KaFaCoM kullanıcısının son içeriği

GO TO ADMIN PANEL > ADD-ONS AND INSTALL VERTIFORO SIDEBAR TO SEE FORUMS AND SIDEBAR
  1. KaFaCoM

    Monster laptop'a Ram takviyesi

    Merhaba herkese iyi forumlar monster abra a5 v15.5 laptobıma ram takviyesi yapmak istiyorum ancak şuanki ram 8 gb frekans hızı 2933 mhz piyasada bu ramdan bulamadım her sitede 3200 mhz değerinde ramlar var 3200 ram i takarsam bir sorun olur mu cpu-z programında 3200 mhz yazıyor birde cl değeri...
  2. KaFaCoM

    Kendi İnternet Radyomu Kurdum

    Çok saolun :)
  3. KaFaCoM

    Kendi İnternet Radyomu Kurdum

    Merhaba iyi forumlar kendi çapımda bir radyo kurdum www.teknoradyo.com ama script yapamadım böyle basit şekilde siteyi tasarladım daha iyi bi script yapmak istiyorum nasıl yapabilirim bir fikri olan varsa alabilirim :)
  4. KaFaCoM

    Astsubaylık Sınavı Hakkında

    (e-devletten alınan belge) demiş parantezi kapatmış üniversite sekreterini onaylı belgeyide kabul ederiz demiş bunlar farklı evraklar bunlardan birini götürcem demi
  5. KaFaCoM

    Astsubaylık Sınavı Hakkında

    İyi günler arkadaşlar bir sorum olacaktı astsubaylık sınavına giricem ama getirilecek evraklarda bişeyi anlamadım 4. maddede e-devletten alınan diploma yeterlidir diyor 16. maddede aslını istiyor aslını götürmem gerekiyor mu bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim :)
  6. KaFaCoM

    Askerlik ve Astsubaylık

    eyvallah kardeşim çok saol
  7. KaFaCoM

    Askerlik ve Astsubaylık

    İyi forumlar arkadaşlar tecili bozdurdum mart 14 de askere gidicem ama ondan önce 4 mart da da astsubaylık sınavım var. Astsubaylık sınavında askerlik durum belgesi istiyorlar(edevletten) sınava gittiğimde bi sıkıntı çıkar mı yani sen askerliği bitir öyle sınavlara gir felan derler mi yoksa...
  8. KaFaCoM

    Kredi kartı tüm borcu ödemek

    Tamam arkadaşlar saolun
  9. KaFaCoM

    Kredi kartı tüm borcu ödemek

    Arkadaşlar merhaba kredi kartımın tüm borcunu ödemek istiyorum mesela toplam taksitler borc harç vs.. 5000 tl diyelim bana aylık 700-800 tl geliyor ben bu 5000 tl nin örneğin 3.500 tl sini ödemek istiyorum diğer kalan borcum bana aylık kaç kaç gelir banka onu nasıl ayarlıyor taksidi bitmeyen...
  10. KaFaCoM

    Tivibu Geriden Geliyor

    Tivibu kullanıcısıyım tv de premier lig maçlarını izliyorum tottenham maçlarını kaçırmam aynı zamanda maçkolikten de tottenham ı takip ediyorum gol olduğunda maçkolikten bildirim geliyor 15-20 saniye sonra tv'de gol oluyor tivibu neden geriden geliyor olabilir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
  11. KaFaCoM

    Ets 2 Tıklıyorum Açılmıyor.

    Yönetici olarak çalıştırmayı denediniz mi ?
  12. KaFaCoM

    Ücretli tv kanallarını ücretsiz izlemek

    Ben bunu uzun zamandır kullanıyorumda bazen No trials will be provided on major live events. Please comeback next few hours, Hatası veriyor buna çözüm yokmu ya
  13. KaFaCoM

    FİFA19u kuramıyorum?

    Sanırım bilgisayarında Microsoft Visual programı yok onu kurmanı istiyor :)
  14. KaFaCoM

    CS GO Mikrofon sorunu(Yardım)

    kardeşim başka bir mikrofon yada mikrofonlu kulaklık takmayı denedin mi ?
  15. KaFaCoM

    fifa 2019

    Hata değilde oyun böyle diyelim bendede maç boyunca 3-4 oyuncu adını anca söylüyor :)

Yasal Uyarı

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir.

Yasal Uyarı

Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, sikayet@torrent-oyun.com mail adresinden bize ulaşabilirler. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir.
Üst Alt