Merhaba Ziyaretçi;

Dünya'nın En Büyük ve En İyi Torrent Oyun Forumuna Hoşgeldin

Üye olursan 7/24 gerçek destek alabilirsin. 10 saniyede üye olmak için hemen tıkla!

Gönderen Konu: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED)  (Okunma sayısı 23172 defa)

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Sharper

  • 3. Seviye
  • *
  • İleti: 294
  • Aldığı Teşekkür: 10
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED) v2 EKLENDİ!
« Yanıtla #20 : Kasım 16, 2016, 21:30:43 ÖS »




v1 ile v2 yi seslendırenler aynı mı?
  • İşlemci               : İntel Core I7 4790 4GHz
  • RAM                   : 8GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı        : MSI GTX 750 Tİ TWİNFROZR 2GB 128 BİT
  • Bağlantı              : 16 MBps Superonlıne
  • İşletim Sistemi   : Windows 10 64 Bit
  • Anakart             : Asus H81M-K
  • Telefon               : Sony Xperia Z5

Çevrimdışı bahtiyad

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 62
  • Aldığı Teşekkür: 7
  • Torrent-Oyun.com
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED) v2 EKLENDİ!
« Yanıtla #21 : Kasım 16, 2016, 21:41:28 ÖS »


@bambino prodigio  İlk defa pes serisi oynadığını düşünerek oyunda ayarlar-ses-anlarım dili : İNGİLİZCE diye seçeceksin.

@Sharper Senin de İlk defa pes serisi oynadığını düşünerek evet 2 seste aynı ekibin sesi. Pes06 yani pes2006 dan beri yani 10yıldır ses aynı. Türkçe spiker seslendirmesini yıllardır Hasan MUSTAN yapıyor.

@SlyhunteR Aynen çyle birde 2016 yamalarının çoğu pes 2017 de de çalışınca bu sene uğraşmaya değmez dediler heralde.

@tantana42 Patch bölümündeki dedim- pes2017 yamalar bölümündeki değil kullandığım. Bazılarını söylemez çünkü 2016 için yapılma. Yapcak bişi yok :(
« Son Düzenleme: Kasım 16, 2016, 21:53:19 ÖS Gönderen: bahtiyad »
  • İşlemci               : Intel Core i3 4160 3.6GHz
  • RAM                   : Corsair VENGEANCE DDR3-1600Mhz CL9 8GB (2x4GB) DUAL
  • Ekran Kartı        : MSI GTX960 GAMING 2GB
  • Bağlantı              : 8 MBps - TTNET NetLimitsiz Paketi
  • İşletim Sistemi   : Windows 10
  • Anakart             : MSI H81I mini ITX Anakart
  • Telefon               : iphone 5s 16gb

Çevrimdışı muratalper55

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 22
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED) v2 EKLENDİ!
« Yanıtla #22 : Kasım 18, 2016, 19:09:31 ÖS »


arkadaşlar v3'ü bulabilen olabilirmi acaba son çıkan extreme 16'nın içinde varmışda

Çevrimdışı bahtiyad

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 62
  • Aldığı Teşekkür: 7
  • Torrent-Oyun.com
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED) v2 EKLENDİ!
« Yanıtla #23 : Kasım 18, 2016, 21:34:39 ÖS »


@muratalper55   oops:. Yorum yazmak NOT BÖLÜMÜNDEKİ açıklamaları okumaktan daha kolay geldi heralde. V3 çıkmayacak çünkü zaten upload ettiğim V2 pes16 extreme v3 ten alınma. Yani yapılan en son ve en güncel spiker dosyası. Kimse uğraşmasın diye konu açıldı zaten...  s12:.
« Son Düzenleme: Kasım 18, 2016, 21:36:45 ÖS Gönderen: bahtiyad »
  • İşlemci               : Intel Core i3 4160 3.6GHz
  • RAM                   : Corsair VENGEANCE DDR3-1600Mhz CL9 8GB (2x4GB) DUAL
  • Ekran Kartı        : MSI GTX960 GAMING 2GB
  • Bağlantı              : 8 MBps - TTNET NetLimitsiz Paketi
  • İşletim Sistemi   : Windows 10
  • Anakart             : MSI H81I mini ITX Anakart
  • Telefon               : iphone 5s 16gb

Çevrimdışı burax441

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 6
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED) v2 EKLENDİ!
« Yanıtla #24 : Kasım 20, 2016, 11:40:12 ÖÖ »


TEŞEKÜRLER  thanks:. thanks:.

Çevrimdışı bahtiyad

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 62
  • Aldığı Teşekkür: 7
  • Torrent-Oyun.com
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED) v2 EKLENDİ!
« Yanıtla #25 : Kasım 20, 2016, 14:40:52 ÖS »


@burax441 Rica Ederim ; Keyifli Maçlar.  :thumbup:
  • İşlemci               : Intel Core i3 4160 3.6GHz
  • RAM                   : Corsair VENGEANCE DDR3-1600Mhz CL9 8GB (2x4GB) DUAL
  • Ekran Kartı        : MSI GTX960 GAMING 2GB
  • Bağlantı              : 8 MBps - TTNET NetLimitsiz Paketi
  • İşletim Sistemi   : Windows 10
  • Anakart             : MSI H81I mini ITX Anakart
  • Telefon               : iphone 5s 16gb

Çevrimdışı esgalci63

  • 2. Seviye
  • *
  • İleti: 117
  • Aldığı Teşekkür: 3
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED)
« Yanıtla #26 : Ocak 08, 2017, 19:50:26 ÖS »


Berbat bi spiker gol atıyom ne bağırıyor ne bişi diyor oyuncu isimlerini neredeyse hiç söylemiyor çok pasif
  • İşlemci               : İntel Core 2 Duo E8400 3.30 Ghz(O.C)
  • RAM                   : 2 GB-DDR2-800Mhz
  • Ekran Kartı        : HD5770 1GB 128BİT DX11
  • Bağlantı              : Komşu Wifi :D
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 Ultimate
  • Anakart             : Asus P5KPL-AM EPU
  • Telefon               : Apple iPhone 5S

Çevrimdışı bahtiyad

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 62
  • Aldığı Teşekkür: 7
  • Torrent-Oyun.com
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED)
« Yanıtla #27 : Ocak 10, 2017, 17:11:25 ÖS »


Berbat bi spiker gol atıyom ne bağırıyor ne bişi diyor oyuncu isimlerini neredeyse hiç söylemiyor çok pasif

İmzandaki sistem ile pes2017 oynarken bırak gol sesini oyundan ses gelmesi mucize  hhhz:.  Yapcak bişi yok çıkmış tek spiker bu. Extrem17 adlı ekip pes17 için spiker yaması yapacak diye duydum. Hayırlısı  :thumbup: O0 >:D
  • İşlemci               : Intel Core i3 4160 3.6GHz
  • RAM                   : Corsair VENGEANCE DDR3-1600Mhz CL9 8GB (2x4GB) DUAL
  • Ekran Kartı        : MSI GTX960 GAMING 2GB
  • Bağlantı              : 8 MBps - TTNET NetLimitsiz Paketi
  • İşletim Sistemi   : Windows 10
  • Anakart             : MSI H81I mini ITX Anakart
  • Telefon               : iphone 5s 16gb

Çevrimdışı esgalci63

  • 2. Seviye
  • *
  • İleti: 117
  • Aldığı Teşekkür: 3
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED)
« Yanıtla #28 : Ocak 10, 2017, 19:31:30 ÖS »


İmzandaki sistem ile pes2017 oynarken bırak gol sesini oyundan ses gelmesi mucize  hhhz:.  Yapcak bişi yok çıkmış tek spiker bu. Extrem17 adlı ekip pes17 için spiker yaması yapacak diye duydum. Hayırlısı  :thumbup: O0 >:D
Kardeş ne diyon ben bu sistemle yüksekte full hd ekranda 60 fps ile oynuyom alakası yok dediğin ile spikerin bağırmamasının.Şimdiki spiker çok pasif pes 2013 deki bile daha aktif di.
« Son Düzenleme: Ocak 10, 2017, 19:32:08 ÖS Gönderen: esgalci63 »
  • İşlemci               : İntel Core 2 Duo E8400 3.30 Ghz(O.C)
  • RAM                   : 2 GB-DDR2-800Mhz
  • Ekran Kartı        : HD5770 1GB 128BİT DX11
  • Bağlantı              : Komşu Wifi :D
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 Ultimate
  • Anakart             : Asus P5KPL-AM EPU
  • Telefon               : Apple iPhone 5S

Çevrimdışı bahtiyad

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 62
  • Aldığı Teşekkür: 7
  • Torrent-Oyun.com
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: PES 2017 Türkçe Spiker(CPY-REPACK-RELOADED)
« Yanıtla #29 : Ocak 11, 2017, 15:17:51 ÖS »


@esgalci63 Takılıyorum güzel kardeşim. pes 2013 daha aktifti evet pes16 da ses portlarını konami kapattığı birçoğunu da azalttığı için daha az replik koymuş. Haliyle turkce spiker  de ingilizce replik yerine türkçe koydu. Paylaştığımda malum 2016 extreme v3 son turkce paketi. O yüzden az replik olduğu mantıklı ve doğru tespit.
  • İşlemci               : Intel Core i3 4160 3.6GHz
  • RAM                   : Corsair VENGEANCE DDR3-1600Mhz CL9 8GB (2x4GB) DUAL
  • Ekran Kartı        : MSI GTX960 GAMING 2GB
  • Bağlantı              : 8 MBps - TTNET NetLimitsiz Paketi
  • İşletim Sistemi   : Windows 10
  • Anakart             : MSI H81I mini ITX Anakart
  • Telefon               : iphone 5s 16gb