Torrent-Oyun | Cyberpunk 2077- (v1.12) [CODEX+GOG] (-Repack'ler Çıktıkça) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

münşi

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eki 24, 2012
Mesajlar
33
Beğeniler
13
Puanları
8
Bişey yapmadım kanka arada benim de düşüyor 200kb ama çoğunlukla 1.5mb dün akşam falan max 200kb oluyodu seed atan çoğaldı sanırım
Dostum tracker larını paylaşır mısın? 700kb üstünü göremedim daha. Normalde 1.7mb indirme hızım.
 

keryy

Seviye 1
Katılım
Ara 10, 2020
Mesajlar
8
Beğeniler
0
Puanları
1
Burdan birinden almıştım bilgisayarımı 2 saat açık tutucam falan demişti onun trackerlerini kullanıyorum direk kopyala yapıştır yapsam sıkıntı olmaz sanırım
 

keryy

Seviye 1
Katılım
Ara 10, 2020
Mesajlar
8
Beğeniler
0
Puanları
1
İndiren arkadaşlara kolay gelsin. 2 gün boyunca pc yi açık tutacağım seed artsın hızlansın.
Bunlarda güncel trackerlar
https://hizliresim.com/xOhuYB
udp://46.148.18.250:2710

http://tracker.dler.org:6969/announce

udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce

udp://tracker.skyts.net:6969/announce

udp://tracker.tiny-vps.com:6969/announce

http://tracker2.itzmx.com:6961/announce

udp://151.80.120.114:2710/announce

udp://9.rarbg.me:2970/announce

udp://open.stealth.si:80/announce

udp://p4p.arenabg.com:1337/announce

udp://tracker.leechers-paradise.org:6969/announce

udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce

http://tracker.skyts.net:6969/announce

udp://tracker.leechers-paradise.org:6969/announce

udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce

udp://open.stealth.si:80/announce

http://91.217.91.21:3218/announce

udp://tracker.leechers-paradise.org:6969

udp://zephir.monocul.us:6969/announce

http://p4p.arenabg.com:1337/announce

udp://open.stealth.si:80/announce

udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce

udp://tracker.leechers-paradise.org:6969/announce

udp://9.rarbg.me:2720/announce
Ben bunları kullandım
 
Katılım
Haz 6, 2015
Mesajlar
835
Beğeniler
13
Puanları
18
16 saat 47 dk sonunda indi fakat az önce bir video gördüm benim laptop un aynısı ile adamın biri video atmış araba sürerken 20 fpslere düşüyor oyun benim sistem bi de 8 gb ram adamın sistemi 24 gb ram.Yükleme hevesim kaçtı bir anda
 
Katılım
Ağu 19, 2014
Mesajlar
71
Beğeniler
3
Puanları
8
Herhangi bir tracker kullanmadan indirdim. sabah 10-20 kb yi geçmiyordu gece 1 mbye çıktı sabaha karşı ise 2,5 mbyi gördü, 9-10 saat sonra indirdi. Torrent açık kaldığı sürece gönderme hızını kısıtlamadım, halen göndermeye devam ediyorum.

--Kamu Spotu--
Göndermeyi kısıtlamayın, indirme hızına etkisi olmuyor. İndirdikten sonra bile gönderim yapmaya devam edin, diğer kullanıcılar da faydalansınlar.
--Kamu Spotu--
 
Katılım
Eyl 25, 2018
Mesajlar
11
Beğeniler
1
Puanları
3
arkadaşlar cyberpung gog sürümünü indirdim her oyuna girişimde dili rusçadan tr ye çevirmek zorunda kalıyorum... neden kaydetmiyor?
 

münşi

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eki 24, 2012
Mesajlar
33
Beğeniler
13
Puanları
8
arkadaşlar cyberpung gog sürümünü indirdim her oyuna girişimde dili rusçadan tr ye çevirmek zorunda kalıyorum... neden kaydetmiyor?
Yukarıda paylaşıldı tracker aradığım için tüm yorumları okumuştum. Senin çözümün:
Oyunun klasöründe steam_emu diye bir dosya var onu not defteri ile açın "Language=english" yazan yerde english yerine "turkish" yazın kaydedin girin oyuna daha İngilizce olmaz baştan girerken
 
Katılım
Mar 23, 2012
Mesajlar
3
Beğeniler
1
Puanları
3
arkadaşlar cyberpung gog sürümünü indirdim her oyuna girişimde dili rusçadan tr ye çevirmek zorunda kalıyorum... neden kaydetmiyor?
Ben CODEX sürümünü indirdim. Oyun İngilizce açılıyordu. Türkçe yaptıktan sonra Varsayılan butonu çıkıyor Dil seçme ekranında. Ona bastım onayladım daha İngilizceye dönmedi hiç.
 
Katılım
Ağu 10, 2018
Mesajlar
34
Beğeniler
6
Puanları
8
beyler birde indirirken pcde takılmayın ben pcde takılıyodum 200 kb zor görüyodu bıraktım pcyi 5 mbps inmeye başladı arkaplandaki herşeyi kapatın
 
Katılım
Kas 2, 2016
Mesajlar
60
Beğeniler
14
Puanları
8
Beyler xatab olanı en yüksek hızla indirdim onu indirin seed yüksek dicem oyun siyah ekranda kalıyor benim açılmıyor
beyler vcredist kurulmadığı içinmiş xatab indirin hızı çok iyi.
 
Son düzenleme:

kanfur

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 16, 2012
Mesajlar
2,189
Beğeniler
322
Puanları
83
Yukarıda paylaşıldı tracker aradığım için tüm yorumları okumuştum. Senin çözümün:
Oyunun klasöründe steam_emu diye bir dosya var onu not defteri ile açın "Language=english" yazan yerde english yerine "turkish" yazın kaydedin girin oyuna daha İngilizce olmaz baştan girerken
Ben bu dosyayı bulamadım her dosyanın da içine baktım. Aynı sorun bende de var Türkçe olmuyor her açtığımda değiştirmem gerekiyor. Dosyayı bana atar mısınız ve nereye atılacak?
 
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,864
Beğeniler
2,458
Puanları
113
Hocam nasıl yaptınız bu filtreyi anlatabilir misiniz acaba?
Hocam geforce experience de mail ile falan hesabı aktif et. Daha sonra oyunda iken Alt+f3e aynı anda bas. Sol tarafta nvdia filtre özelliği açılacak. Oradan keskinlikten renk doygunluğuna kadar birçok ince ayarı yapabilirsin
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt