40000tl lik pc önerisi konusunda benimle ilgili yazılanlar. (Kilitlendi)

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
Eyl 28, 2019
Mesajlar
72
Beğeniler
9
Puanları
8
#1
Bir çok kişi 16 yaşında, o kadar para olsa niçin korsan sitesine vs gelsin demiş. Bu benim ilk kayıt olduğum forum 2013-14 ten beri buradayım farklı hesap olsa da. Para olayına gelirsek de mesleğim doktorluk itf den mezun oldum, kazandığım paralarla borsa da yatırım yaparak çok şükür büyük karlar elde ettim böyle bir pc toplama daki amaç da çocukluk hayalim olan 3d modelleme yapmak ve harici olarak oyun oynamak. Bu kadar ön yargı olmayın.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
5,966
Beğeniler
6,760
Puanları
113
#3
16 yaşındasın ve mesleğin doktorluk?! Bir de İÜ'den?

Bildiğim kadarıyla okula başlama yaşı 8 falandı ve ilkokul 8 senede bitiriliyordu.Bu durumda bırak 6 senelik doktorluk okuyup mezun olmayı, 4 senelik liseye bile başlamamış oluyorsun.
 

amazon123

Torrent-Oyun.com
Katılım
Kas 27, 2015
Mesajlar
1,288
Beğeniler
255
Puanları
83
#4
16 yaşındasın ve mesleğin doktorluk?! Bir de İÜ'den?

Bildiğim kadarıyla okula başlama yaşı 8 falandı ve ilkokulu 8 senede bitiriliyordu.Bu durumda bırak 6 senelik doktorluk okuyup mezun olmayı, 4 senelik liseye bile başlamamış oluyorsun.
16 yaşındayım demiyor dostum. Daha önceki açtığı konuda 16 yaşında olmakla itham edilmiş ondan bahsediyor. Hocam senin durumuna dönünce burda o kadar çok bu tarz konu açıldı sayfalarca öneri verildi kimsede toplamadı o bilgisayarları çünkü öyle bir paraları yoktu. İnsanları trolledikleri için artık öneri vermekten de çekiniyorlar dalgaya vuruyorlar.
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
5,966
Beğeniler
6,760
Puanları
113
#5
16 yaşındayım demiyor dostum. Daha önceki açtığı konuda 16 yaşında olmakla itham edilmiş ondan bahsediyor. Hocam senin durumuna dönünce burda o kadar çok bu tarz konu açıldı sayfalarca öneri verildi kimsede toplamadı o bilgisayarları çünkü öyle bir paraları yoktu. İnsanları trolledikleri için artık öneri vermekten de çekiniyorlar dalgaya vuruyorlar.
16 yaşında değilim demiyor ki hocam.Siteye kayıt olurken girdiği yaş da 16.

Screenshot_1.png
 
Katılım
Eyl 28, 2019
Mesajlar
72
Beğeniler
9
Puanları
8
#6
Katılım
Kas 11, 2013
Mesajlar
2,916
Beğeniler
2,573
Puanları
113
#8
Garipseyen arkadaşlara bir anımı paylaşayım. Ben bu forumda 14 yaşında merve isminde bir arkadaşla yazışmıştım 6 sene kadar önce.. Yani özelden bir oyun için yardım almıştı benden. Sonra konuştukça muhabbet muhabbeti açtı ve kendisinin 40 lı yaşlarda bir kadın ve bir adli tıp uzmanı bir arkadaş olduğunu öğrendim. İlk başta, hadi canım ne alakası var! demiştim içimden. Ve anlam verememiştim ama sonrasında kendisi ile facebook ortamında falan da görüşmüş ve konuşmuştuk. Hala daha görüşürüz. Arada kamera açar veya telefonlaşırız , dertleşiriz" Ve kendisi şuan italya da yaşamakta.. Yani hayatımda yer eden nadir insanlardan birisidir kendisi. İyi ki de tanımışım dediğim insanlardan...
 
Katılım
Haz 5, 2014
Mesajlar
1,822
Beğeniler
1,173
Puanları
113
#9
Ya doktor adam bu forumda ne yapıyor acaba? hadi yaşı geçtim para beyin öldürüyor galiba, kardeşim git Vatan vs den en pahalı ne varsa ver de bu kadar zor mu? Biz buradan ne çıkaralım? artistlik yapmaya çalışan bir ergen nokta. Ayrıca görgüsüzlüğün daniskası bu yaptığın.
 

LΛWLER

Doğru olanı yap, kolay olanı değil.
Forum Yetkilisi
Katılım
Ocak 31, 2014
Mesajlar
1,346
Beğeniler
236
Puanları
63
#11
Bir çok kişi 16 yaşında, o kadar para olsa niçin korsan sitesine vs gelsin demiş. Bu benim ilk kayıt olduğum forum 2013-14 ten beri buradayım farklı hesap olsa da. Para olayına gelirsek de mesleğim doktorluk itf den mezun oldum, kazandığım paralarla borsa da yatırım yaparak çok şükür büyük karlar elde ettim böyle bir pc toplama daki amaç da çocukluk hayalim olan 3d modelleme yapmak ve harici olarak oyun oynamak. Bu kadar ön yargı olmayın.
Sağlık sektöründe Sağlık memurluğu yapıyorum ve anlattıklarında borsaya kadar her şey olabilir dedim, doktor maaşı döner sermaye nöbet ve yeni başladığına nispeten max 10-12, borsa ile uğraşıp bu denli kar yapabileni tanımıyorum. Ya eksik anlatıyorsun, ya da...
 

Transient Ghost

Sehmus Talay __| Ghøst ΛssassiÑ |
Ekip Lideri
Üst-Yönetim
Katılım
Kas 24, 2019
Mesajlar
5,966
Beğeniler
6,760
Puanları
113
#13
Garipseyen arkadaşlara bir anımı paylaşayım. Ben bu forumda 14 yaşında merve isminde bir arkadaşla yazışmıştım 6 sene kadar önce.. Yani özelden bir oyun için yardım almıştı benden. Sonra konuştukça muhabbet muhabbeti açtı ve kendisinin 40 lı yaşlarda bir kadın ve bir adli tıp uzmanı bir arkadaş olduğunu öğrendim. İlk başta, hadi canım ne alakası var! demiştim içimden. Ve anlam verememiştim ama sonrasında kendisi ile facebook ortamında falan da görüşmüş ve konuşmuştuk. Hala daha görüşürüz. Arada kamera açar veya telefonlaşırız , dertleşiriz" Ve kendisi şuan italya da yaşamakta.. Yani hayatımda yer eden nadir insanlardan birisidir kendisi. İyi ki de tanımışım dediğim insanlardan...
Hocam biz zaten doktor vs. olmamasına ihtimal vermiyor değiliz, arkadaş ısrarla eksik ve yanlış bilgi vermeye devam ediyor.Üçüncü kez kendini açıklama durumu oluyor ama hala 16 yaşında değilim demiyor.En başta 16 yaşında değilim dese, üşengecin tekiyim, hesap kardeşimin dese, kimse ona bu kadar yüklenmezdi.Biz ne üyeler gördük mesleğim bu diyip hal ve hareketleri ilk okul ve liseden kalma insanları.Aynı şekilde yüksek sistemli pc istiyorum diyip konusunu takip etmeyerek afedersin t.şak geçtiğini belli eden üyeler.Ona rağmen hep iyi niyetle yaklaşıyoruz.Tabi biz iyi niyetle yaklaştıkça aşağıdaki gibi hakaret işitip karşılığı cezasız kalacak zannediliyor.

Kardeşimin biraz bekle sonucu da atayım ulan ne akıllanmaz adamlarsınız
Hani nerde sonuç, ayrıca ne sonucu atacaksın ki bu saatten sonra? En başta beynini kullanıp yaşım 16 değil, mesleğim bu falan deseydin kanıt mı isteyecektik zannediyordun? Bu saatten sonra kimliğini de göstersen kar etmez.Umarım akıllanıp kısayoldan bir hesap açıp kendini daha iyi ifade edebilirsin.Şimdilik bu hakaretinden sonra sadece hakaretine yönelik ceza uyguluyorum.İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Son mesajlar

Torrent-Oyun Discord

Oyunlar

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt