Torrent-Oyun | DAYS GONE (v1.06) (+Repack'ler) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
2,041
Beğeniler
1,830
Puanları
113
codex sürümüne uygun v1.04 uptade atar mısınız?
Aynen öyle transient in dediği gibi ve bu ayrım Cyberpunkta başladı kim başalttı bilmiyorum ama büyük ihtimalle cs.rin de başlamıştır. Kendim tüm update leri repack sürümün üstüne koydum hiç bir şey olmadı. Bu ayrımın sadece cyberpunk ta bahsedilmesi dışında böyle bir olay geçerli değil. O sadece nickname ( Codex ) isterse ( cinali123) yazsın adam kırmışsa versiyon numarasını takip ederek yüklersen hiç bir sorun olmaz.
 

kanfur

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 16, 2012
Mesajlar
2,271
Beğeniler
399
Puanları
83
Days Gone ın sürüm numarası oyun içindyken yazmıyor mu ben mi göremiyorum? mesala sağ alt veya üst köşede küçük bir şekilde yazıyor ya genelde oyunlarda bunda göremiyorum
 

tommyvereceti

clay_was_here
Katılım
Ara 22, 2012
Mesajlar
258
Beğeniler
316
Puanları
63
Days Gone ın sürüm numarası oyun içindyken yazmıyor mu ben mi göremiyorum? mesala sağ alt veya üst köşede küçük bir şekilde yazıyor ya genelde oyunlarda bunda göremiyorum
dostum sürümü yazmayan oyunları şöyle buluyon önce oyunun masaüstündeki dosyasına sağ tıklıyom dosya konumunda aç diyorum ordan oyunun exesine sağ tıklayıp özellikleri açıyorum ordan ayrıntılara tıklayıp sürümünü görüyom
biliyorsan mağdur gör yazdığımı kardeşim
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,021
Beğeniler
9,127
Puanları
113
@kanfur üstteki arkadaşın söylediği gibi özellikler'den baktığında sürüm ismi kaç olarak görünüyor hocam?

oyun türkçe mi arkadaşlar?
Bir oyunun resmi olarak desteklediği diller Steam sayfasında sol orta tarafta gösteriliyor hocam, herhangi bir oyun için oraya bakmanız yeterlidir.Ayrıca konularda da belirtiyorum.

1623793246432.png
1623793096193.png
 

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
976
Beğeniler
1,491
Puanları
93
dostum sürümü yazmayan oyunları şöyle buluyon önce oyunun masaüstündeki dosyasına sağ tıklıyom dosya konumunda aç diyorum ordan oyunun exesine sağ tıklayıp özellikleri açıyorum ordan ayrıntılara tıklayıp sürümünü görüyom
biliyorsan mağdur gör yazdığımı kardeşim
Orada oyunun sürümü yazmıyor oyun motorunun sürümü yazıyor. O gözüken sayfaya bakarsanız bir yerde UE4 diye yazdığını görürsünüz.
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
2,041
Beğeniler
1,830
Puanları
113
dostum sürümü yazmayan oyunları şöyle buluyon önce oyunun masaüstündeki dosyasına sağ tıklıyom dosya konumunda aç diyorum ordan oyunun exesine sağ tıklayıp özellikleri açıyorum ordan ayrıntılara tıklayıp sürümünü görüyom
biliyorsan mağdur gör yazdığımı kardeşim
Ben onu çoktan dendim, hatta nihayi cevabı vereyim hem güncellemeden önce hemde güncelledikten sonra baktım aynıydı.
 
Katılım
Tem 18, 2014
Mesajlar
2,423
Beğeniler
259
Puanları
83
Oyunsuzluktan days gone başlıyayım diyorum ama çekiniyorum en son ac valhalla oynadım.Aşırı uzun olduğu için sadece bitirmeye oynadım pek keyif alamadım.Days gone nasıl bişeydir aşırı uzatılmış bi oyun mu oynamaya değer midir.
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
3,053
Beğeniler
2,987
Puanları
113
Oyunsuzluktan days gone başlıyayım diyorum ama çekiniyorum en son ac valhalla oynadım.Aşırı uzun olduğu için sadece bitirmeye oynadım pek keyif alamadım.Days gone nasıl bişeydir aşırı uzatılmış bi oyun mu oynamaya değer midir.

Valhalla kadar uzun değil hocam. Ama standart bir oyuna göre uzun.. Aslında uzun dememizin sebebi hikaye manasında uzun. Yani lastik gibi uzatmışlar mevzuları.
 
Katılım
Tem 18, 2014
Mesajlar
2,423
Beğeniler
259
Puanları
83
Valhalla kadar uzun değil hocam. Ama standart bir oyuna göre uzun.. Aslında uzun dememizin sebebi hikaye manasında uzun. Yani lastik gibi uzatmışlar mevzuları.
Valhalla kadar lastiğini görmedim ama :D yok vaad muhabbetine ingiltereyi dönüp dolaştık.İndireyim ben days goneyi mecbur oyun yok oynayacağım teşekkür ettim .
 

cagataybrs

Torrent-Oyun.com
Katılım
Mar 1, 2013
Mesajlar
39
Beğeniler
6
Puanları
8
Amd ekran kartı ve güncel sürücüyle oynayan var mı? Bende kalabalık zombi saldırısında yada kamplarda sorun olmazken terkedilmiş yerleşim yerlerine gelince 63.4 fpsden 11 fpsye düşüyor. En düşük ve en yüksek ayardada aynı sorun oluyor. Bazense oyundan atıp sürücü hatası alıyorum
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,021
Beğeniler
9,127
Puanları
113
Amd ekran kartı ve güncel sürücüyle oynayan var mı? Bende kalabalık zombi saldırısında yada kamplarda sorun olmazken terkedilmiş yerleşim yerlerine gelince 63.4 fpsden 11 fpsye düşüyor. En düşük ve en yüksek ayardada aynı sorun oluyor. Bazense oyundan atıp sürücü hatası alıyorum
Vsync ayarıyla veya 60 fps'ye sabitle benzeri bir ayarla fps'yi sabitleyemiyor musun? En kötü ihtimalle vsync diye bir ayarın olması lazım.Bu ayar daha çok yırtılmaları önlemek için var ama genelde fps'yi de sabitliyor.
 

cagataybrs

Torrent-Oyun.com
Katılım
Mar 1, 2013
Mesajlar
39
Beğeniler
6
Puanları
8
Vsync ayarıyla veya 60 fps'ye sabitle benzeri bir ayarla fps'yi sabitleyemiyor musun? En kötü ihtimalle vsync diye bir ayarın olması lazım.Bu ayar daha çok yırtılmaları önlemek için var ama genelde fps'yi de sabitliyor.
fps sabitleme açık değil 63.4 ün üzerinde anlık çıktığı oluyo ama en çok 63.4te kalıyor diye yazdım birden 11e düşmese oyun sarıyor yürürkende olmuyor bu olay motosikletle giderken yapıyor örneğin benzinliklerde klisenin orada gibi yerlerde.
Sistem yetmese yüksek ayarlarda 60 fpsler hayal olurdu ben birde amdnin son sürümü olan 21.5.2den şüphelendim çoğu zaman sürücü hatası veriyor. Geri bildirimde yaptım ama cevap gelmedi
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
3,053
Beğeniler
2,987
Puanları
113
Days Gone (v1.04 + MULTi23) (From 20.1 GB) – [DODI Repack]

Based on Days Gone Steam Release v1.04 + FAIRLIGHT Crack (Thanks to InsaneRamZes )
Game Version: v1.04
Language : MULTi23
Audio: MULTi11
Language can be changed in game settings
By default English Audio included
Selective download feature : you can skip downloading and installing voiceover packs you don’t need
Repack Size : from 20.1 GB
Final Size : 60 GB
Lossless repack , Nothing removed OR re-encoded
Install Time : 9 – 15 mins (Based on your PC and selected items)
Repack By DODI
PLZ SEED , DONT HIT & RUN

Selective Download

You can skip downloading voiceover packs you don’t need , here is a list of selective items

Arabic.doi
Polish.doi
Portuguese.doi
Russian.doi
Brazilian.doi
French.doi
German.doi
Spanish.doi
Spanish-Latin-America.doi
Italian.doi

Backwards Compatibility
This repack is backwards compatible with my previous repack. data1.doi & data2.doi changed , all other files are same and can be rehashed

A Special Thank for
1- Razor12911 for oodle modification
2- nitrous for his help in this repack
- Download in dodi-repacks.site and all torrent sites
- Gameplay -
- Update v1.04 only available in CS.RIN Community and in my site.

 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
7,021
Beğeniler
9,127
Puanları
113
güncelleme.png

> Oyunun v1.04'lü DODI ve Chovka Repack'leri eklenmiştir.
> Chovka'da Türkçe dil olmadığı için oyunu yükledikten sonra aşağıdaki Türkçe dil dosyasını da indirerek oyununuzu Türkçe yapabilirsiniz.
İyi oyunlar.


>> (v1.04) [20,1 GB_DODI] Days Gone.torrent
Screenshot_1.png
>> (v1.04) [25,5 GB_Chovka] Days Gone (Türkçe dilsiz, dil dosyasını indiriniz).torrent
Türkçe Dil Dosyası:
https://www60.zippyshare.com/v/EbWSF0yS/file.html

Atılacak dosya yolu (ok ile gösterilenler):

 

Ekli dosyalar

FB-1907

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ağu 12, 2013
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Arkadaşlar Deception Re-pack için 1.04 güncellemesini yapayım dedim hata verdi neden acaba?
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt