Torrent-Oyun | Assassin's Creed: VALHALLA - Gold Edition [EMPRESS] (+Repack'ler) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,486
Beğeniler
7,794
Puanları
113
Dostlar ben torrentlerin hepsini denedim hiçbiri başlamıyor indirmeye eşleri arıyor uzun zamandır bağlantımda ve güvenlik duvarı izinlerimde sorun yok. Beni alıntılayarak cevap verir yardımcı olursanız sevinirim.

İletileriniz Birleştirildi (Flood Yapmak Yasak)


Sadece Uplay versiyonun torrenti çalışıyor diğerleri eşlere bağlanma kısmından ileri geçmiyor bilginize.
Hepsi çalışıyor hocam, torrent programınızda bir sorun olabilir (Defender'ın engellemesi gibi), farklı bir torrent programı kullanmanızı tavsiye ederim, örneğin Qbittorent olabilir.

1620321131620.png
 
Katılım
Mar 30, 2020
Mesajlar
285
Beğeniler
179
Puanları
43
Arkadaşlar sayfalarca muhabbeti geçti konusu bile açıldı GPT diye bir yama yok GPT adı altında animusun yamasını kopyala yapıştır yapmışlar. Credits de animus un adını bile değiştirmeye elleri gitmemiş ve bu vesile ile de ifşa oldular. Yani valhalla yaması çalışıyor korsanda.
Zaten animus un yamayı sormus satın alınan versiyonu var ya o calisiyor mu diye sormuş ya da ben öyle anladım o yüzden direk animus un yamanın çalışmadığını gpt yamanın çalıştığını söyledim.
Hic girmedim copy paste olan bir yama olduğuna önceden konu altına attığım mesajlarda mevcuttur fotolar dahilinde copy paste olduğu.
Göz gecirmisse soran arkadaş görmüştür ya da denediyse çeviri kalitesinden anlamıştır şimdiye kadar zaten.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,486
Beğeniler
7,794
Puanları
113
Arkadaşlar konu gereksiz uzamış.Kısaca Animus'un korsanda çalışmayan TR yaması, DH üyesi Zartzurt tarafından GPT-3 (yapay zeka) çevirisi adı altında v40 olarak kırılıp korsanda çalışacak şekilde uyarlandı.Bu kadar basit.
 
Katılım
Eyl 4, 2017
Mesajlar
153
Beğeniler
31
Puanları
28
Teşekkürler cevaplarınız için. Ben şuanda Uplay indiriyorum, bu sürümü indirmiş kurmuş dostlarım var mı? Bir problem yaşayan oldu mu? Konu çok uzun inceledim ama teker teker göremedim. Uplay torrent ile indirip yama kurarak oynayan dostlarım deneyimlerini beni alıntılayarak kısaca paylaşırsa sevinirim.

İyi geceler dilerim.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,486
Beğeniler
7,794
Puanları
113
Teşekkürler cevaplarınız için. Ben şuanda Uplay indiriyorum, bu sürümü indirmiş kurmuş dostlarım var mı? Bir problem yaşayan oldu mu? Konu çok uzun inceledim ama teker teker göremedim. Uplay torrent ile indirip yama kurarak oynayan dostlarım deneyimlerini beni alıntılayarak kısaca paylaşırsa sevinirim.

İyi geceler dilerim.
Rica ederim.Oyunla ilgili söyleyebileceğim tek şey, indirdiğin Uplay-Rip sürümünde kurulum (setup) yapmana gerek kalmaksızın crack klasöründeki dosyaları, oyunun ana klasörüne yapıştırıp oynayabilirsin.Şahsen DODI'yi indirip Türkçe yamayı da kurarak sorunsuz oynayabildim (15-20 dk denedim daha doğrusu).Uplay-Rip sürümünde sorun yaşayacağını sanmıyorum.

1620333189933.png
 
Katılım
Eyl 4, 2017
Mesajlar
153
Beğeniler
31
Puanları
28
Uplay sürümü sorunsuz, @Transient Ghost 'un dediği gibi kurulumsuz sadece crack ile açılıyor. İlk kez açtığınızda biraz bekletiyor merak etmeyin sonrasında bu bekleme yaşanmıyor.

Türkçe versiyonu yüklemek için yamanın tüm dosyalarını oyun klasörüne atıyorsunuz, ardından Crack yazan bat dosyasını yönetici olarak çalıştırıyorsunuz.

Sorunsuz oynuyorsunuz.
 
Katılım
Şub 17, 2019
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Oyunun her türlü sürümünü indirdim ama oyuna giriyorum New Game seçip giriyorum gri bi ekran geliyor 5-10 saniye sonra atıyor sebebi nedir nasıl çözerim ?
 

pegaswolf

Torrent-Oyun.com
Katılım
Eki 27, 2016
Mesajlar
6
Beğeniler
2
Puanları
3
Şöyle yap işe yarıyor

Sol alttan arama yerine "cmd" yaz
Açılan sekmeye "cd "Oyun nereye kuruluysa[Oyunun kurulu olduğu yere git üstte << Games > Assasins Creed Valhalla(benim pc de böyle) yazar o kutuda boş bir yere sol tık yap oyunun konumunu al]"" bunu yaz
Örnek : cd D:\Games\Assasins Creed Valhalla
[Eğer oyun D ye kuruluysa üstte dediğimi yaz sonra D: yaz bulunduğu dosyaya gider.]

Oyun klasörüne geldiysen cmd üzerinde son aşama "quickbms.exe -w -r -r acv.bms DataPC_Patch_01.forge videos/en/TR112_v40" bunu kopyala tırnaksız yapıştır kurulum olur

NOT : Türkçe yamanın içindeki dosyaları oyunun içine at ve eski sürüm türkçe yama varsa kaldır onu(bat dosyalarını kaldırsan yeter

Resim eklicektimde üşendim anlamışsındır umarım :D
------------------------

Bunlara ek olarak
-----------------------
Türkçe Yamada " Permission Denied" sorunu yaşayan arkadaşlar için Oyunun bulunduğu dizinde "DataPC_patch_01.forge" dosyasına sağ tıklayıp " Salt Okunur " yazan yerdeki işareti kaldırsınlar. Dosyaya yazım yapamadığı için Yamayı kurmuyor.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,486
Beğeniler
7,794
Puanları
113
Arkadaşlar en sağlam sürüm hangisi ? Hangisini indirmeliyim ?
Teşekkürler şimdiden.
Hepsi aynı sürümden yapılma.Boyutuna göre istediğini indirebilirsin.Konuya da bunu işaret eden bilgileri eklemiştim, konu içeriğini okumadan geçmeyin lütfen!

Bu arada DODI Repack öneririm.

1620695089936.png
 

sawyer_syler

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 15, 2016
Mesajlar
164
Beğeniler
23
Puanları
28
yeri değil biliyorum ama bi sorum olacak bu oyunda bi yere geliyorum orda takılıyo oyun yani taş inşa ediyorum sonra hermit ile konuşması lazım orda kalıyo onay veriyorum taşları üst üste koyduktan sonra görev simgesi orda takılı kalıyo ölece duruyo hikaye devam etmiyo bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba
 

Caineiru

keyneyru
Forum Yetkilisi
Katılım
Ocak 11, 2015
Mesajlar
1,423
Beğeniler
418
Puanları
83
Reda, gerçek para karşılığında oyun içinde kullanabildiğiniz eşyaların satıldığı Helix Store mağazasıyla alakalı bi' karakter, ama oyununuz orijinal olmadığı sürece erişemezsiniz hocam. Reda'nın verdiği günlük görevleri yapma şansınız da yok. @emrehan123
Assassin's Creed subredditinde Cheat Engine kullanarak Helix Store eşyalarının ücretsiz alınabildiğini okumuştum, ama nasıl yapıldığı hakkında hiçbir fikrim yok.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
6,486
Beğeniler
7,794
Puanları
113

DryreL

Artwork Designer
Katılım
Ara 13, 2013
Mesajlar
2,934
Beğeniler
83
Puanları
48
Aylar sonra bakayım dedim sürümü hala 1.1.2
Yeni sürümlü olanı kırılmadı mı? Veya cracklı patch indiremez miyiz? En az 1.2.0 lazım ki Türkçe yama çalışsın
 

naCrimed

'A man chooses, a slave obeys .'
Katılım
Eki 3, 2015
Mesajlar
934
Beğeniler
1,232
Puanları
93
Aylar sonra bakayım dedim sürümü hala 1.1.2
Yeni sürümlü olanı kırılmadı mı? Veya cracklı patch indiremez miyiz? En az 1.2.0 lazım ki Türkçe yama çalışsın
Hayır kırılmadı. Bildiğim kadarıyla yamayla oynayan birçok kişi var bu sürümde, nereden 1.2.0 sürümü gerektiğini gördünüz?
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt