Anksiyete bozukluğu ehliyete engel mi

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Katılım
Eki 15, 2016
Mesajlar
96
Beğeniler
11
Puanları
8
#1
Başlıkta da belirttiğim gibi anksiyete bozukluğum var ama öyle pek ileri dereceli değil herhangi sorun teşkil eder mi sizce ehliyet almama ?
 

amazon123

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 27, 2015
Mesajlar
1,285
Beğeniler
249
Puanları
63
#4
Öyle olsa ülkenin yarısı alamazdı. Engel değil, imkanı yok. Ne olur ne olmaz anksiyete probleminden bahsetmeyin sorulmadıkça.
Ya pardon da arkadaşın anksiyete bozukluğunun gerçekten ne derece olduğunu nereden biliyorsun kendisi pek ileri derece değil diyor sadece bunu gizlemek neden diyelim gizledin dönemsel olarak ileri dereceye yükseldi, kaza yaptı bir araca ya da bir yayaya çarptı hem başkasına hem kendi canına zarar verebilir. Gizlemek neden bakılır ileri derece değilse zaten sorun teşkil etmez. Ülkenin yarısı alamazmış öyle olsaymış insan canı bu kadar basit bir şey değil durduk yere söyleme diye akıl veriyorsun bir de bırakın şu bencilliğinizi ayıptır.
 

AcıBizimDostumuz

Torrent-Oyun.com
Katılım
Ağu 6, 2017
Mesajlar
216
Beğeniler
43
Puanları
28
#5
Ya pardon da arkadaşın anksiyete bozukluğunun gerçekten ne derece olduğunu nereden biliyorsun kendisi pek ileri derece değil diyor sadece bunu gizlemek neden diyelim gizledin dönemsel olarak ileri dereceye yükseldi, kaza yaptı bir araca ya da bir yayaya çarptı hem başkasına hem kendi canına zarar verebilir. Gizlemek neden bakılır ileri derece değilse zaten sorun teşkil etmez. Ülkenin yarısı alamazmış öyle olsaymış insan canı bu kadar basit bir şey değil durduk yere söyleme diye akıl veriyorsun bir de bırakın şu bencilliğinizi ayıptır.
Yine kendi kararı bana da aynı teşhis koyuldu bu teşhisler zaten 2-3 soru sorularak veriliyor maksimum 10 dakika sohbet ediliyor çok kafaya takmaya gerek olmadığını düşünüyorum araba sürmekle anksiyete arasında nasıl bir bağ kurulur saçma geliyor çok ağır durumdaysa sorunu en fazla sağa çeker dörtlüleri yakar ki bunun yaşanacağı bile o denli düşük ihtimal ki boş yere paranoyak olmaya gerek yok
 

YΛDİGΛR

Hayat video oyun gibidir,zamanı gelince ölürsün.
Katılım
Ağu 25, 2014
Mesajlar
2,330
Beğeniler
76
Puanları
48
#6
Dostum ben ehliyeti alalı çok oldu ama anksiyete bozukluğum ve bipolar bozukluğum var. Hani araç sürmeyle alakalı sıkıntı yaşamıyorsun sadece trafikte biraz stres anksiyeteyi tetikliyor ben mesela çabuk sinirleniyorum ama ilaç kullandığım için genelde daha sakinim biraz nefes darlığı terleme titreme oluyor çok sinirlenirsem anksiyete yüzünden bunları yaşıyorum ama trafikte çok nadir yani bir şeye sinirlenirsem falan onun dışında yıllardır kullanıyorum bir problem yaşamadım.
 

amazon123

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 27, 2015
Mesajlar
1,285
Beğeniler
249
Puanları
63
#7
Dostum ben ehliyeti alalı çok oldu ama anksiyete bozukluğum ve bipolar bozukluğum var. Hani araç sürmeyle alakalı sıkıntı yaşamıyorsun sadece trafikte biraz stres anksiyeteyi tetikliyor ben mesela çabuk sinirleniyorum ama ilaç kullandığım için genelde daha sakinim biraz nefes darlığı terleme titreme oluyor çok sinirlenirsem anksiyete yüzünden bunları yaşıyorum ama trafikte çok nadir yani bir şeye sinirlenirsem falan onun dışında yıllardır kullanıyorum bir problem yaşamadım.
Benim söylemek istediğim var olan bir şeyi gizlemek. Zaten veriliyor bunu gizlemek neden
 

YΛDİGΛR

Hayat video oyun gibidir,zamanı gelince ölürsün.
Katılım
Ağu 25, 2014
Mesajlar
2,330
Beğeniler
76
Puanları
48
#8
Benim söylemek istediğim var olan bir şeyi gizlemek. Zaten veriliyor bunu gizlemek neden
Kesinlikle haklısın dostum gizlemeye gerek yok benim çevremdekiler veyahutta başvurduğum kuruma göre gerekliyse bilirler çünkü bu rahatsızlık kesinlikle çevredekilerin duyarlı olmasıyla çözülüyor sana karşı nasıl davranacağını onlarda bilmeli biraz hoşgörülü ve anlayışlı davranmaları gerekebiliyor.
 

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt