Arama sonuçlarınız

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
  1. Torrent-Oyun | Anno 1800 - Complete Edition [EMPRESS] (+Repack'ler Çıktıkça) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    Güncel trackerı olan var mı? Empress indirmesi 30 mbps internet ile 600le falan indiriyor
  2. Torrent-Oyun | Cyberpunk 2077- (v1.23) [CODEX+GOG] (-Repack'ler Çıktıkça) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    forumu çok takip edemedim. Oyunu sıfırdan kurup update v1,06yı indirdim direkt update yapmaya çalıştım update yaparken 64 gb boş alan istedi umursamadım. Diğer update gibi uzun mu sürüyor yüklenmesi
  3. Torrent-Oyun | Cyberpunk 2077- (v1.23) [CODEX+GOG] (-Repack'ler Çıktıkça) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    Oyunu gayet oynuyordum %30'una geldim bile ama birden topu dikti hatası başladı. Yeniden mi crack yapmak lazım?
  4. Torrent-Oyun | Cyberpunk 2077- (v1.23) [CODEX+GOG] (-Repack'ler Çıktıkça) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    2k 70-80 fps arası alıyorum. Donanım sağlam olunca tadı çok güzel oyunun ben orijinali alıcam muhtemelen
  5. Torrent-Oyun | Cyberpunk 2077- (v1.23) [CODEX+GOG] (-Repack'ler Çıktıkça) FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    r5 3600 ve rx 5700 ile 2k oynamayı hayal ederken hala güncel tracker aramak... Yok mu bu full hızda indiriyor seedi iyi dediğiniz tracker. Herkes musluğu kapamış
  6. Football Manager 2019 [v19.1.1 + MultiPlayer + MULTi18] - CorePack | 2 GB | Full indir | Torrent İndir | Hızlı İndir | Tek link | PC

    Güncel transfer yamasını bende alabilir miyim? Samsunsporun kadrosu da güncel mi acaba? Samsunu şampiyonlar ligine taşıyacağım @Onur.G
  7. Far Cry 4 Update v1.3.0 Fix [ali213] - HIZLI - İndir - Sorunsuz - 2 Alternatif

    Ynt: Far Cry 4 Update v1.3.0 Fix [ali213] - HIZLI - İndir - Sorunsuz - 2 Alternatif Hocam ben bu oyunu hiç açamadım
  8. Fatal Error

    Ali213 sürümünü indirdim crackfix yaptım fakat oyuna girmeye çalıştığımda fatal error veriyor
  9. Far Cry 4 [ALI213] FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    Ynt: Far Cry 4 [ali213] | FULL indir | HIZLI indir | PC indir Engellemeyi kaldır işareti kalkmadı arkadaşlar bende
  10. Far Cry 4 [ALI213] FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    Ynt: Far Cry 4 [ali213] | FULL indir | HIZLI indir | PC indir Arkadaşlar çalışmıyor mu bu sürüm?
  11. The Forest

    Acaba oyun eklenebilir mi? Mevcut mu sizde?
  12. Alien: Isolation [BlackBox] FULL | Torrent indir | HIZLI indir

    Ynt: Alien: Isolation [BlackBox] FULL | Torrent indir | HIZLI indir Setup aşamasında %1.4'de çalışmayı durdurdu hatası alıyorum. Ayrıca yönetici olarak çalıştır ve uyumluluk seçerek de denedim hiç bi şekilde kurulum ilerlemiyor. Bu sorunla karşılaşan var mı?
  13. Çok Güzel Hareketler Bunlar mı ? Arkadaşım Hoşgeldin mi ? Güldür Güldür mü ?

    Ynt: Çok Güzel Hareketler Bunlar mı ? Arkadaşım Hoşgeldin mi ? Güldür Güldür mü ? Leyla İle Mecnun
  14. Minecraft Rehber Video Serisi

    Ynt: Minecraft Rehber Video Serisi Hiç kimsenin önerisi yok mu?
  15. Minecraft Rehber Video Serisi

    Başlıkta da belirttiğim gibi yeni bi kanal açtım arkadaşlar minecraft olsun BF olsun COD olsun PES FİFA olsun yardımcı olmayı amaçlıyorum. İlk olarak Minecraft ile başlayacağım bi de videoları hazırlıyorum en geç Şubat başı kanalda olur. Kanalda abone sayısı arttıkça çekilişler yapacağım ve...
  16. Minecraft Survival Rehberi (Güncel THE END'e GİTMEK 28 OCAK)

    Ynt: Minecraft Survival Rehberi Yeniler İçin Güzel olmuş ama daha detaylı olabilir
  17. Oyun çok çabuk bitiyor

    Ynt: Oyun çok çabuk bitiyor Hayaller suya düştü desenize bi umut COD'a artık
  18. Day One : Garry's Incident [FLT] - FULL - Torrent Download - Hızlı - İndir

    Ynt: Day One : Garry's Incident [FLT] - FULL - Torrent Download - Hızlı - İndir teşekkürler
  19. Battlefield 4 [RELOADED] FULL | Torrent İndir | Hızlı İndir | Download | PC

    Ynt: Battlefield 4 [RELOADED]- FULL - Torrent indir - Hızlı Torrent - indir Dostum çok teşekkür ederim ama hangisinden virüs bulaştığını nasıl göreceğim ya da bileceğim

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt