode, but it will require pressing Numpad 0 twice.
The same problem happens *after* you've then leave the photomode and press Numpad 0 again, it says 'game paused'
but the game isn't pausing. Pressing Numpad 0 again will pause the game.


So rule of thumb: use frameskipping as less as possible. When possible, try to use the photomode (F8) also in
cutscenes to pause the game. You can then press Insert to enable the camera and move it to whereever you want.


About a HUD Toggle
=================
There's currently no HUD toggle, I hope to add that later on.


About Anisotropic Filtering
============================
It's wise to enforce anisotropic filtering x16 at the Nvidia configuration panel, as by default the game uses x4.


Have fun and create beautiful shots, m'kay?

Cheers!

Otis_Inf
Death Stranding için enjekte edilebilir kamera
============================
Kamera sürümü: 1.0.1
-------------------------------------------------- --------------


Güncellemeler ve destek için: https://www.patreon.com/Otis_Inf

-------------------------------------------------- --------------
Değişiklikler
===========
sürüm 1.0.1:
- EKLENDİ: Hotsampling desteği
- EKLENDİ: Ara sahnelerde DoF devre dışı bırakıldı
- EKLENDİ: Eğim Sıfırlama işlevi (varsayılan Numpad 2)
- EKLENDİ: 90 derece sola / sağa eğme işlevi (alt + eğme tuşu)
- DÜZELTİLDİ: Kamera etkinleştirildiğinde, karakter hareket ettirildiğinde artık Sam'in tüm parçaları hareket ediyor.


Özellikleri
===========
- Kamera kontrolü: (Ayrıca kesilmiş sahnelerde ve foto modda)
- FoV kontrolü
- Ücretsiz sınırsız kamera hareketi ve dönüşü
- Kesik sahnelerde de oyunu duraklatma / devam ettirme.
- Yapılandırılabilir tuş atamaları
- Hotsampling
- Ara sahnelerde DoF devre dışı


Nasıl kullanılır
===========
Oyunu ve ardından IGCSClient.exe'yi çalıştırın. Oyun yönetici olarak çalışıyorsa,
IGCSClient.exe ayrıca yönetici olarak. IGCSClient'te, 'DLL Enjekte Et'i tıklamanız yeterlidir. Bulamadıysa
ds.exe işlemi, seçmek için 'Seç ...' düğmesine tıklayın ve ardından 'DLL Enjekte Et'e tıklayın.


İstemciyi kapatmayın, konfigürasyon için kamera sizin aracınızdır

GUI'de bir Yardım sekmesi vardır. Lütfen onu oku.

Kamera kontrol cihazı
========================
IGCS İstemcisinin konfigürasyon sekmesinde, kamerayı kontrol etmek için neyin kullanılacağını belirtebilirsiniz:
denetleyici, klavye + fare veya her ikisi. Seçtiğiniz cihazın oyuna girdi vermesi engellendi,
'Numpad'a basarsanız. (Varsayılan olarak açıktır).


"MSI Afterburner ile çekim yaparken ikinci bir 1x1 piksel çekim yapıyorum. Ne veriyor?"
========================
Msi afterburner 2 çekim yapacaktır: oyunlardan biri ve rastgele 1x1 pikselden biri.
Bunun, muhtemelen WPF ardışık düzeninden nereden geldiği belli değil. gerçekten bunun etrafında bir yol yok.


Hotsampling desteği hakkında
==========================
Normal oyun çözünürlüğünüzden daha yüksek çözünürlüklerde ekran görüntüsü almak için oyunu pencereli modda çalıştırın.
Pencere kenarlığından kurtulmak için, Hotsampling sekmesinde 'Sahte tam ekran'ı tıklayın. İki kez tıklamalısın
bazen ondan tamamen kurtulmak için. Yüksek bir çözünürlüğe geçmek için, kullandığınız çözünürlüğü ve en boy oranını seçin.
Hotsampling sekmesindeki ağaçtan isteyip 'Ayarla'yı tıklayın. Ayrıca önceki listeden birini de seçebilirsiniz.
belirli bir dizi çözünürlük arasında sık sık geçiş yaparsanız kullanılan çözünürlükler. Çözünürlük size uyuyorsa
monitör, oyun bir sınır ekleyecektir, ondan kurtulmak için tekrar 'Ayarla' düğmesine tıklamanız gerekir.


IGCS istemcisi, oyun penceresini istenen çözünürlüğe yeniden boyutlandıracak ve oyun, oyunu yeniden boyutlandıracaktır.
buna göre, yüksek çözünürlükte çekim yapmanıza olanak tanıyan kare tampon belleği. Normal oyununuza geri dönmek için
çözünürlük, tekrar 'Sahte tam ekran' düğmesine tıklayın.


Çerçeve atlama ve oyun duraklatma / duraklatma hakkında
========================
Bu oyunun duraklatma / devam ettirme işlevi, kare atlama için gerçekten ödünç vermiyor: atladığınızda
bir ara sahnede birkaç kez kareler oluşturuyorsanız, sistem kamerayı bir ana çerçeveyle senkronize ediyor olabilir.
Ayrıca, yeniden duraklattığınızda oyun takılıyor gibi görünebilir veya Numpad 0'a birden çok basmanız gerekebilir.
zamanlar. Bu, ESC / F8'e (fotomod) birkaç kez bastığınızda oyunun da yaptığı bir şeydir ve
oyunu duraklatmaktan vazgeçin: daha sonra ara sahneyi mevcut kamera konumu ile senkronize eder.
Ek olarak, fotomodunda oyunu devam ettirebilirsiniz, ancak Numpad 0'a iki kez basmanız gerekecektir.
Aynı sorun, fotomodundan çıkıp tekrar Numpad 0 tuşuna bastıktan * sonra * meydana gelir, 'oyun duraklatıldı' yazıyor
ama oyun durmuyor. Numpad 0'a tekrar basmak oyunu duraklatacaktır.


Bu nedenle, genel kural: Çerçeve atlama işlemini olabildiğince az kullanın. Mümkün olduğunda, fotomodu (F8) aynı zamanda
oyunu duraklatmak için ara sahneler. Ardından, kamerayı etkinleştirmek ve istediğiniz yere taşımak için Ekle'ye basabilirsiniz.


HUD Toggle hakkında
=================
Şu anda HUD geçişi yok, bunu daha sonra eklemeyi umuyorum.


Anisotropik Filtreleme Hakkında
============================
Oyun varsayılan olarak x4 kullandığından, Nvidia yapılandırma panelinde x16 anizotropik filtrelemeyi uygulamak akıllıca olacaktır.


Eğlen ve güzel çekimler yap, tamam mı?

Şerefe!

Otis_Inf
Abi sağolasın işe yaradı :D
@Transient Ghost kanka dene bunu oluyor bununla
Denedim demin oyun içinde 1680x720 yaptım sonra program ayarlarında kendi çözünürlüğümü yaptım INSERT basınca benim çözünürlük oldu
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,600
Beğeniler
1,891
Puanları
113
Abi sağolasın işe yaradı :D
@Transient Ghost kanka dene bunu oluyor bununla
Denedim demin oyun içinde 1680x720 yaptım sonra program ayarlarında kendi çözünürlüğümü yaptım INSERT basınca benim çözünürlük oldu
Olduysa harika tam olarak nasıl yaptığını bir iki görsel ile eklersen iyi olur. Ana sayfaya eklenir ve sorun yaşayan arkadaşlar da faydalanır kardeşim. :)

Bu arada yedek linkte yükledim silinirse falan diye!

http://www.mediafire.com/file/y7qu104cumcmbw1/DeathStranding_CameraTools_v101_%282%29.zip/file
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
2,854
Beğeniler
2,785
Puanları
113
Abi sağolasın işe yaradı :D
@Transient Ghost kanka dene bunu oluyor bununla
Denedim demin oyun içinde 1680x720 yaptım sonra program ayarlarında kendi çözünürlüğümü yaptım INSERT basınca benim çözünürlük oldu
Hasssss.
Şaka yapıyorsan var ya. :Dsopa:.
Lanet olsun ki denemeye zamanım yok, neyse yarın denerim acelesi yok.Şimdiden teşekkürler hocam, Allah razı olsun. :) @uzimakireverse
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt